abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50101266
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Maar laat ik jullie erop wijzen dat onder Van Marwijk Feyenoord wel steeds (redelijk) stabiel bij de top 3 zat, dus als hij dat weer voor elkaar kan krijgen, zou dat voor Feyenoord al een enorme progressie zijn.
Precies, van Marwijk werd in zn laatste seizoen onthoofd van zijn belangrijkste spelers en presteerde niet eens zo heel waardeloos.
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 4 juni 2007 @ 19:29:33 #102
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50101292
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Er is 1 trainer die niet meteen nee zegt en iedereen is om...

Makaay is dan wel weer een opsteker

.................Makaay....Huysegems
Drenthe......Bruins.....de Guzman.....Slory

al geloof ik er ook geen snars van

Hoe is het trouwens mogelijk dat Adriaanse (doet er niet toe of je m wilt hebben of niet, het was de ab-so-lu-te NR 1 voor Bosz) in dezelfde profielschets staan als BvM? Dat is dus echt een lachertje. Dat de trainer trouwens per se Nederlands moest spreken ook, hoe bekrompen kan je zijn, dan leren ze maar Engels met zn alle.
Bert is 4de of 5de keus hoor.
Na Co, Hiddink, Jol en Stevens. Er is gewoon niet veel keuze meer, klaar. Wees blij dat zo iemand in deze klus wilt stappen.
pi_50101340
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Op FeyenoordNet hebben ze trouwens duidelijk de lolbroek aan....

[b]
[..]
!!!

Maar zeg gaat die Castelen naar PSG?
pi_50101342
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Iedereen weet dat het UEFA cup succes voor een groot deel kwam door Van Hooijdonk en de andere spelers en inderdaad niet door de indrukwekkende tactiek van Van Marwijk.
Maar laat ik jullie erop wijzen dat onder Van Marwijk Feyenoord wel steeds (redelijk) stabiel bij de top 3 zat, dus als hij dat weer voor elkaar kan krijgen, zou dat voor Feyenoord al een enorme progressie zijn.
Maar toen waren clubs alks AZ en Twente ook veel minder sterk.

Niet dat je geen punt hebt maar er was zoveel kritiek op BvM dat ik niet begrijp dat mensen denken dat de ommekeer door BvM bewerkstelligd gaat worden, daar geloof ik gewoon niet in.

Er zijn een aantal punten heel erg belangrijk op dit moment. Ik noem de jeugd, een sterke taktiek en speelwijze, vastigheid, sterke persoonlijkheid die vertrouwen geeft etc. Daar zie ik in BvM niet de ideale persoon in. Zeker niet zelfs.
pi_50101351
quote:

[..]

Hoe is het trouwens mogelijk dat Adriaanse (doet er niet toe of je m wilt hebben of niet, het was de ab-so-lu-te NR 1 voor Bosz) in dezelfde profielschets staan als BvM? Dat is dus echt een lachertje. Dat de trainer trouwens per se Nederlands moest spreken ook, hoe bekrompen kan je zijn, dan leren ze maar Engels met zn alle.
Haha, jij neemt Bosz toch zeker niet serieus, die kerel loopt alleen maar achter de feiten aan. Heeft in 8 maanden tijd een hoop gebakken lucht geschreven, meer niet..

Alle kandidaten die genoemd zijn totaal verschillende types, die zijn niet in één profielschets te omschrijven..
pi_50101371
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:28 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Precies, van Marwijk werd in zn laatste seizoen onthoofd van zijn belangrijkste spelers en presteerde niet eens zo heel waardeloos.
Op wie doel je hier precies?
  maandag 4 juni 2007 @ 19:33:06 #107
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_50101434
quote:

[..]

Huysegems

Dit lijkt me beter:

Slory................Makaay.......Castelen

De Guzman......Bruins...........Perez?

Drenthe.....Vlaar.....Bahia....Tiendalli

......................Timmer........................

Al missen we nu een werkende middenvelder en 2 betere verdedigers zou ook geen overbodige luxe zijn.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_50101436
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Haha, jij neemt Bosz toch zeker niet serieus, die kerel loopt alleen maar achter de feiten. Heeft in 8 maanden tijd een hoop gebakken lucht geschreven, meer niet..
Die neem ik zeker niet serieus nee, daarom heb ik ook niet zo'n vertrouwen in BvM, maar goed. Ik hoop dat ie de laatste jaren (ik heb m totaal niet gevolgd) flink gegroeid is en mij ongelooflijk het tegendeel bewijst.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:33:14 #109
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50101440
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Op wie doel je hier precies?
Ferry de Haan en Jan de Visser!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50101534
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Huysegems

Dit lijkt me beter:

Al missen we nu een werkende middenvelder en 2 betere verdedigers zou ook geen overbodige luxe zijn.
Huysegems zou ook niet mijn eerste keus zijn maar hij verdient wel een kans en ik wist zo snel niet wie ik daar anders neer zou moeten zetten. Die opstelling van jou slaat dan helemaal nergens op... Wel eens naar dat middenveld gekeken?
pi_50101580
Bosvelt, van Hooijdonk, Emerton, Kalou...
  maandag 4 juni 2007 @ 19:37:15 #112
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50101629
Was het ook niet NOS Studio Sport die vorig jaar in het sportjournaal bracht dat Kluivert naar de Kuip zou komen?

Als Makaay ook naar PSV kan geloof ik niet dat hij naar rotterdam komt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 4 juni 2007 @ 19:37:48 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_50101657
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:35 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Huysegems zou ook niet mijn eerste keus zijn maar hij verdient wel een kans en ik wist zo snel niet wie ik daar anders neer zou moeten zetten. Die opstelling van jou slaat dan helemaal nergens op... Wel eens naar dat middenveld gekeken?
Daarom zeg ik ook dat er werkende middenvelder ala Bosvelt moet komen op het middenveld. Bahia & Tiendalli zou ik ook graag vervangen zien worden...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_50101671
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef PyTh het volgende:
Was het ook niet NOS Studio Sport die vorig jaar in het sportjournaal bracht dat Kluivert naar de Kuip zou komen?

Nee.

Wel de eerste die met de komst van Stam naar Ajax kwam.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:38:06 #115
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_50101672
Zou echt een geweldige stunt zijn als Makaay zou komen. En ook wel heel bijzonder, want sportief en financieel gezien kan hij echt nog een stuk hoger voetballen. Is hij toevallig fan? Heb hem nooit z'n voorkeur uit horen spreken

Het is te hopen dat het bericht klopt, ook voor de NOS trouwens
Woo-loo-loo!
pi_50101703
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef soco_cola het volgende:
@ ruud_fr

4/6/2007 - 'Feyenoord en Van Marwijk akkoord op investeringsgaranties na'
(Gepost door K)

BRON: Radio Rijnmond

Volgens Radio Rijnmond is Feyenoord i nagenoeg rond met Bert van Marwijk. De coach en de club zijn persoonlijk tot een akkoord gekomen over een contract voor één jaar. Van Marwijk liet tegenover Radio Rijnmond weten dat de berichten over een akkoord voorbarig zijn.
Feyenoord Netwerk
De coach bedoelt daarmee dat hij alleen bij Feyenoord aan de slag wil als de selectie op een flink aantal posities versterkt wordt. aldus Radio Rijnmond.
Feyenoord Netwerk
Bij Feyenoord is men volgens Radio Rijnmond nu druk doende om aan de duidelijke eisen van Van Marwijk te voldoen. [reageer]

bron feyenoord.netwerk.to
ok
quote:
gelul, we zitten gewoon niet te wachten op Booy o.i.d.

en als Sollied en Adriaanse niet komen, vind ik Bertje een goede keus
pi_50101723
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef PyTh het volgende:

Rotterdam is mooier
pi_50101815
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:35 schreef Staanplaats het volgende:
Bosvelt, van Hooijdonk, Emerton, Kalou...
Precies ja, en dan vooral Bosvelt en van Hooijdonk die weggingen door van Marwijk.

Niet dat dat nou bepalend is ofzo maar ook weer iets waardoor ik t niet zie zitten
pi_50101860
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:38 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ok
[..]

gelul, we zitten gewoon niet te wachten op Booy o.i.d.

en als Sollied en Adriaanse niet komen, vind ik Bertje een goede keus
Wat nou gelul, is Booy gevraagd dan?

En aan Sollied is niet 1 seconde ("Bosz") gedacht dus die kan je ook uit je post halen.
pi_50101866
quote:
.....Bahia....
pi_50101905
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Wat nou gelul, zijn die gevraagd dan?

En Sollied is niet 1 seconde aan gedacht dus die kan je ook uit je post halen.
ik zeg toch dat ie niet komt
pi_50101968
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ik zeg toch dat ie niet komt
Dan moet je je post aanpassen want je doet net alsof Feyenoord alles heeft geprobeerd om Sollied of Adriaanse aan te trekken en dat daarna de keus is gevallen op Bert. BvM is de eerste die geen nee zegt.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:49:08 #123
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_50102104
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ferry de Haan en Jan de Visser!
Inderdaad, als we die Ferry de Haan hadden kunnen behouden, had Feyenoord nog grootse dingen kunnen doen...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_50102152
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dan moet je je post aanpassen want je doet net alsof Feyenoord alles heeft geprobeerd om Sollied of Adriaanse aan te trekken en dat daarna de keus is gevallen op Bert. BvM is de eerste die geen nee zegt.
rare interpretatie van mijn post heb jij
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:38 schreef ruud_fr het volgende:
en als Sollied en Adriaanse niet komen,
feit
quote:
vind ik Bertje een goede keus
mening

maandag 4 juni 2007 @ 19:50:15 #125
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_50102157
quote:
'Feyenoord bijna rond met Roy Makaay'
Feyenoord lijkt in alle stilte te hebben gewerkt aan de transfer waar het Legioen zo naar heeft gehunkerd. Volgens NOS Studio Sport is Roy Makaay nagenoeg rond met de Rotterdammers.

De 32-jarige aanvaller is door de kooplust van zijn club Bayern München overbodig geraakt. De Duitse Rekordmeister trok onder meer Luca Toni aan en zou eveneens Miroslav Klose willen contracteren. De spits uit Wijchen mag dan ook, ondanks zijn nog één seizoen doorlopende contract, vertrekken uit München.

Feyenoord is dringend op zoek naar relatief goedkope en ervaren spelers om de kwaliteit van de selectie op te krikken. Makaay zou daarbij een goede optie zijn, aangezien de aanvaller vermoedelijk voor een lage transfersom mag vertrekken en hij bovendien al financieel 'binnen' is.

Eerder maakte PSV nog jacht op de international. Vooralsnog deden de Eindhovenaren dat echter zonder succes. Het is niet onwaarschijnlijk dat de eventuele komst van Makaay naar Feyenoord samenhangt met die van coach Bert van Marwijk, die volgens diverse media spoedig voor één jaar tekent in de Kuip.

voetbalprimeur.nl
Zou mooi zijn als die komt , maar ja of het waar is ???
pi_50102178
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Precies ja, en dan vooral Bosvelt en van Hooijdonk die weggingen door van Marwijk.

Niet dat dat nou bepalend is ofzo maar ook weer iets waardoor ik t niet zie zitten
Bosvelt neemt/nam vooral van der Herik een hoop dingen kwalijk..

Ken de geschiedenis wel. Chemie was gewoon na 4 jaar uitgewerkt.
Met die onthoofde ploeg heeft het in mijn ogen toen niet waardeloos gedaan.

Snap jou punten en van Marwijk is ook niet direct mijn eerste keus. Maar het is wel iemand die club kent en een man van weinig praatjes. Ik mag dat wel.
pi_50102197
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:50 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als die komt , maar ja of het waar is ???
zou fantastisch zijn, maar ik verheug mij nergens op
  maandag 4 juni 2007 @ 19:53:03 #128
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50102243
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

So did Pierre. Die wou toch inene 4 x zoveel gaan verdienen?
  maandag 4 juni 2007 @ 19:53:39 #129
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50102267
Makaay naar rotterdam, die is echt niet gek.
Secrets never die. Only people.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:56:02 #130
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50102362
Het zal toch niet waar zijn dat ze Makaay kunnen strikken
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_50102434
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ken de geschiedenis wel. Chemie was gewoon na 4 jaar uitgewerkt.
Met die onthoofde ploeg heeft het in mijn ogen toen niet waardeloos gedaan.

Snap jou punten en van Marwijk is ook niet direct mijn eerste keus. Maar het is wel iemand die club kent en een man van weinig praatjes. Ik mag dat wel.
Ook van Marwijk hoor.

En trouwens nog iets... Als ie weer iemand zo z'n hand boven het hoofd houd als dat ie bij Paauwe heeft gedaan dan is t bij mij ook weer zo afgelopen hoor. Maar dat zijn veel mensen blijkbaar ook vergeten. Die heeft die jaren zo verschrikkelijk veel slechte wedstrijden gespeeld, dat was niet normaal. Heb overigens niks tegen Paauwe hoor maar dat was belachelijk. Net als dat Emerton op het middenveld had moeten spelen. Zo zonde (denk ik).
pi_50102456
Pfff geloof er geen reet van, vorig na de verkoop zouden we ook de beste spitsen krijgen. We moesten genoegen nemen met een bankzitter uit a'dam..
  maandag 4 juni 2007 @ 19:59:31 #133
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50102521
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ook van Marwijk hoor.

En trouwens nog iets... Als ie weer iemand zo z'n hand boven het hoofd houd als dat ie bij Paauwe heeft gedaan dan is t bij mij ook weer zo afgelopen hoor. Maar dat zijn veel mensen blijkbaar ook vergeten. Die heeft die jaren zo verschrikkelijk veel slechte wedstrijden gespeeld, dat was niet normaal. Heb overigens niks tegen Paauwe hoor maar dat was belachelijk. Net als dat Emerton op het middenveld had moeten spelen. Zo zonde (denk ik).
Toch herriner ik me nog een wedstrijd tegen Roda, dat Emerton het niet onverdienstelijk deed als rechtsback
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_50102562
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:58 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff geloof er geen reet van, vorig na de verkoop zouden we ook de beste spitsen krijgen. We moesten genoegen nemen met een bankzitter uit a'dam..
Precies.

Het zou zomaar wel een ommekeer kunnen zijn. Je hebt maar 2 goede spelers nodig en het boeltje zou zomaar kunnen gaan lopen. Jammer ook dat Gio nog niet komt. Als je Makkay en Gio volgend jaar zou hebben met wat goede jeugd dan ziet het er allemaal zo slecht niet uit. Mits je een goede trainer hebt natuurlijk.
pi_50102591
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ook van Marwijk hoor.

Bosvelt had met de 'oudere' groep aangegeven (aan jorien) dat de 'chemie' weg was, Jorien heeft daarna een bom in de kleedkamer gegooid.

Zowiezo is Bosvelt niet te spreken over Jorien...maar goed das weer een heel ander verhaal.
pi_50102614
Waarom zou Makaaij naar Feyenoord gaan als ie ook naar PSV kan..
We're the boys from Rotterdam
pi_50102626
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Maikalo het volgende:
Het zal toch niet waar zijn dat ze Makaay kunnen strikken
Dat zou een fuckin' miracle zijn.
pi_50102650
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:00 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Precies.

Het zou zomaar wel een ommekeer kunnen zijn. Je hebt maar 2 goede spelers nodig en het boeltje zou zomaar kunnen gaan lopen. Jammer ook dat Gio nog niet komt. Als je Makkay en Gio volgend jaar zou hebben met wat goede jeugd dan ziet het er allemaal zo slecht niet uit. Mits je een goede trainer hebt natuurlijk.
Gio heeft geloof ik al aangegeven dat die nog een jaar in Barce blijft..

Zo zonden. Ik heb namelijk ook de overtuiging dat als de ploeg iets meer ervaring erbij krijgt dat het echt wel ken gaan lopen..
  maandag 4 juni 2007 @ 20:03:07 #139
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_50102662
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Waarom ben ik deze vraag al 20 keer tegengekomen in een half uur...
kankelul.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:03:14 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_50102667
Wat bizar. Waarom zou Makaay in godsnaam naar Feyenoord willen?
2000 light years from home
  maandag 4 juni 2007 @ 20:04:48 #141
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50102754
quote:
Omdat hij wilt spelen, die kans is groter bij Feyenoord.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_50102776
quote:

[..]

Huysegems

Dit lijkt me beter:

+ Een goede verdediger i.p.v. Bahia
+ Lucius in plaats van Perez met Bruins rechtshalf en Lucius dus als controlerende middenvelder.

En je hebt zowaar een vrij goed team staan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50102800
OMDAT ROTTERDAM MOOIER IS DAN EINDHOVEN!
pi_50102823
EN OMDAT FEYENOORD EEN MOOIERE CLUB IS DAN PSV!
pi_50102846
en omdat Makaay z'n zakken vol heeft van europees voetbal
  maandag 4 juni 2007 @ 20:06:55 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50102857
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen hier zo positief is.
Het is positief dat hij wil komen aangezien er verder weinig soeps rondloopt in trainersland. Tenzij jij nog iemand weet, die geen club heeft en een schat aan ervaring heeft?

Verder ben ik verre van positief over de situatie bij Feijenoord.
quote:
Vergeet ook niet dat ze beide een contractperiode van een jaar willen aangaan. Hoe kan je nou aan iets bouwen in een jaar? Feyenoord moet opgebouwd worden vanaf punt -10. Dat doe je niet met een trainer die je voor een jaar vastlegt.
Van Marwijk zal ook niet in staat zijn om in 1 jaar iets te presteren. Misschien dat hij dat jaar gebruikt om het elftal op te bouwen en dat een Been (ik noem maar wat) het overneemt. Misschien wil van Marwijk voorlopig een eenjarig contract en evalueren ze na afloop het gehele seizoen. We weten het niet, ik vind de contractduur ook niet zo relevant.
quote:
Ik hoop dat ie me verrast maar ik denk dat iedereen hier vergeten is hoe blij we waren toen hij weg was. Dat UEFA cup jaar was werelds maar het heeft ook heel veel verbloemd. BvM heeft niet 1 wedstrijd gewonnen door zijn tactisch vernuft.
quote:
Kunnen jullie je nog herinneren hoe verschrikkelijk slecht de corners zijn genomen onder BvM? En dat daar niet eens op getraind werd. van Persie is door hem voor noppes verkocht, zelfde geld in mindere mate voor Leonardo.
Corners zijn nog nooit goed genomen bij Feijenoord. Kan me iig geen goed genomen corner voor de geest halen. Slaat ook nergens op om dit als argument tegen hem te gebruiken.

Van Marwijk is niet degene die van Persie heeft verkocht. Daar gaat hij niet over. Daarbij kan ik het hem niet aanrekenen dat van Persie en Leonardo zijn verpest. Dat hebben ze grotendeels aan zichzelf te danken.
quote:
Ik zie het totaal niet zitten en ik hoop dat ik ongelijk hebt, maar dit wordt een jaar waarin Bert veel progressie zal gaan zien, Drenthe opnieuw als linksback gaat spelen, Timmer opnieuw het doel verdedigd en waarin niet de jeugdspelers de kans gaan krijgen die ze wel verdienen.
Er zijn genoeg jeugdspelers die toendertijd onder van Marwijk kansen hebben gekregen. Nog zo een argument die kant noch wal raakt.

Dit wordt sowieso een jaar, waarin Feijenoord weer moet toekomen aan voetbal en waarin de club weer gezond moet worden. Supporters moeten ook echt niet gaan denken dat we aankomend seizoen gaan meestrijden om de landstitel. Feijenoord moet gewoon rustig gaan opbouwen en een duidelijk doel voor ogen hebben.
quote:

[..]

Nee, dat is het niet. Het is een trainer die heeft bewezen goede dingen te doen.

Je weet nu dat Adriaanse, Jol, Stevens, Advocaat en Hiddink niet willen komen. Als ik de berichten mag geloven, zijn ze allemaal benaderd. Feijenoord wil persé een Nederlandse topcoach. Van Marwijk vind ik een hele goede coach (heeft hij ook bewezen, alleen jij beweert anders). Niemand wil types als Booy en Jans bij Feijenoord. Dan moet je zelf ook kunnen inzien dat de spoeling wel heel dun wordt. Trainers als Rutten en Verbeek zullen gewoon bij hun club blijven. Van Gaal is geen optie. De Mos vind ik in het rijtje Booy en Jans passen, etc.

We kunnen nu wel blijven zeiken op elke trainer die wordt genoemd. We schieten er alleen niet mee op. Er moet iemand aangesteld worden. Over iets meer dan een maand begint de voorbereiding alweer, dan moet er iemand staan. Dat wordt dus van Marwijk.
quote:
Te belachelijk voor woorden, maar helaas Feijenoord eigen.
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Precies ja, en dan vooral Bosvelt en van Hooijdonk die weggingen door van Marwijk
Van Hooijdonk ging weg, omdat hij niet meer geld kreeg van Jorien. Dat Bosvelt vertrok had hij meer aan zichzelf te danken, ook al had hij toendertijd gelijk.
quote:
PSV is gewoon een schijtclub.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 4 juni 2007 @ 20:07:05 #147
53267 TC03
pi_50102869
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

+ Een goede verdediger i.p.v. Bahia
+ Lucius in plaats van Perez met Bruins rechtshalf en Lucius dus als controlerende middenvelder.

En je hebt zowaar een vrij goed team staan.
Alsof er ook maar sprake is van een komst van Perez naar Feyenoord.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:07:09 #148
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_50102874
Ja, en hij heeft een hekel aan joden en boeren, zijn we nu klaar met de vraag?
kankelul.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:08:18 #149
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50102928
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:06 schreef ruud_fr het volgende:
EN OMDAT FEYENOORD EEN MOOIERE CLUB IS DAN PSV!
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Staanplaats het volgende:
OMDAT ROTTERDAM MOOIER IS DAN EINDHOVEN!
En rot op met die perez alsof dat een speler is met "mentaliteit"
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  maandag 4 juni 2007 @ 20:08:31 #150
53267 TC03
pi_50102940
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:06 schreef Happel het volgende:

Van Marwijk is niet degene die van Persie heeft verkocht. Daar gaat hij niet over. Daarbij kan ik het hem niet aanrekenen dat van Persie en Leonardo zijn verpest. Dat hebben ze grotendeels aan zichzelf te danken.
Het is inderdaad echt niet de schuld van Fenoord dat Van Persie ineens één van de grootste talenten blijkt te zijn zodra hij naar een andere club gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')