Wat beweegt je om gekleed te zwemmen? Heb je wat bijzonders onder je kleren of iets te verbergen?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:40 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar wat beweegt je om met je blote flamoes rond te dartelen? En dan bedoel ik niet je eigen huis of tuin, maar bedoel ik strand of camping.
Ja, oke, bij zwemmen is het toch een beetje als met douchen. Daar slaat het ook nergens op om met badpak (wat een uitvinding!) onder te gaan staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 07:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat beweegt je om gekleed te zwemmen? Heb je wat bijzonders onder je kleren of iets te verbergen?
Zover ik weet zijn er maar 2 soorten mensen op de wereld, globaal heeft de helft een pikkie en de andere helft een kutje.
Er is wat mij betrefd nog wel een verschil tussen iemand die zich lekker staat te rukken of andere seksuele handelingen doet dan iemand die gewoon aan het zonnen is in zijn adamskostuum.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:34 schreef Robar het volgende:
Een van onze overburen is door onze buren betrapt en op de foto gezet toen hij in het centrale trappenhuis (met aan de buitenkant ramen) naakt stond te masturberen met een vinger in zjin kont. De foto's zijn overhandigt aan de politie en er zal een buurtonderzoek volgen om te achterhalen wie deze man was.
Ontopic:
Ik zou er geen problemen mee hebben wanneer mijn buren naakt recreren op hun balkon, maar ik kan me voorstellen dat een gezin met jonge kinderen daar niet van gediend is. Er zijn plaatsen om naakt te recreeren, een tuin met inkijk is daarvoor niet de juiste plaats.
het huis naast ons staat te koop.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is wat mij betrefd nog wel een verschil tussen iemand die zich lekker staat te rukken of andere seksuele handelingen doet dan iemand die gewoon aan het zonnen is in zijn adamskostuum.
Het eerste zou ik problemen van maken, het 2de zou ik glimlachend wegwuiven, mijn kind eens leren dat hij mensen wat prive moet gunnen en dat een lichaam gewoon een lichaam is.
Maarja, mensen kunnen erg raar reageren, zo wilde ik toen we hier net woonde nog weleens topless zonnen in de tuin, met mijn rug naar de tuin toe, beschermt tussen 2 schuren, kortom, ook al hingen de buren over de schutting, ze konden niets zien behalve de schouders van de achterkant waardoor je wel kon waarnemen dat er geen topje was, maar niets echt kon zien behalve die bovenkant van de rug.
Er is niet letterlijk over geklaagt, maar kinderen en man werden binnengehaalt, dus toen ik dat opmerkte heb ik het maar niet meer gedaan.
Vond het een zeer zielige actie, waarop ik eigenlijk niet zou hoeven te reageren, maar om nu buurkinderen en buurman te veroordelen tot lekkere zomerdagen binnen doorbrengen vond ik ook weer wat te ver gaan, dus maar een kleine aanpassing gedaan.
mag best naakt rondlopen in je tuin, als anderen het maar niet kunnen zien! en dan dus niet als ze over je schutting gaan hangen, maar gewoon in plain sight zeg maar! woon jij afgelegen en is je tuin niet zichtbaar vanaf een openbare weg of een ander huis oid dan mag je daar gewoon gaan liggen, is dat niet het geval dan mag het nietquote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef ScienceFriction het volgende:
Beetje raar dat je niet naakt in je eigen tuin mag lopen...De mens is naakt van nature, dus zou toch op z'n minst in z'n eigen tuin er zo bij mogen lopen als hij of zij wil.
Kijk, als er nou geen schutting of iets dergelijks is, kan ik het me voorstellen, maar anders?
Fappen?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef teamlead het volgende:truttigheid bereikt een nieuw dieptepunt. Burenruzie omdat zoonlief staat te fappen...
GeenStijl.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef desiredbard het volgende:
Fappen?
Die kende ik nog niet waar komt dat vandaan.
Waarom moet die heg er omheen staan? De gemiddelde naakte bejaarde is aangenamer om te zien dan mijn vette overbuurjongen die wel gekleed is.quote:Hee baas in eigen tuin denk ik zo. (Mits er een beetje heg omstaat je kunt het de buren ook niet door de strot duwen)
Och... zolang je herkenbaar bent is het voor mij prima dat iemand een hoofddoekje draagt. Alleen niet als je een ambtenaar in functie bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ïk vind ook dat ik recht en vrijheid heb om niet geconfronteerd te worden met andermans aanstootgevende geloofsovertuiging door zich te kleden met een nikaab of dat meisjes een hoofddoekje dragen.
Anders lees je het topic even.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Helaas is kleding een noodzakelijk iets geworden mede door figuren als specialk die natuurlijkheid degraderen tot smerigheden.
Nee, jij moet eens wat minder dogmatisch vasthouden aan een 'wetenschappelijk bewijs' dat iedereen altijd en overal een keiharde stijve krijgt bij het zien van een naakte vrouw/al begint te druppen bij elke Peter Andre. Dat is grote onzin. En ook dat staat in dit topic.quote:
absurdistische omschrijving van mijn standpunt en daarbij een ongegronde referentie naar een zogenaamd serieus tegenargument wat nog niet gegeven is. Verder weer een referentie naar een zogenaamd christelijke moraliteit (dogma).quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, jij moet eens wat minder dogmatisch vasthouden aan een 'wetenschappelijk bewijs' dat iedereen altijd en overal een keiharde stijve krijgt bij het zien van een naakte vrouw/al begint te druppen bij elke Peter Andre. Dat is grote onzin. En ook dat staat in dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |