Daarom.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof er ook maar sprake is van een komst van Perez naar Feyenoord.
Dat was toen ook al bekend hoor, hij had alleen een teringmentaliteit en voelde zich te groot voor Feyenoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt niet de schuld van Fenoord dat Van Persie ineens één van de grootste talenten blijkt te zijn zodra hij naar een andere club gaat.
Het is de schuld van Feyenoord dat ze hem niet in het gareel hebben willen (kunnen?) houden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat was toen ook al bekend hoor, hij had alleen een teringmentaliteit en voelde zich te groot voor Feyenoord.
Blij dat 'ie weg is, kotsventje
quote:Het wordt tijd, om te gaan voetballen.
Feijenoord heeft hem kapot gemaakt, ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt niet de schuld van Fenoord dat Van Persie ineens één van de grootste talenten blijkt te zijn zodra hij naar een andere club gaat.
Vertel, wie neukte het wijf van de Goeij?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff begint weer een topic te worden vol oude koeien...
nu we toch bezig zijn.
Wie neukte ook al weer het wijf van de Goeij? En wie liep er nou altijd te steken met kaarten?
Etterballen hebben zich gewoon te houden aan de regels binnen het team, ook al spelen ze de sterren van de hemel.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Merkie het volgende:
Boeiend dat Van Persie een etterbal was, als hij maar goed kan voetballen en dat kon (kan) 'ie.
Ja, als je een topclub bent moet je kunnen zorgen dat iedereen dat doet. Toptalenten zijn niet altijd even makkelijk en als je daar niet mee om kan gaan is het de schuld van de club.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Etterballen hebben zich gewoon te houden aan de regels binnen het team, ook al speel je de sterren van de hemel.
Hij heeft zich natuurlijk wel stormachtig ontwikkeld bij Arsenal. Zo goed was hij bij feyenoord nog lang niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Merkie het volgende:
Boeiend dat Van Persie een etterbal was, als hij maar goed kan voetballen en dat kon (kan) 'ie.
Eerder zoiets dan, denk dat 4-4-2 wat veiliger is op t moment. 4-3-3 is denk ik wat te aanvallend.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
+ Een goede verdediger i.p.v. Bahia
+ Lucius in plaats van Perez met Bruins rechtshalf en Lucius dus als controlerende middenvelder.
En je hebt zowaar een vrij goed team staan.
Iedereen zag dat hij een geweldige voetballer in spé wasquote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft zich natuurlijk wel stormachtig ontwikkeld bij Arsenal. Zo goed was hij bij feyenoord nog lang niet.
Dat was hij vast en zeker, maar met een fatsoenlijk beleid kan je die knulletjes echt wel omvormen tot gedisciplineerde voetballers hoor. Al die Bijlmerklantjes in de de Arena zijn vast ook niet allemaal zulke lieverdjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord heeft hem kapot gemaakt, ja.![]()
Van Persie was toendertijd een tyfusjoch. Hij heeft het zichzelf onmogelijk gemaakt daar, zelfde geld voor Leonardo.
Nee, niet de schuld van de club. De schuld van de begeleiders of opvoeders van die jongens. Niet de trainer. Die heeft als taak om het team beter te laten voetballen. En als je een storende factor binnen het team hebt, dan probeer je uiteraard alles om de gezichten één kant op te krijgen. Maar als een jong zo'n etterbak is dat er geen beginnen meer aan is, dan vind ik het niet verwonderlijk dat de speler weg mag.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, als je een topclub bent moet je kunnen zorgen dat iedereen dat doet. Toptalenten zijn niet altijd even makkelijk en als je daar niet mee om kan gaan is het de schuld van de club.
Van Persie is een fenomeen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Merkie het volgende:
Lekkere simpele redenering.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, als je een topclub bent moet je kunnen zorgen dat iedereen dat doet. Toptalenten zijn niet altijd even makkelijk en als je daar niet mee om kan gaan is het de schuld van de club.
Als je iedereen die je lastig vindt wegstuurt kan je net zo goed in de plaatselijke hoofdklasse gaan spelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee, niet de schuld van de club. De schuld van de begeleiders of opvoeders van die jongens. Niet de trainer. Die heeft als taak om het team beter te laten voetballen. En als je een storende factor binnen het team hebt, dan probeer je uiteraard alles om de gezichten één kant op te krijgen. Maar als een jong zo'n etterbak is dat er geen beginnen meer aan is, dan vind ik het niet verwonderlijk dat de speler weg mag.
Weer een simpele redenering.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je iedereen die je lastig vindt wegstuurt kan je net zo goed in de plaatselijke hoofdklasse gaan spelen.
Niet simpeler dan de schuld bij Van Persie leggen, een toptalent dat constant plaats moest maken voor Lurling.quote:
Het gaat niet om wie de trainer lastig vindt, maar wie een storende factor in het team kan zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je iedereen die je lastig vindt wegstuurt kan je net zo goed in de plaatselijke hoofdklasse gaan spelen.
Maar m gewoon consequent aan de linkerkant zetten he.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iedereen zag dat hij een geweldige voetballer in spé was.
Persoonlijke begeleiding. Iets waar ze bij Feyenoord duidelijk niet genoeg aan hebben gedaan, en wat dus niet een taak van de trainer is.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is wel waar. Waarom gaat het bij Arsenal dan wel zo goed?
daar heeft ie mensen waar hij tegen op kijkt en respect voor heeftquote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ik storende factoren in het huidge team eruit zou gooien houden we 5 spelers overquote:Op maandag 4 juni 2007 20:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie de trainer lastig vindt, maar wie een storende factor in het team kan zijn.
Ja, wil ik ook wel effe weten.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vertel, wie neukte het wijf van de Goeij?
Wénger.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is ook een taak van de trainer om aan te geven dat dat nodig is. Ik zeg ook niet dat BvM de hoofdoorzaak is, maar om de schuld voor 100% bij Van Persie zelf te leggen gaat nergens over. Het lag hoofzakelijk aan Feyenoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Persoonlijke begeleiding. Iets waar ze bij Feyenoord duidelijk niet genoeg aan hebben gedaan, en wat dus niet een taak van de trainer is.
Ik geloof toch dat de grootste storende factor onder de naam van Bosz schuilgaatquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ik storende factoren in het huidge team eruit zou gooien houden we 5 spelers over.
quote:seinmeester 4 juni 2007 om 19:32:18 help mods!
Makaay komt omdat Bertje komt? Misschien heeft Bertje contact gelegd via schoonzoon Mark en daarmee te horen gekregen dat Makaay weg moet bij Bayern. Ik kan alleen maar hopen dat dit waar is. Waar rook is is vuur en NOS sport kan zich geen flaters permitteren als Derksen en co. Dus ik denk dat er meer waar is dan elk voorgaand bericht. ik zit al sinds het sprotjournaal met mijn vingers te draaien en heb ondertussen mijn kniebeschermers opgezocht om op mijn knieen mee te gaan richting de Kuip. Het wordt een mooie estafette lijkt me zo... Het lijkt op een droom. Laten we hopen dat niet alle dromen bedrog zijn!!
quote:rusa 4 juni 2007 om 19:41:01 help mods!
Ik zat vrijdag te denken bij de BNN donorshow: dit kan gewoon niet waar zijn...dit kan gewoon niet waar zijn. En net toen ik ervan overtuigd was dat het waar bleek te zijn.....was het niet waar. Owowowow wat hoop ik dat het niet net zo loopt: dat ik net zo vaak "dat kan gewoon niet waar zijn" zeg en dat als ik net overtuigd ben dat het kan gebeuren ......het niet waar is.
Let op deze is helemaal geweldigquote:feyenoordsi 4 juni 2007 om 19:33:12 help mods!
Zie niet verkeerd zijn. Levert minimaal 20 goals op...Nu nog een topverdediger want als je weer 70 goals tegen krijgt dan schiet het niet op.
quote:Feyenoordfan16 4 juni 2007 om 19:29:05 help mods!
Jongens als dit zo is dan... kruip ik naar het stadion van bayern munchen toe om hem persoonlijk te halen. en ik kruip natuurlijk met don paul mee naar de kuip en terug.
Het Maasgebouw zou ook vrij leeg worden ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:22 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat de grootste storende factor onder de naam van Bosz schuilgaat
Ik ga echt niet op alles reageren, Jij zal in wat unten gelijk hebben en ik ook.quote:
Er is inderdaad tekortgeschoten aan persoonlijke begeleiding in dat geval.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is ook een taak van de trainer om aan te geven dat dat nodig is. Ik zeg ook niet dat BvM de hoofdoorzaak is, maar om de schuld voor 100% bij Van Persie zelf te leggen gaat nergens over. Het lag hoofzakelijk aan Feyenoord.
Happel zou dit een simpele redenering noemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:22 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat de grootste storende factor onder de naam van Bosz schuilgaat
Idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik stoor me alleen aan het feit dat denk ik vrijwel iedereen hier verschrikkelijk heeft lopen kankeren op van Marwijk toen hij een hoop onbegrijpelijke keuzes maakte en dat men nu blij met hem is.
Dat idd de reddingquote:Op maandag 4 juni 2007 20:25 schreef TC03 het volgende:
Waarschijnlijk wordt het toch Wotte met Maaskant als assistent, en als nieuwe spits krijgen we Geert den Ouden.
Dit is een discussieforum, joh. Dat hoort zo.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op alles reageren, Jij zal in wat unten gelijk hebben en ik ook.
Dat mag. Ik zie geen andere (lees: betere) optie.quote:Ik zie het gewoon niet zitten, klaar. Deels door de persoon van Marwijk, deels door zijn "acties" bij Feyenoord.
Ik zie niemand hier blij zijn. Zie alleen maar mensen reageren hier, die liever een ander hadden, maar kunnen leven met deze keuze.quote:Ik stoor me alleen aan het feit dat denk ik vrijwel iedereen hier verschrikkelijk heeft lopen kankeren op van Marwijk toen hij een hoop onbegrijpelijke keuzes maakte en dat men nu blij met hem is.
Ik geloof niet dat Feijenoord zo een constructie zal gebruiken, al weet je het nooit met dit stelletje koekwauzen. Denk ook niet dat er zoiets gaat gebeuren. Was meer een loze gedachte van me...quote:Ik wil nog wel even ingaan op je punt dat hij wellicht voor een jaar komt om het elftal op te bouwen en het daarna aan een andere trainer over te geven... Watr is het nut daarvan? Gaat ie daar nu dan ook al overleg mee voeren, over de te halen spelers ofzo? Iedere trainer heeft een andere zienswijze en wil andere spelers. Het heeft denk ik totaal geen zin van Marwijk nu iets op te laten bouwen waarna je na 1 jaar weer een andere trainer voor de groep zet. Maar goed, dat is mijn mening.
Dit vind ik dus onzin, maar ja. Zo kunnen we door blijven gaan over dit onderwerp. Hij zit bij Arsenal nu en is verleden tijd.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is ook een taak van de trainer om aan te geven dat dat nodig is. Ik zeg ook niet dat BvM de hoofdoorzaak is, maar om de schuld voor 100% bij Van Persie zelf te leggen gaat nergens over. Het lag hoofzakelijk aan Feyenoord.
Graag ja. Tenminste iemand nog met wat clubgevoel (en dan geen type Buijs).quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef evert het volgende:
kan van marwijk Smolarek gelijk meenemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |