Dat zeg ik. Al vliegt Huub eruit, I don't care. Nu is het gewoon saai geworden om naar te kijken. Geen spanningen of iemand wel of niet de villa moet verlaten, kans op nieuwe miljonairs. Gewoon lekker doorkwakkelen en de tijd uitzittenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zeg maar rustig....er is geen klote meer aan!![]()
Ja, daar komt het wel op neer. Op exits via geweld hoeven we niet meer te rekenen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus als je iemand een blauw oog slaat en ze grijpen daarna meteen in dan is er niets aan de hand?![]()
Heb je ze ook van Huub? Voor in de OP?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog meer foto's van de gapende wonden
[afbeelding]
Brian heeft een electronisch stemapparaatje, tot afschuw van de gitaar leraarquote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoort hij niet eens dat het kreng ontstemd is
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.quote:
Kijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef demins het volgende:
[..]
Goed plan!!!![]()
"Laat de marteling ophouden" bv zou best wat agitatie kunnen oproepen!
En van mij mag hij naar Jaapquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.
Wat mij betreft wint Eric de villa.![]()
Altijd maar weer die camera bij de hand. Eng, eng mannetje.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian maakt een foto van de gapende wonden en scheuren in z'n arm
[afbeelding]
Whehehehehquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.
precies,wie er uit vliegt boeid me al lange tijd geen moer meer....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Al vliegt Huub eruit, I don't care. Nu is het gewoon saai geworden om naar te kijken. Geen spanningen of iemand wel of niet de villa moet verlaten, kans op nieuwe miljonairs. Gewoon lekker doorkwakkelen en de tijd uitzitten![]()
Nee, dan begrijp ik dat goed... maar ik neem aan dat de politie toch nog wel mag ingrijpen als er een dode is gevallen...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer. Op exits via geweld hoeven we niet meer te rekenen.
Misschien automutileert "ie wel, en schuift 'ie het in andermans schoenen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog meer foto's van de gapende wonden
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft een electronisch stemapparaatje, tot afschuw van de gitaar leraar
Nee, je vroeg het al een paar keer. Als ik ze had, zou ik ze zeker plaatsen.quote:
Je hebt ook gelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk... medeklinkers, zal wel een blonde bui zijn ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kleine correctie, ze schrijven vanuit medeklinkers, heb een jaartje zonder klinkers in Israel gewoond![]()
Zolang de streamlocks maar werken, jaquote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, dan begrijp ik dat goed... maar ik neem aan dat de politie toch nog wel mag ingrijpen als er een dode is gevallen...
Zou ook grappig zijn idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijkBrian krijgt het, wat mij betreft
![]()
Briefkaartenacties!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ook grappig zijn idd.
Vooral vanwege de reakties dan op dit forum.![]()
Ben benieuwd hoeveel van die honderd gratis streamers ook betaalde streamers gaan worden?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef paraquat het volgende:
snappen we het dan niet????? morgen loopt de eerste maand van betaalde streams af............als er morgen een exit komt loopt Talpa het risico veel streamers te verliezen, dus veel inkomsten...
geen exit dus!
Vandaag zeg ik maar eens Jaap, omdat Jaap er het verstandigst mee om zou gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ook grappig zijn idd.
Vooral vanwege de reakties dan op dit forum.![]()
Oi, het zijn maar een paar letters verschilquote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk... medeklinkers, zal wel een blonde bui zijn ofzo![]()
Zo!!! Dat had ik nog niet gezien - wat een idioot die teringrat.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Donnie29 het volgende:
Zie net dat filmpje van Jaap en Brian.. http://www.youtube.com/watch?v=p012_rcCPcI&NR=1
Die Brian was zo mis....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Donnie29 het volgende:
Zie net dat filmpje van Jaap en Brian.. http://www.youtube.com/watch?v=p012_rcCPcI&NR=1
ik in elk geval niet!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die honderd gratis streamers ook betaalde streamers gaan worden?
Hopelijk HEEL weinigquote:Op maandag 4 juni 2007 02:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die honderd gratis streamers ook betaalde streamers gaan worden?
Als er een exit morgen zou zijn hebben ze meer kans op dat mensen juist wel gaan betalen... een exit..... nieuwe bewoner... spannend.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef paraquat het volgende:
snappen we het dan niet????? morgen loopt de eerste maand van betaalde streams af............als er morgen een exit komt loopt Talpa het risico veel streamers te verliezen, dus veel inkomsten...
geen exit dus!
Laten we hopen, dat mensen dat snappenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hopelijk HEEL weinig![]()
Want dan gaan ze op gratis![]()
Of zouden ze dat niet snappen?![]()
Nee, er zijn grenzen gesteld. Dat is tegenwoordig genoeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Ik mag aannemen dat die tyfusrat hiervoor nu eens wél bestraft wordt?
Misschien moeten we inderdaad allemaal pro-Brian worden. Dat wil de redactie dan weer nietquote:
Complot postquote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef paraquat het volgende:
geen exit dus!
Heb jij de hele maand geen streams gehad???quote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hopelijk HEEL weinig![]()
Want dan gaan ze op gratis![]()
Of zouden ze dat niet snappen?![]()
neem dat maar niet aan....kindje van god word uiteraard beschermt.....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Ik mag aannemen dat die tyfusrat hiervoor nu eens wél bestraft wordt?
Jullie hippies moeten ophouden met betalen voor streamsquote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien moeten we inderdaad allemaal pro-Brian worden. Dat wil de redactie dan weer niet![]()
Nee!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb jij de hele maand geen streams gehad???
Ik wist het wel, maar zette gewoon het verkeerde neer... met 5 letters kun je immers amper woorden maken, met een stuk of 20 iig een stuk meerquote:Op maandag 4 juni 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oi, het zijn maar een paar letters verschil![]()
Ik schrik me de pleuris van die rat - als hij mij zo had benaderd, had ik hem uit zelfverdediging direct gehoekt. Dan heet dat zelfverdediging. En dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neem dat maar niet aan....kindje van god word uiteraard beschermt.....![]()
Ik betaal helemaal nietsquote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie hippies moeten ophouden met betalen voor streams![]()
Langer ? Ik begreep juist dat ze nog maar een paar minuten hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Huub zag op het scherm dat ze langer kunnen opblijven. 'Dan wordt het zometeen weer oorlog hoor.'
Huub wou zelfs niet eens beneden slapen, omdat ie net toen hij beneden was zich maar 1 minuut kon inhoudenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:02 schreef schatje het volgende:
Brian is nog steeds helemaal opgefokt. Ga toch slapen jongen![]()
.
had je wel de kooi uitgemoeten,tenslotte ben jij geen kindje van god....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik schrik me de pleuris van die rat - als hij mij zo had benaderd, had ik hem uit zelfverdediging direct gehoekt. Dan heet dat zelfverdediging. En dan?
Volgens mij juist niet. Huub reageerde ongeveer met 'Oh, makkelijk, zie je nou wel' (plus mijn andere post).quote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Japio krijgen het half-drie signaal. Huub voorspelt dat als Brian wakker is, er oorlog gaat komen.
Nou, dan is de reactie van Huub onbegrijpelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet. Huub reageerde ongeveer met 'Oh, makkelijk, zie je nou wel' (plus mijn andere post).
Ze tellen nu af ......quote:Op maandag 4 juni 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet. Huub reageerde ongeveer met 'Oh, makkelijk, zie je nou wel' (plus mijn andere post).
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub sluit de PC af, maar heeft eerst even de hele map van Brian gewist en uit de prullebak weggehaald.
Ik kon die post al niet vindenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
DGK_REDACTIE - maandag 4 juni 2007 @ 02:09
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En gisteren liep ze met een mes in de rondte, die wou ze mee naar bed nemen
Ik zal jullie alvast gerust stellen. Is geen exit.
![]()
Ik vertik het, ik ga niet betalen voor de streams. Maandenlang kon je er gratis naar kijken en nu ruikt John de Snol geld en hopla, lieve beeldbuiskindertjes ik ben nog niet rijk genoeg, dus kom maar op met die centjes. Plukken waar je plukken kunt natuurlijk is de motto van Sjon. Lang leve You tube denk ik dan maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Backup naar de server van zijn weblog gemaakt !quote:Op maandag 4 juni 2007 02:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer leuk. Hoop wel dat hij z'n eigen map beveiligd heeft.
Dat is idioot! Iemand valt me aan en ik mag me niet verdedigen/verweren? Dat zijn oerreflexen, mijn veiligheid is in het geding! die zijn niet te stoppen brother!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had je wel de kooi uitgemoeten,tenslotte ben jij geen kindje van god....![]()
Volgendeweek dinsdag a.u.b. Dan zit ik er ook namelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik wil graag bij Jensen op de bank liggen, maar dat zal wel niet mogen.
Jaap: Ben je gebriefd??
Huub lacht.
ik betaal ook niets,dus dat zijn er al 2/3quote:Op maandag 4 juni 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Als iedereen nou even mee doet.![]()
Hebben we zo weer gratis streams![]()
Als ben niet van plan verder te gaan. Pas als ik hier lees dat iemand bewerkt is met een mes, zal ik gaan betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik betaal ook niets,dus dat zijn er al 2/3![]()
helaas ben je toch de zwakste schakel,en die speciale regels gelden niet voor jou!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is idioot! Iemand valt me aan en ik mag me niet verdedigen/verweren? Dat zijn oerreflexen, mijn veiligheid is in het geding! die zijn niet te stoppen brother!
Als er één programma in aanmerking komt om gasten te leveren aan Jenssen, is het inderdaad DGK wel..quote:Op maandag 4 juni 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik wil graag bij Jensen op de bank liggen, maar dat zal wel niet mogen.
Jaap: Ben je gebriefd??
Huub lacht.
Zou ik maar gaan rennenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik schrik me de pleuris van die rat - als hij mij zo had benaderd, had ik hem uit zelfverdediging direct gehoekt. Dan heet dat zelfverdediging. En dan?
Je doet me onrecht aan brother - echt, zo is het altijd - vroeger ook... conjo bo mama!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helaas ben je toch de zwakste schakel,en die speciale regels gelden niet voor jou!
slechts enkel de uitverkorene kunnen zich alles veroorloven!![]()
Zal hij vanavond dan toch nog tot een ongecontroleerde eruptie komen, alle vergeefse pogingen van Amanda ten spijt?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ligt (trillend van zenuwen) te wachten, Japio en Huub gaan een potje schaken in het bed van Natasia.
Ben bang dat m'n eigenwijze oerdrift dat niet zou toestaan. Kom maar op !quote:
let's hope so!!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zal hij vanavond dan toch nog tot een ongecontroleerde eruptie komen, alle vergeefse pogingen van Amanda ten spijt?
Ik hou van Jensen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als er één programma in aanmerking komt om gasten te leveren aan Jenssen, is het inderdaad DGK wel..
Dit kan in een hap door tussen alle Uri Geller's, Kelly's, kabouters, Idol-Herman's en Teasers-danseressen van de wereld door... Typische klapveegasten.
Ja maar Brain is een hele sterke jongenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Het verbaasde me trouwens dat Brian die tuinstoel met Jaap erop omhoog kon krijgen....
Laat maar, Huub zegt net dat hij gewoon gaat slapenquote:
powerrrrrrrrrr. in z'n eerste kleunsessie kwam hij ook al een heel eind.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Het verbaasde me trouwens dat Brian die tuinstoel met Jaap erop omhoog kon krijgen....
kijk je uit....? ik word para straks hoor.....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je doet me onrecht aan brother - echt, zo is het altijd - vroeger ook... conjo bo mama!
Welnee dat kunnen wij zelfs... het gewicht is ruim gespreid en gaat al rollen bij een kleine hoekquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja maar Brain is een hele sterke jongen![]()
Tijdens de vorige schaakpartij kwam Brian 2-3x met gebalde vuisten uit bed gesprongen omdat hij dacht dat ze iets wilden doen. In werkelijkheid viel er alleen een schaakstuk om en dat gaf geluid.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zal hij vanavond dan toch nog tot een ongecontroleerde eruptie komen, alle vergeefse pogingen van Amanda ten spijt?
Ik ben bang dat je dat alleen veilig vaachter je PC durft te zeggen en anders ben je misschien net zo 'PARA' als brianquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben bang dat m'n eigenwijze oerdrift dat niet zou toestaan. Kom maar op !
je bent het met me eens, die regels zijn te ridicuul voor woordenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kijk je uit....? ik word para straks hoor.....![]()
.....maar dan is brian helemaal voorniks opgebleven :Squote:Op maandag 4 juni 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laat maar, Huub zegt net dat hij gewoon gaat slapen![]()
Ook voor mij houdt het morgen op. Ik ga hier echt geen cent aan uitgevenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ben niet van plan verder te gaan. Pas als ik hier lees dat iemand bewerkt is met een mes, zal ik gaan betalen.![]()
Ook nu staat hij op scherp terwijl hij voorgeeft kalm een puzzeltje te doenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens de vorige schaakpartij kwam Brian 2-3x met gebalde vuisten uit bed gesprongen omdat hij dacht dat ze iets wilden doen. In werkelijkheid viel er alleen een schaakstuk om en dat gaf geluid.
hahahaha klopt,ben het met je eensquote:Op maandag 4 juni 2007 02:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
je bent het met me eens, die regels zijn te ridicuul voor woorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |