Zal VOL al massaal aan het bellen zijn hierover?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daarom juist. Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat er niets gebeurt. Dit is een vorm van geweld wat onder het strafrecht valt. Een redactie kan zich daar niet boven stellen.
Even geleden schreef de Redactie : 0 OW en 0 Exitquote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gokje maken dat ze dat wel degelijk krijgt. En Huub en Nathanael hoorden ook pas vele uren ná het gebeuren dat ze eruit moesten. Dus dat er nu nog geen reactie is, zegt niets. Amanda moet echt wel weg, anders is het hek van de dam. Dat risico kunnen ze niet nemen.
Goeie TV thoughquote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Weloverwogen je schoen uittrekken en dan de naaldhak in iemands lichaam planten......... als dat geen exit is weet ik het echt niet meer.![]()
Goed punt, DGK_REDACTIE - neem die even meequote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef Villalux het volgende:
ze liep ook al met een Mes te zwaaien! she is out of control.........dus wegwezen!![]()
Daar heeft SCANMAN01 net een topic voor gemaaktquote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef lorence1 het volgende:
ok wie is het er niet mee eens dat amanda exit moet en waarom niet?
Waar??? Ik ga even zoeken. Dat zou echte waanzin zijn en een vrijbrief voor heel veel ongein.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even geleden schreef de Redactie : 0 OW en 0 Exit
Mooie TV toch? Laat 't maar lekker uit de hand lopenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Weloverwogen je schoen uittrekken en dan de naaldhak in iemands lichaam planten......... als dat geen exit is weet ik het echt niet meer.![]()
Ben het helemaal met je eens. En nu ligt ze als een onschuldig meisje, van geen kwaad bewust, weer lekker in haar bedjequote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
''Achter''quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar is Huub eigenljk ?
Zwaai hier Amanda uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heeft SCANMAN01 net een topic voor gemaakt![]()
Nog steeds achter?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar is Huub eigenljk ?
ja, een naaldhak doet immers meer pijn dan een eenvoudige vuist (ik leg dit even uit voor DGK_REDACTIE)quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
okquote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heeft SCANMAN01 net een topic voor gemaakt![]()
Huub is overleden na een wel gemikte slag van Amanda met haar hak op z'n schouder...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar is Huub eigenljk ?
Dat schreef de redactie niet, die reageerden op een post waarin dat stond.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even geleden schreef de Redactie : 0 OW en 0 Exit
Het was Dianequote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeanette? Dat herinner ik me totaal niet. Wel van Diane en Ingrid.
Iemand gokte geloof ik op 0 OW en 0 exit. Waarop DGK_Redactie antwoorde met:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar??? Ik ga even zoeken. Dat zou echte waanzin zijn en een vrijbrief voor heel veel ongein.
Moet Huub nu ook langskomen en helemaal over de zeik gaan omdat ze niet binnen 3 seconden haar excuus heeft aangeboden?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. En nu ligt ze als een onschuldig meisje, van geen kwaad bewust, weer lekker in haar bedje![]()
Welk filmpje toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef farceman het volgende:
Waarom mogen ze het fillmpje niet zien?
Ik heb alles even snel nagezocht, maar kan het absoluut niet vinden.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:45 schreef Soho het volgende:
[..]
Iemand gokte geloof ik op 0 OW en 0 exit. Waarop DGK_Redactie antwoorde met:![]()
Die van Mitch zullen er ook vast nog wel zitten. Alleen weet Brian dat niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
Brian wil graag de knijpsporen op Amanda`s borsten zien.
Stond er toch echt.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb alles even snel nagezocht, maar kan het absoluut niet vinden.
misschien nu even zorgvuldig doenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een alternatieve motivatie (buiten het feit dat het uiteraard extreem vermakelijk is om 7 zwaar trippende 'miljonairs' schuimbekkend door de achtertuin te zien rondstrompelen) is natuurlijk dat het inmiddels ook voor alle verveelde huisvrouwen in het Gooi helemaal 'the in thing to do' is om zich eens goed in de spirituele wereld te steken middels Daime-sessies... Dit MAG niet ontbreken in een zichzelf respecterende miljonairsvilla!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef FuTilE het volgende:
DGK_Redactie: Ayahuasca in de kooi graag.
Dank U.
Deze post [COS # 1610] And.... Action!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, huub en jaap hadden een liedje over brain gemaakt op de tekst van Het Dorp van Wim Zonneveld. Dit had iemand anders ingezongen met foto's en op YouTube gezet waarna Jaap het op zijn site heeft gezet.quote:
Stein is het helemaal kwijtquote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef Tissik het volgende:
Typisch de redactie:
Iemand tot bloedens toe rammen met een naaldhak mag, maar een onschuldig filmpje van de krottenwijk kijken, dat mag weer niet.
En het zijn altijd weer dezelfde die de regels van fysiek geweld overtreden (Brian en Huub, en Amanda in iets mindere mate). Ze hadden allang 10x gedisqualificeerd kunnen worden (Huub en Brian althans, Amanda misschien 3 keer) maar dat is tot nu toe nooit gebeurd, dus dat zal nu ook niet gaan gebeuren...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:42 schreef Day het volgende:
Ik denk dat het ook met een sisser afloopt. Zoals Jaap net al zei, ze deden allemaal wat. (behalve Lieke en Jaap)
Geen zin aan. De redactie mag ook nooit die beslissing nemen, dus zeer vreemd dat ze dan zo gereageerd zouden hebben.quote:
Zijn stoma legen bij de FEBO.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar is Huub eigenljk ?
Exactquote:Op maandag 4 juni 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze post [COS # 1610] And.... Action!
Maar datleek mij meer een reactie op de rest van de quote... over het feit dat er toevallig geen streamlock is als het morgen weer betaaldag is.....
Heeft het nooit begrepen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stein is het helemaal kwijt [afbeelding]
Juist, die reactie van DGK_REDACTIE bedoelde ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:45 schreef Soho het volgende:
[..]
Iemand gokte geloof ik op 0 OW en 0 exit. Waarop DGK_Redactie antwoorde met:![]()
zo heb ik het ook gelezen.......waar staat diequote:Op maandag 4 juni 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze post [COS # 1610] And.... Action!
Het was een reactie op een quote van Mika, maar datleek mij meer een reactie op de rest van de quote... over het feit dat er toevallig geen streamlock is als het morgen weer betaaldag is.....
Hoewel ik dat mis kan hebben natuurlijk
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[COS # 1610] And.... Action!quote:
Of dat was hun "lul maar een eind weg, ik geef je direct gelijk" reactie op het "geweld zonder streamlock, en morgen is het toevallig weer betaaldag" gedeelte van de quote??quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist, die reactie van DGK_REDACTIE bedoelde ik.
Naar de Huubroom in de FEBO (een kamer met een grote spiegel waarin hij tegen zichzelf kan praten).quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef Prik0 het volgende:
Waar is huub eigenlijk heen?
Nooit gehoord? Er zit zelfs een filmpje bij... Staat gewoon op Youtubequote:
Moet ik dit lezen als "naar achter"?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Naar de Huubroom in de FEBO (een kamer met een grote spiegel waarin hij tegen zichzelf kan praten).
Zie [COS # 1610] And.... Action!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar??? Ik ga even zoeken. Dat zou echte waanzin zijn en een vrijbrief voor heel veel ongein.
ben ik het mee eens!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En het zijn altijd weer dezelfde die de regels van fysiek geweld overtreden (Brian en Huub, en Amanda in iets mindere mate). Ze hadden allang 10x gedisqualificeerd kunnen worden (Huub en Brian althans, Amanda misschien 3 keer) maar dat is tot nu toe nooit gebeurd, dus dat zal nu ook niet gaan gebeuren...
Wat ik niet begrijp is dat de redaktie denkt dat Brian, Amanda en Huub onmisbaar zijn voor het programma. Vervang Amanda door een willekeurige snol (zie: "dames in de dop"), Brian door een willekeurige Marokkaan, en Huub door een willekeurige student met een grote bek...
Ik las wel deze:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, heb me vergist. Dat was de reactie op deze post:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef Mika25 het volgende:
Fysiek geweld zonder dat er een streamlock is? Wel héél toevallig, zo de dag voordat er weer betaald moet worden voor de streams
Ik gok op 0 exits en 0 waarschuwingen
Eric begon he!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Dark het volgende:
Dus......... zodat ik het nog steeds begrijp,
Jaap gooit Eric met martini en raakt per ongeluk Amanda
Brian uit z'n plaat, gaat beneden Listerine halen en gooit dat over Jaap en springt boven op Jaap!
Huub trekt Brian van Jaap af
Streamlock + 2 bewakers naar binnen
Alles rustig, Brian gaat verhaal halen bij Jaap en Huub buiten, nog steeds rustig.
Amanda komt excuses eisen van Jaap en braakt veel ordinair gebral, zegt dat Huub haar kut mag likken.
Amanda zegt dat Huub niet kan likken, Huub likt Jaap op hand en Jaap veegt hand af aan Amanda.
Brian weer uit zijn plaat, gooit Jaap en Huub van de stoelen, Jaap opzij en Huub achterover.
Huub gooit met steentjes.
Amanda trekt schoen uit en slaat met de hak op de schouder van Huub.
Weer getrek en geduw en gescheld.
Huub spuugt op Amanda
Lieke houdt Huub tegen
Zoiets????????
Dit klopt inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Dark het volgende:
Brian uit z'n plaat, gaat beneden Listerine halen en gooit dat over Jaap en springt boven op Jaap!
Alles rustig, Brian gaat verhaal halen bij Jaap en Huub buiten, nog steeds rustig.
Amanda komt excuses eisen van Jaap en braakt veel ordinair gebral, zegt dat Huub haar kut mag likken.
Amanda zegt dat Huub niet kan likken, Huub likt Jaap op hand en Jaap veegt hand af aan Amanda.
Brian weer uit zijn plaat, gooit Jaap en Huub van de stoelen, Jaap opzij en Huub achterover.
Huub spuugt op Amanda
Lieke houdt Huub tegen
Zoiets????????
Ze zat heel fout beschaafd en nep te wezen bij Carlo en Irene.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
Is Natasia vandaag eigenlijk al fout bezig geweest??
En waardoor begon Eric.quote:
Met her en der wat ingelastte pauzes voor dramatisch effect.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Dark het volgende:
Huub spuugt op Amanda
Lieke houdt Huub tegen
Zoiets????????
Ze heeft weer een hele dag geen aandacht aan haar kinderen gegegeven, dus computer says YES!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
Is Natasia vandaag eigenlijk al fout bezig geweest??
Daar was ik al bang voor: ze liep vanaf dag 1 wel te schreeuwen dat zij de enige in die villa was die normen en waarden had, maar inmiddels is haar omgeving zo aangepast dat het nog waarheid lijkt te worden ookquote:Op maandag 4 juni 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zat heel fout beschaafd en nep te wezen bij Carlo en Irene.
Computah says noooooo.....quote:Op maandag 4 juni 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze heeft weer een hele dag geen aandacht aan haar kinderen gegegeven, dus computer says YES!
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Dark het volgende:
Amanda slaat/duwt Jaap
Huub spuugt op Amanda
Lieke houdt Huub tegen
Zoiets????????
Een volle emmer ijsblokjes in d'r gezichtquote:Op maandag 4 juni 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
Amanda moet echt nodig een klap hebben...... serieus......
Nee het is Michaels schuld. Als hij niet zo tegen viel had Alex niet hoeven komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:56 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En waardoor begon Eric.
Het was dus gewoon Alex zijn schuld.
Als hij niet was gekomen was het nooit gebeurd :y
Daar komt een Lange Frans reactie opquote:Op maandag 4 juni 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Een volle emmer ijsblokjes in d'r gezicht![]()
Lange Frans in de kooi?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Een volle emmer ijsblokjes in d'r gezicht![]()
Een uitstekende post voor de update!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Dark het volgende:
Huub spuugt op Amanda
Lieke houdt Huub tegen
Zoiets????????
Kunnen ze beter wel doen. aDEL is een meisje wat dus nooit meer bijdraait. De volgende keer zal ze het geval van vanacht willen overtreffen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:58 schreef Donnie29 het volgende:
Huub zn reactie.. Amanda er dus niet uit?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Een volle emmer ijsblokjes in tegen d'r gezicht![]()
Nieuwe complot theorie:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
Daar was ik al bang voor: ze liep vanaf dag 1 wel te schreeuwen dat zij de enige in die villa was die normen en waarden had, maar inmiddels is haar omgeving zo aangepast dat het nog waarheid lijkt te worden ook
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef farceman het volgende:
Schitterend Brian nog helemaal para en Huub en Jaap aan het dansen!!!!
Goeie voor in de tv uitzending
DGK_REDACTIE..tipje van mij voor jullie
tuurlijk .nou hij mag er NIKS over zeggen hoe vindt je dat!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Duidelijk, Huub was 'achter' in verband met problemen met de zender. Ze konden niet snel een microfoon vinden met een korte kabel (en dat vinden de meesten belangrijk)
Die snapt gewoon echt niet dat iemand een naaldhak in zn lichaam prikken niet normaal is, ook niet als diegene vervelend tegen je is.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kunnen ze beter wel doen. aDEL is een meisje wat dus nooit meer bijdraait. De volgende keer zal ze het geval van vanacht willen overtreffen.
Zwarte pieten dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nieuwe complot theorie:
Alle bewoners, behalve Natasja, moeten zich zo asociaal mogelijk gedragen zodat Natasja er relatief "normaal" uit zal komen te zien, en heel nederland dan voor haar gaat SMS-en
lieke moet de rol overnemen van caroline tensen in het spijt me....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind dat Lieke er uit moet, vanwege die niet aflatende bemiddelingsdrang van haar.
WRONG PROGRAM, ******!
Het erge is: als er nu een SMS actie zou komen om te beslissen wie die fucking kutvilla gaat winnen dan zou ik het nog bijna overwegen ook, om op dat kreng te stemmen...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nieuwe complot theorie:
Alle bewoners, behalve Natasja, moeten zich zo asociaal mogelijk gedragen zodat Natasja er relatief "normaal" uit zal komen te zien, en heel nederland dan voor haar gaat SMS-en
ja daar moet ze echt mee kappen, gewoon samen met Huub en Jaap bommen los!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind dat Lieke er uit moet, vanwege die niet aflatende bemiddelingsdrang van haar.
WRONG PROGRAM, ******!
Hij torst dan ook het leed van de wereld op zijn schouders mee, geen wonder dat het hem soms te veel wordt.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:02 schreef schatje het volgende:
Brian is nog steeds helemaal opgefokt. Ga toch slapen jongen![]()
.
Of de rol van Sylvia in DGK.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
lieke moet de rol overnemen van caroline tensen in het spijt me....![]()
Hoezo, alsof er anders veel interessants uit komt.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:02 schreef lorence1 het volgende:
amanda niet op jke zender liggenm
Gelukkig zet hij een rustgevend muziekje op, zodat hij wat ontspant.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Huub wil nog niet naar beneden (slaapkamer) naar wat er is gebeurd. Hij kon zich immers maar 1 seconde inhouden.
Begrijp het ook niet meer, maar het zal niet aan Huub liggen is mijn idee. Waarom trok hij vanavond Brian van Japio af. omdat ie bang was dat Brian zou gaan slaan?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk begrijp ik Huub niet,,, hij wil alles doen om hewm para te krijgen en nu hij Amanda misschien kan lozen belt ie niet eens... maar heeft wel diep de hak in z'n schouder staan.
Deel 2 is weer net zo'n hit als deel 1. Van mij mag het de top 40 in.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Donnie29 het volgende:
Zoek op para brother krottewijk en je vind dat liedje.
Neh, gewoon zn eigen hoekje, het zwarte en gele bed, de rest komt er wel uit qua winnaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Laat 'm dan in de naam van Alah een bommen-gordel om doen en de villa opblazen
Dat gun ik die 47 maagden dan weer niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Laat 'm dan in de naam van Alah een bommen-gordel om doen en de villa opblazen
voor iemand met veel adreline vind ik hem er nogal zwakjes uitzien....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
Brian is ook aan het dansen
[afbeelding]
Huub kan niet naar beneden vanwege de agressie van hun kookgehalte.
De boy is MAD![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:02 schreef Frasier het volgende:
Nu nog even Brain z'n gitaar in de fik steken
Volgens mij is dat Jaap, die draaide het volume daarnet ook zachter. En toch lijkt Huub me net iets meer ontspannen dan Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig zet hij een rustgevend muziekje op, zodat hij wat ontspant.
Dit risico hebben ze al eens genomen bij Huub en Brian en heeft to de enorme verschuiving van grenzen geleid, eigenlijk is dat wel "helaas"...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snapt gewoon echt niet dat iemand een naaldhak in zn lichaam prikken niet normaal is, ook niet als diegene vervelend tegen je is.
En als ze dit mag, wat wordt het volgende?
Oh nee, die krijgen dan metaan klappen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat gun ik die 47 maagden dan weer niet.
Waarom de rest van de maagden wel?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat gun ik die 47 maagden dan weer niet.
Dat gaat dan weer te ver - wat simpele aantekeningen maken op z'n gitaar zal voldoende zijn om een sar te bewerkstelligenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:02 schreef Frasier het volgende:
Nu nog even Brain z'n gitaar in de fik steken
Ik heb er een van 70 euries en als ze verstandig zijn dat hebben ze Brian geen duurdere gegeven.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:07 schreef FdW het volgende:
Wat kost zo'n gitaar nou helemaal?
2.50 bij de Action.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:07 schreef FdW het volgende:
Natasia gaat weg?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Mensen Natasia gaat echt!!!
Zag Huub net op bepaalde manier naar Jaap kijken ,op de manier van dat hij meer weet.
En dan te bedenken dat het geen 70 maagden maar 70 druivenranken zijn.....quote:
Geen fuck voor een miljonair!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:07 schreef FdW het volgende:
72, mijn liefstequote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het geen 70 maagden maar 70 druivenranken zijn.....
Beetje lastig vertalen uit oude talen die alleen klinkers gebruiken![]()
Ik zeg nog steeds... elke dag ontstemmen... simpel snel en super irritant als ie elke dag eerst moet stemmen voordat ie kan jengelen...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer te ver - wat simpele aantekeningen maken op z'n gitaar zal voldoende zijn om een sar te bewerkstelligen![]()
Amanda doet vanaf haar geboorte al iets verkeerd, ademen...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda vind echt dat ze niets verkeerds heeft gedaan![]()
Joh, Amanda vindt nog dat ze niets verkeerds gedaan heeft als ze iemand doodslaat omdat hij haar sigaret per ongeluk uit de asbak pakte omdat hij dacht dat het de zijne was.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
Een plakplaatje van een vlieg op de gitaar plakken ?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer te ver - wat simpele aantekeningen maken op z'n gitaar zal voldoende zijn om een sar te bewerkstelligen![]()
En dat kan hij niet met z'n toondoofheid.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds... elke dag ontstemmen... simpel snel en super irritant als ie elke dag eerst moet stemmen voordat ie kan jengelen...
Eindelijk eens verstandig. Anders wordt ze maar uitgehoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke liegt, ze zat er net toch zelf bij, op kantoor.
dat vind ze ook altijd als ze weer eens onbevredigende sex met brian heeft gehad.....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
ah ja, maar da's dan wel echt iets waar je ook andere bewoners mee sart. maar als het dan moet is het een leukequote:Op maandag 4 juni 2007 02:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds... elke dag ontstemmen... simpel snel en super irritant als ie elke dag eerst moet stemmen voordat ie kan jengelen...
Waarschijnlijk hoort hij niet eens dat het kreng ontstemd isquote:Op maandag 4 juni 2007 02:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat kan hij niet met z'n toondoofheid.![]()
Zó levensnep zijn die echte tieten van haar!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda d'r echte borsten blijven net zoals siliconen gewoon omhoog staan als ze ligt![]()
Hij wil bewijsmateriaal van z'n "oorlogswonden"quote:Op maandag 4 juni 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Brian maakt een foto van zijn bovenarm. Ernstige wond misschien?
Nagels van Tillyquote:Op maandag 4 juni 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Brian maakt een foto van zijn bovenarm. Ernstige wond misschien?
Bokito heeft ze bij die vrouw kapot gemaakt...Amanda mag wel uitkijken voor haar Bokitoquote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zó levensnep zijn die echte tieten van haar!
Alsof het er allemaal nog maar iets toe doet. Uit de reactie van de redactie op mij eerder blijkt wel dat grenzen door ingrijpen worden bepaald en niet langer door exits. De spanning is er aardig uit op die manier.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij wil bewijsmateriaal van z'n "oorlogswonden"![]()
Hij kan die foto's beter maken naast de poster van Che Gueverra.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij wil bewijsmateriaal van z'n "oorlogswonden"![]()
Sterker nog, hij weet hoogstwaarschijnlijk niet eens wat ontstemd betekent.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoort hij niet eens dat het kreng ontstemd is
OK, slecht plan dus. Gaat hij straks op een ontstemde gitaar zitten pingelenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
zeg maar rustig....er is geen klote meer aan!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof het er allemaal nog maar iets toe doet. Uit de reactie van de redactie op mij eerder blijkt wel dat grenzen door ingrijpen worden bepaald en niet langer door exits. De spanning is er aardig uit op die manier.
Aantekeningen met marker. Netty, Tamara, laat ze allemaal maar even goed beschreven wordenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
OK, slecht plan dus. Gaat hij straks op een ontstemde gitaar zitten pingelen![]()
Dus de fik erin![]()
Het is leuker dan ooit met al die Terror!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zeg maar rustig....er is geen klote meer aan!![]()
Kleine correctie, ze schrijven vanuit medeklinkers, heb een jaartje zonder klinkers in Israel gewoondquote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het geen 70 maagden maar 70 druivenranken zijn.....
Beetje lastig vertalen uit oude talen die alleen klinkers gebruiken![]()
die terror is in principe leuk.....maar het ontbreken van de sanctie`s minder....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is leuker dan ooit met al die Terror!![]()
Dus als je iemand een blauw oog slaat en ze grijpen daarna meteen in dan is er niets aan de hand?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof het er allemaal nog maar iets toe doet. Uit de reactie van de redactie op mij eerder blijkt wel dat grenzen door ingrijpen worden bepaald en niet langer door exits. De spanning is er aardig uit op die manier.
In Srl?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kleine correctie, ze schrijven vanuit medeklinkers, heb een jaartje zonder klinkers in Israel gewoond![]()
Goed plan!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Figuren als Jaap en Huub zouden gewoon niet in de veilige slaapomgeving van Brian en Amanda mogen zijn.
Dat zeg ik. Al vliegt Huub eruit, I don't care. Nu is het gewoon saai geworden om naar te kijken. Geen spanningen of iemand wel of niet de villa moet verlaten, kans op nieuwe miljonairs. Gewoon lekker doorkwakkelen en de tijd uitzittenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zeg maar rustig....er is geen klote meer aan!![]()
Ja, daar komt het wel op neer. Op exits via geweld hoeven we niet meer te rekenen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus als je iemand een blauw oog slaat en ze grijpen daarna meteen in dan is er niets aan de hand?![]()
Heb je ze ook van Huub? Voor in de OP?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog meer foto's van de gapende wonden
[afbeelding]
Brian heeft een electronisch stemapparaatje, tot afschuw van de gitaar leraarquote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.quote:
Kijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef demins het volgende:
[..]
Goed plan!!!![]()
"Laat de marteling ophouden" bv zou best wat agitatie kunnen oproepen!
En van mij mag hij naar Jaapquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.
Wat mij betreft wint Eric de villa.![]()
Altijd maar weer die camera bij de hand. Eng, eng mannetje.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian maakt een foto van de gapende wonden en scheuren in z'n arm
[afbeelding]
Whehehehehquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.
precies,wie er uit vliegt boeid me al lange tijd geen moer meer....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Al vliegt Huub eruit, I don't care. Nu is het gewoon saai geworden om naar te kijken. Geen spanningen of iemand wel of niet de villa moet verlaten, kans op nieuwe miljonairs. Gewoon lekker doorkwakkelen en de tijd uitzitten![]()
Nee, dan begrijp ik dat goed... maar ik neem aan dat de politie toch nog wel mag ingrijpen als er een dode is gevallen...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer. Op exits via geweld hoeven we niet meer te rekenen.
Misschien automutileert "ie wel, en schuift 'ie het in andermans schoenen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog meer foto's van de gapende wonden
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft een electronisch stemapparaatje, tot afschuw van de gitaar leraar
Nee, je vroeg het al een paar keer. Als ik ze had, zou ik ze zeker plaatsen.quote:
Je hebt ook gelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk... medeklinkers, zal wel een blonde bui zijn ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kleine correctie, ze schrijven vanuit medeklinkers, heb een jaartje zonder klinkers in Israel gewoond![]()
Zolang de streamlocks maar werken, jaquote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, dan begrijp ik dat goed... maar ik neem aan dat de politie toch nog wel mag ingrijpen als er een dode is gevallen...
Zou ook grappig zijn idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijkBrian krijgt het, wat mij betreft
![]()
Briefkaartenacties!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ook grappig zijn idd.
Vooral vanwege de reakties dan op dit forum.![]()
Ben benieuwd hoeveel van die honderd gratis streamers ook betaalde streamers gaan worden?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef paraquat het volgende:
snappen we het dan niet????? morgen loopt de eerste maand van betaalde streams af............als er morgen een exit komt loopt Talpa het risico veel streamers te verliezen, dus veel inkomsten...
geen exit dus!
Vandaag zeg ik maar eens Jaap, omdat Jaap er het verstandigst mee om zou gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ook grappig zijn idd.
Vooral vanwege de reakties dan op dit forum.![]()
Oi, het zijn maar een paar letters verschilquote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk... medeklinkers, zal wel een blonde bui zijn ofzo![]()
Zo!!! Dat had ik nog niet gezien - wat een idioot die teringrat.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Donnie29 het volgende:
Zie net dat filmpje van Jaap en Brian.. http://www.youtube.com/watch?v=p012_rcCPcI&NR=1
Die Brian was zo mis....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Donnie29 het volgende:
Zie net dat filmpje van Jaap en Brian.. http://www.youtube.com/watch?v=p012_rcCPcI&NR=1
ik in elk geval niet!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die honderd gratis streamers ook betaalde streamers gaan worden?
Hopelijk HEEL weinigquote:Op maandag 4 juni 2007 02:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die honderd gratis streamers ook betaalde streamers gaan worden?
Als er een exit morgen zou zijn hebben ze meer kans op dat mensen juist wel gaan betalen... een exit..... nieuwe bewoner... spannend.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef paraquat het volgende:
snappen we het dan niet????? morgen loopt de eerste maand van betaalde streams af............als er morgen een exit komt loopt Talpa het risico veel streamers te verliezen, dus veel inkomsten...
geen exit dus!
Laten we hopen, dat mensen dat snappenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hopelijk HEEL weinig![]()
Want dan gaan ze op gratis![]()
Of zouden ze dat niet snappen?![]()
Nee, er zijn grenzen gesteld. Dat is tegenwoordig genoeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Ik mag aannemen dat die tyfusrat hiervoor nu eens wél bestraft wordt?
Misschien moeten we inderdaad allemaal pro-Brian worden. Dat wil de redactie dan weer nietquote:
Complot postquote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef paraquat het volgende:
geen exit dus!
Heb jij de hele maand geen streams gehad???quote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hopelijk HEEL weinig![]()
Want dan gaan ze op gratis![]()
Of zouden ze dat niet snappen?![]()
neem dat maar niet aan....kindje van god word uiteraard beschermt.....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Ik mag aannemen dat die tyfusrat hiervoor nu eens wél bestraft wordt?
Jullie hippies moeten ophouden met betalen voor streamsquote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien moeten we inderdaad allemaal pro-Brian worden. Dat wil de redactie dan weer niet![]()
Nee!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb jij de hele maand geen streams gehad???
Ik wist het wel, maar zette gewoon het verkeerde neer... met 5 letters kun je immers amper woorden maken, met een stuk of 20 iig een stuk meerquote:Op maandag 4 juni 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oi, het zijn maar een paar letters verschil![]()
Ik schrik me de pleuris van die rat - als hij mij zo had benaderd, had ik hem uit zelfverdediging direct gehoekt. Dan heet dat zelfverdediging. En dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neem dat maar niet aan....kindje van god word uiteraard beschermt.....![]()
Ik betaal helemaal nietsquote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie hippies moeten ophouden met betalen voor streams![]()
Langer ? Ik begreep juist dat ze nog maar een paar minuten hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Huub zag op het scherm dat ze langer kunnen opblijven. 'Dan wordt het zometeen weer oorlog hoor.'
Huub wou zelfs niet eens beneden slapen, omdat ie net toen hij beneden was zich maar 1 minuut kon inhoudenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:02 schreef schatje het volgende:
Brian is nog steeds helemaal opgefokt. Ga toch slapen jongen![]()
.
had je wel de kooi uitgemoeten,tenslotte ben jij geen kindje van god....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik schrik me de pleuris van die rat - als hij mij zo had benaderd, had ik hem uit zelfverdediging direct gehoekt. Dan heet dat zelfverdediging. En dan?
Volgens mij juist niet. Huub reageerde ongeveer met 'Oh, makkelijk, zie je nou wel' (plus mijn andere post).quote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Japio krijgen het half-drie signaal. Huub voorspelt dat als Brian wakker is, er oorlog gaat komen.
Nou, dan is de reactie van Huub onbegrijpelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet. Huub reageerde ongeveer met 'Oh, makkelijk, zie je nou wel' (plus mijn andere post).
Ze tellen nu af ......quote:Op maandag 4 juni 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet. Huub reageerde ongeveer met 'Oh, makkelijk, zie je nou wel' (plus mijn andere post).
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub sluit de PC af, maar heeft eerst even de hele map van Brian gewist en uit de prullebak weggehaald.
Ik kon die post al niet vindenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
DGK_REDACTIE - maandag 4 juni 2007 @ 02:09
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En gisteren liep ze met een mes in de rondte, die wou ze mee naar bed nemen
Ik zal jullie alvast gerust stellen. Is geen exit.
![]()
Ik vertik het, ik ga niet betalen voor de streams. Maandenlang kon je er gratis naar kijken en nu ruikt John de Snol geld en hopla, lieve beeldbuiskindertjes ik ben nog niet rijk genoeg, dus kom maar op met die centjes. Plukken waar je plukken kunt natuurlijk is de motto van Sjon. Lang leve You tube denk ik dan maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Backup naar de server van zijn weblog gemaakt !quote:Op maandag 4 juni 2007 02:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer leuk. Hoop wel dat hij z'n eigen map beveiligd heeft.
Dat is idioot! Iemand valt me aan en ik mag me niet verdedigen/verweren? Dat zijn oerreflexen, mijn veiligheid is in het geding! die zijn niet te stoppen brother!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had je wel de kooi uitgemoeten,tenslotte ben jij geen kindje van god....![]()
Volgendeweek dinsdag a.u.b. Dan zit ik er ook namelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik wil graag bij Jensen op de bank liggen, maar dat zal wel niet mogen.
Jaap: Ben je gebriefd??
Huub lacht.
ik betaal ook niets,dus dat zijn er al 2/3quote:Op maandag 4 juni 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Als iedereen nou even mee doet.![]()
Hebben we zo weer gratis streams![]()
Als ben niet van plan verder te gaan. Pas als ik hier lees dat iemand bewerkt is met een mes, zal ik gaan betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik betaal ook niets,dus dat zijn er al 2/3![]()
helaas ben je toch de zwakste schakel,en die speciale regels gelden niet voor jou!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is idioot! Iemand valt me aan en ik mag me niet verdedigen/verweren? Dat zijn oerreflexen, mijn veiligheid is in het geding! die zijn niet te stoppen brother!
Als er één programma in aanmerking komt om gasten te leveren aan Jenssen, is het inderdaad DGK wel..quote:Op maandag 4 juni 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik wil graag bij Jensen op de bank liggen, maar dat zal wel niet mogen.
Jaap: Ben je gebriefd??
Huub lacht.
Zou ik maar gaan rennenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik schrik me de pleuris van die rat - als hij mij zo had benaderd, had ik hem uit zelfverdediging direct gehoekt. Dan heet dat zelfverdediging. En dan?
Je doet me onrecht aan brother - echt, zo is het altijd - vroeger ook... conjo bo mama!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helaas ben je toch de zwakste schakel,en die speciale regels gelden niet voor jou!
slechts enkel de uitverkorene kunnen zich alles veroorloven!![]()
Zal hij vanavond dan toch nog tot een ongecontroleerde eruptie komen, alle vergeefse pogingen van Amanda ten spijt?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ligt (trillend van zenuwen) te wachten, Japio en Huub gaan een potje schaken in het bed van Natasia.
Ben bang dat m'n eigenwijze oerdrift dat niet zou toestaan. Kom maar op !quote:
let's hope so!!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zal hij vanavond dan toch nog tot een ongecontroleerde eruptie komen, alle vergeefse pogingen van Amanda ten spijt?
Ik hou van Jensen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als er één programma in aanmerking komt om gasten te leveren aan Jenssen, is het inderdaad DGK wel..
Dit kan in een hap door tussen alle Uri Geller's, Kelly's, kabouters, Idol-Herman's en Teasers-danseressen van de wereld door... Typische klapveegasten.
Ja maar Brain is een hele sterke jongenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Het verbaasde me trouwens dat Brian die tuinstoel met Jaap erop omhoog kon krijgen....
Laat maar, Huub zegt net dat hij gewoon gaat slapenquote:
powerrrrrrrrrr. in z'n eerste kleunsessie kwam hij ook al een heel eind.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Het verbaasde me trouwens dat Brian die tuinstoel met Jaap erop omhoog kon krijgen....
kijk je uit....? ik word para straks hoor.....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je doet me onrecht aan brother - echt, zo is het altijd - vroeger ook... conjo bo mama!
Welnee dat kunnen wij zelfs... het gewicht is ruim gespreid en gaat al rollen bij een kleine hoekquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja maar Brain is een hele sterke jongen![]()
Tijdens de vorige schaakpartij kwam Brian 2-3x met gebalde vuisten uit bed gesprongen omdat hij dacht dat ze iets wilden doen. In werkelijkheid viel er alleen een schaakstuk om en dat gaf geluid.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zal hij vanavond dan toch nog tot een ongecontroleerde eruptie komen, alle vergeefse pogingen van Amanda ten spijt?
Ik ben bang dat je dat alleen veilig vaachter je PC durft te zeggen en anders ben je misschien net zo 'PARA' als brianquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben bang dat m'n eigenwijze oerdrift dat niet zou toestaan. Kom maar op !
je bent het met me eens, die regels zijn te ridicuul voor woordenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kijk je uit....? ik word para straks hoor.....![]()
.....maar dan is brian helemaal voorniks opgebleven :Squote:Op maandag 4 juni 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laat maar, Huub zegt net dat hij gewoon gaat slapen![]()
Ook voor mij houdt het morgen op. Ik ga hier echt geen cent aan uitgevenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ben niet van plan verder te gaan. Pas als ik hier lees dat iemand bewerkt is met een mes, zal ik gaan betalen.![]()
Ook nu staat hij op scherp terwijl hij voorgeeft kalm een puzzeltje te doenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens de vorige schaakpartij kwam Brian 2-3x met gebalde vuisten uit bed gesprongen omdat hij dacht dat ze iets wilden doen. In werkelijkheid viel er alleen een schaakstuk om en dat gaf geluid.
hahahaha klopt,ben het met je eensquote:Op maandag 4 juni 2007 02:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
je bent het met me eens, die regels zijn te ridicuul voor woorden![]()
Ja dat vond lieke (sportvrouw bij uitstek) ook alquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja maar Brain is een hele sterke jongen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |