Welkom terug.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Happel het volgende:
God, wat was ik blij met de ban van drie weken gedurende die periode.
Gezien het geheugen van de gemiddelde Feyenoorder hier zal Bosz over twee maanden wel een held zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef M.Melandri het volgende:
als et lukt is et nog niet eens zo slecht van die bosz
Eens ff kijken.....quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:
voor Makaay moeten toch wel investeerders te vinden zijn!
Moet wel. Ze hebben zelf geen cent te besteden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:59 schreef M.Melandri het volgende:
investeerder kan niet anders...
Waarom investeren in een goede speler als de rest (inclusief bestuur) nog steeds kut is en er 'nog' geen goede nieuwe trainer is.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:
voor Makaay moeten toch wel investeerders te vinden zijn!
En wat is verrotter als er straks ineens op internet staat "Makaay niet naar feyenoord" ?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Als het echt waar is vind ik het wel jammer dat het nu (al) is uitgelekt, was mooier geweest als er ineens op Internet stond "Feyenoord haalt Makaay"
Zou ze dan nog gelukt zijn ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:10 schreef M.Melandri het volgende:
Omdat ze jou willen pesten
Dat ook inderdaad!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef BobbyHill het volgende:
En wat is verrotter als er straks ineens op internet staat "Makaay niet naar feyenoord" ?
Ik had het toch binnenskamers gehouden, zolang als het kon dan.
Heb ook een bloedhekel aan dit soort berichten. De teleurstelling wordt zo alleen maar groter. Kan ook niet begrijpen, waarom hij van Bayern München naar Feijenoord zou willen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En wat is verrotter als er straks ineens op internet staat "Makaay niet naar feyenoord" ?
Misschien omdat hij PSV afzei(daar 2e keuze na Lazovic) en dat het via die weg naar buiten is gekomen?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
dat zou dan het enige voordeel zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 21:21 schreef M.Melandri het volgende:
dan krijgt bosz weer alles over zich heen
ook hier de:quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Het wordt tijd dat ze mij eens aannemen bij Feyenoord.
nee magoed als makaay komt is het wel even rustig rondom bosz denk ik...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat zou dan het enige voordeel zijn
maar hij heeft het bericht niet naar buiten gebracht hè
Dan zal Demougé ongetwijfeld een meerjarig contract gaan tekenen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee als Algemeen Directeur, of Directeur voetbalzaken.
Ik weet niet of Willem II hem nu al wil laten gaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan zal Demougé ongetwijfeld een meerjarig contract gaan tekenen.
Bayern dat geen CL speelt, is ongeveer hetzelfde als Feyenoord dat helemaal Europees speelt.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef devv05 het volgende:
Lijkt er toch op dat ie komt.. apart, van Bayern Munchen naar een club die geeneens Europees voetbal speelt. Had niet verwacht dat voetballers van zijn kaliber de gok wilden en durfden te nemen. Doet jullie bestuur toch nog íets goed.
Hier een gevonden overzichtje:quote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef Grulez het volgende:
Tsja vreemd dat daar ineens geld voor is. Zal hij wel behoorlijk wat aan salaris moeten inleveren neem ik aan.
Gelukkig hebben we 'm nog uit de eredivisie weten te vissen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Delorge zou ik in ieder geval nooit kopen.
Omdat?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef devv05 het volgende:
Lijkt er toch op dat ie komt.
zo zal het als zovaak wel weer gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Iedereen loopt nu van de daken te schreeuwen tot morgen: ''Makaay: ik weet helemaal niets van een eventuele overgang naar Feyenoord''
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef EnactedChaos het volgende:
1 hele zin over Makaay in t sportjournaal.
Ze doen alsof Pothuizen van NEC naar Feyenoord verhuist![]()
Wat denkie van Edje zelf..quote:Op maandag 4 juni 2007 21:05 schreef BobbyHill het volgende:
Maar wie neukte nou de vrouw van De Goey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |