Precies, van Marwijk werd in zn laatste seizoen onthoofd van zijn belangrijkste spelers en presteerde niet eens zo heel waardeloos.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar laat ik jullie erop wijzen dat onder Van Marwijk Feyenoord wel steeds (redelijk) stabiel bij de top 3 zat, dus als hij dat weer voor elkaar kan krijgen, zou dat voor Feyenoord al een enorme progressie zijn.
Bert is 4de of 5de keus hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Er is 1 trainer die niet meteen nee zegt en iedereen is om...
Makaay is dan wel weer een opsteker
.................Makaay....Huysegems
Drenthe......Bruins.....de Guzman.....Slory
al geloof ik er ook geen snars van
Hoe is het trouwens mogelijk dat Adriaanse (doet er niet toe of je m wilt hebben of niet, het was de ab-so-lu-te NR 1 voor Bosz) in dezelfde profielschets staan als BvM? Dat is dus echt een lachertje. Dat de trainer trouwens per se Nederlands moest spreken ook, hoe bekrompen kan je zijn, dan leren ze maar Engels met zn alle.
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Op FeyenoordNet hebben ze trouwens duidelijk de lolbroek aan....
[b]
[..]
Maar toen waren clubs alks AZ en Twente ook veel minder sterk.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het UEFA cup succes voor een groot deel kwam door Van Hooijdonk en de andere spelers en inderdaad niet door de indrukwekkende tactiek van Van Marwijk.
Maar laat ik jullie erop wijzen dat onder Van Marwijk Feyenoord wel steeds (redelijk) stabiel bij de top 3 zat, dus als hij dat weer voor elkaar kan krijgen, zou dat voor Feyenoord al een enorme progressie zijn.
Haha, jij neemt Bosz toch zeker niet serieus, die kerel loopt alleen maar achter de feiten aan. Heeft in 8 maanden tijd een hoop gebakken lucht geschreven, meer niet..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens mogelijk dat Adriaanse (doet er niet toe of je m wilt hebben of niet, het was de ab-so-lu-te NR 1 voor Bosz) in dezelfde profielschets staan als BvM? Dat is dus echt een lachertje. Dat de trainer trouwens per se Nederlands moest spreken ook, hoe bekrompen kan je zijn, dan leren ze maar Engels met zn alle.
Op wie doel je hier precies?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:28 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies, van Marwijk werd in zn laatste seizoen onthoofd van zijn belangrijkste spelers en presteerde niet eens zo heel waardeloos.
Huysegemsquote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Die neem ik zeker niet serieus nee, daarom heb ik ook niet zo'n vertrouwen in BvM, maar goed. Ik hoop dat ie de laatste jaren (ik heb m totaal niet gevolgd) flink gegroeid is en mij ongelooflijk het tegendeel bewijst.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha, jij neemt Bosz toch zeker niet serieus, die kerel loopt alleen maar achter de feiten. Heeft in 8 maanden tijd een hoop gebakken lucht geschreven, meer niet..
Ferry de Haan en Jan de Visser!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Op wie doel je hier precies?
Huysegems zou ook niet mijn eerste keus zijn maar hij verdient wel een kans en ik wist zo snel niet wie ik daar anders neer zou moeten zetten. Die opstelling van jou slaat dan helemaal nergens op... Wel eens naar dat middenveld gekeken?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Huysegems![]()
Dit lijkt me beter:
Slory................Makaay.......Castelen
De Guzman......Bruins...........Perez?
Drenthe.....Vlaar.....Bahia....Tiendalli
......................Timmer........................
Al missen we nu een werkende middenvelder en 2 betere verdedigers zou ook geen overbodige luxe zijn.
Daarom zeg ik ook dat er werkende middenvelder ala Bosvelt moet komen op het middenveld. Bahia & Tiendalli zou ik ook graag vervangen zien worden...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:35 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Huysegems zou ook niet mijn eerste keus zijn maar hij verdient wel een kans en ik wist zo snel niet wie ik daar anders neer zou moeten zetten. Die opstelling van jou slaat dan helemaal nergens op... Wel eens naar dat middenveld gekeken?
Nee.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef PyTh het volgende:
Was het ook niet NOS Studio Sport die vorig jaar in het sportjournaal bracht dat Kluivert naar de Kuip zou komen?
Als Makaay ook naar PSV kan geloof ik niet dat hij naar rotterdam komt.
okquote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef soco_cola het volgende:
@ ruud_fr
4/6/2007 - 'Feyenoord en Van Marwijk akkoord op investeringsgaranties na'
(Gepost door K)
BRON: Radio Rijnmond
Volgens Radio Rijnmond is Feyenoord i nagenoeg rond met Bert van Marwijk. De coach en de club zijn persoonlijk tot een akkoord gekomen over een contract voor één jaar. Van Marwijk liet tegenover Radio Rijnmond weten dat de berichten over een akkoord voorbarig zijn.
Feyenoord Netwerk
De coach bedoelt daarmee dat hij alleen bij Feyenoord aan de slag wil als de selectie op een flink aantal posities versterkt wordt. aldus Radio Rijnmond.
Feyenoord Netwerk
Bij Feyenoord is men volgens Radio Rijnmond nu druk doende om aan de duidelijke eisen van Van Marwijk te voldoen. [reageer]
bron feyenoord.netwerk.to
gelul, we zitten gewoon niet te wachten op Booy o.i.d.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef EnactedChaos het volgende:
Rotterdam is mooierquote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef PyTh het volgende:
Was het ook niet NOS Studio Sport die vorig jaar in het sportjournaal bracht dat Kluivert naar de Kuip zou komen?
Als Makaay ook naar PSV kan geloof ik niet dat hij naar rotterdam komt.
Precies ja, en dan vooral Bosvelt en van Hooijdonk die weggingen door van Marwijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:35 schreef Staanplaats het volgende:
Bosvelt, van Hooijdonk, Emerton, Kalou...
Wat nou gelul, is Booy gevraagd dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok
[..]
gelul, we zitten gewoon niet te wachten op Booy o.i.d.
en als Sollied en Adriaanse niet komen, vind ik Bertje een goede keus
ik zeg toch dat ie niet komtquote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat nou gelul, zijn die gevraagd dan?
En Sollied is niet 1 seconde aan gedacht dus die kan je ook uit je post halen.
Dan moet je je post aanpassen want je doet net alsof Feyenoord alles heeft geprobeerd om Sollied of Adriaanse aan te trekken en dat daarna de keus is gevallen op Bert. BvM is de eerste die geen nee zegt.quote:
Inderdaad, als we die Ferry de Haan hadden kunnen behouden, had Feyenoord nog grootse dingen kunnen doen...quote:
rare interpretatie van mijn post heb jijquote:Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dan moet je je post aanpassen want je doet net alsof Feyenoord alles heeft geprobeerd om Sollied of Adriaanse aan te trekken en dat daarna de keus is gevallen op Bert. BvM is de eerste die geen nee zegt.
feitquote:Op maandag 4 juni 2007 19:38 schreef ruud_fr het volgende:
en als Sollied en Adriaanse niet komen,
meningquote:vind ik Bertje een goede keus
Zou mooi zijn als die komt , maar ja of het waar is ???quote:'Feyenoord bijna rond met Roy Makaay'
Feyenoord lijkt in alle stilte te hebben gewerkt aan de transfer waar het Legioen zo naar heeft gehunkerd. Volgens NOS Studio Sport is Roy Makaay nagenoeg rond met de Rotterdammers.
De 32-jarige aanvaller is door de kooplust van zijn club Bayern München overbodig geraakt. De Duitse Rekordmeister trok onder meer Luca Toni aan en zou eveneens Miroslav Klose willen contracteren. De spits uit Wijchen mag dan ook, ondanks zijn nog één seizoen doorlopende contract, vertrekken uit München.
Feyenoord is dringend op zoek naar relatief goedkope en ervaren spelers om de kwaliteit van de selectie op te krikken. Makaay zou daarbij een goede optie zijn, aangezien de aanvaller vermoedelijk voor een lage transfersom mag vertrekken en hij bovendien al financieel 'binnen' is.
Eerder maakte PSV nog jacht op de international. Vooralsnog deden de Eindhovenaren dat echter zonder succes. Het is niet onwaarschijnlijk dat de eventuele komst van Makaay naar Feyenoord samenhangt met die van coach Bert van Marwijk, die volgens diverse media spoedig voor één jaar tekent in de Kuip.
voetbalprimeur.nl
Bosvelt neemt/nam vooral van der Herik een hoop dingen kwalijk..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Precies ja, en dan vooral Bosvelt en van Hooijdonk die weggingen door van Marwijk.
Niet dat dat nou bepalend is ofzo maar ook weer iets waardoor ik t niet zie zitten![]()
zou fantastisch zijn, maar ik verheug mij nergens opquote:Op maandag 4 juni 2007 19:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die komt , maar ja of het waar is ???
So did Pierre. Die wou toch inene 4 x zoveel gaan verdienen?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Bosvelt neemt/nam vooral van der Herik een hoop dingen kwalijk..
Ook van Marwijk hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Bosvelt neemt/nam vooral van der Herik een hoop dingen kwalijk..
Ken de geschiedenis wel. Chemie was gewoon na 4 jaar uitgewerkt.
Met die onthoofde ploeg heeft het in mijn ogen toen niet waardeloos gedaan.
Snap jou punten en van Marwijk is ook niet direct mijn eerste keus. Maar het is wel iemand die club kent en een man van weinig praatjes. Ik mag dat wel.
Toch herriner ik me nog een wedstrijd tegen Roda, dat Emerton het niet onverdienstelijk deed als rechtsbackquote:Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ook van Marwijk hoor.
En trouwens nog iets... Als ie weer iemand zo z'n hand boven het hoofd houd als dat ie bij Paauwe heeft gedaan dan is t bij mij ook weer zo afgelopen hoor. Maar dat zijn veel mensen blijkbaar ook vergeten. Die heeft die jaren zo verschrikkelijk veel slechte wedstrijden gespeeld, dat was niet normaal. Heb overigens niks tegen Paauwe hoor maar dat was belachelijk. Net als dat Emerton op het middenveld had moeten spelen. Zo zonde (denk ik).
Precies.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:58 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff geloof er geen reet van, vorig na de verkoop zouden we ook de beste spitsen krijgen. We moesten genoegen nemen met een bankzitter uit a'dam..
Bosvelt had met de 'oudere' groep aangegeven (aan jorien) dat de 'chemie' weg was, Jorien heeft daarna een bom in de kleedkamer gegooid.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ook van Marwijk hoor.
En trouwens nog iets... Als ie weer iemand zo z'n hand boven het hoofd houd als dat ie bij Paauwe heeft gedaan dan is t bij mij ook weer zo afgelopen hoor. Maar dat zijn veel mensen blijkbaar ook vergeten. Die heeft die jaren zo verschrikkelijk veel slechte wedstrijden gespeeld, dat was niet normaal. Heb overigens niks tegen Paauwe hoor maar dat was belachelijk. Net als dat Emerton op het middenveld had moeten spelen. Zo zonde (denk ik).
Dat zou een fuckin' miracle zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Maikalo het volgende:
Het zal toch niet waar zijn dat ze Makaay kunnen strikken![]()
Gio heeft geloof ik al aangegeven dat die nog een jaar in Barce blijft..quote:Op maandag 4 juni 2007 20:00 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Precies.
Het zou zomaar wel een ommekeer kunnen zijn. Je hebt maar 2 goede spelers nodig en het boeltje zou zomaar kunnen gaan lopen. Jammer ook dat Gio nog niet komt. Als je Makkay en Gio volgend jaar zou hebben met wat goede jeugd dan ziet het er allemaal zo slecht niet uit. Mits je een goede trainer hebt natuurlijk.
Waarom ben ik deze vraag al 20 keer tegengekomen in een half uur...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Waarom zou Makaaij naar Feyenoord gaan als ie ook naar PSV kan..
Omdat hij wilt spelen, die kans is groter bij Feyenoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
+ Een goede verdediger i.p.v. Bahiaquote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Huysegems![]()
Dit lijkt me beter:
Slory................Makaay.......Castelen
De Guzman......Bruins...........Perez?
Drenthe.....Vlaar.....Bahia....Tiendalli
......................Timmer........................
Al missen we nu een werkende middenvelder en 2 betere verdedigers zou ook geen overbodige luxe zijn.
Het is positief dat hij wil komen aangezien er verder weinig soeps rondloopt in trainersland. Tenzij jij nog iemand weet, die geen club heeft en een schat aan ervaring heeft?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen hier zo positief is.
Van Marwijk zal ook niet in staat zijn om in 1 jaar iets te presteren. Misschien dat hij dat jaar gebruikt om het elftal op te bouwen en dat een Been (ik noem maar wat) het overneemt. Misschien wil van Marwijk voorlopig een eenjarig contract en evalueren ze na afloop het gehele seizoen. We weten het niet, ik vind de contractduur ook niet zo relevant.quote:Vergeet ook niet dat ze beide een contractperiode van een jaar willen aangaan. Hoe kan je nou aan iets bouwen in een jaar? Feyenoord moet opgebouwd worden vanaf punt -10. Dat doe je niet met een trainer die je voor een jaar vastlegt.
quote:Ik hoop dat ie me verrast maar ik denk dat iedereen hier vergeten is hoe blij we waren toen hij weg was. Dat UEFA cup jaar was werelds maar het heeft ook heel veel verbloemd. BvM heeft niet 1 wedstrijd gewonnen door zijn tactisch vernuft.
Corners zijn nog nooit goed genomen bij Feijenoord. Kan me iig geen goed genomen corner voor de geest halen. Slaat ook nergens op om dit als argument tegen hem te gebruiken.quote:Kunnen jullie je nog herinneren hoe verschrikkelijk slecht de corners zijn genomen onder BvM? En dat daar niet eens op getraind werd. van Persie is door hem voor noppes verkocht, zelfde geld in mindere mate voor Leonardo.
Er zijn genoeg jeugdspelers die toendertijd onder van Marwijk kansen hebben gekregen. Nog zo een argument die kant noch wal raakt.quote:Ik zie het totaal niet zitten en ik hoop dat ik ongelijk hebt, maar dit wordt een jaar waarin Bert veel progressie zal gaan zien, Drenthe opnieuw als linksback gaat spelen, Timmer opnieuw het doel verdedigd en waarin niet de jeugdspelers de kans gaan krijgen die ze wel verdienen.
Nee, dat is het niet. Het is een trainer die heeft bewezen goede dingen te doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden, maar helaas Feijenoord eigen.quote:Hoe is het trouwens mogelijk dat Adriaanse (doet er niet toe of je m wilt hebben of niet, het was de ab-so-lu-te NR 1 voor Bosz) in dezelfde profielschets staan als BvM? Dat is dus echt een lachertje. Dat de trainer trouwens per se Nederlands moest spreken ook, hoe bekrompen kan je zijn, dan leren ze maar Engels met zn alle.
Van Hooijdonk ging weg, omdat hij niet meer geld kreeg van Jorien. Dat Bosvelt vertrok had hij meer aan zichzelf te danken, ook al had hij toendertijd gelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Precies ja, en dan vooral Bosvelt en van Hooijdonk die weggingen door van Marwijk
PSV is gewoon een schijtclub.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Alsof er ook maar sprake is van een komst van Perez naar Feyenoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
+ Een goede verdediger i.p.v. Bahia
+ Lucius in plaats van Perez met Bruins rechtshalf en Lucius dus als controlerende middenvelder.
En je hebt zowaar een vrij goed team staan.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:06 schreef ruud_fr het volgende:
EN OMDAT FEYENOORD EEN MOOIERE CLUB IS DAN PSV!
En rot op met die perezquote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Staanplaats het volgende:
OMDAT ROTTERDAM MOOIER IS DAN EINDHOVEN!
Het is inderdaad echt niet de schuld van Fenoord dat Van Persie ineens één van de grootste talenten blijkt te zijn zodra hij naar een andere club gaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:06 schreef Happel het volgende:
Van Marwijk is niet degene die van Persie heeft verkocht. Daar gaat hij niet over. Daarbij kan ik het hem niet aanrekenen dat van Persie en Leonardo zijn verpest. Dat hebben ze grotendeels aan zichzelf te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |