Het was Dianequote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeanette? Dat herinner ik me totaal niet. Wel van Diane en Ingrid.
Iemand gokte geloof ik op 0 OW en 0 exit. Waarop DGK_Redactie antwoorde met:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar??? Ik ga even zoeken. Dat zou echte waanzin zijn en een vrijbrief voor heel veel ongein.
Moet Huub nu ook langskomen en helemaal over de zeik gaan omdat ze niet binnen 3 seconden haar excuus heeft aangeboden?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. En nu ligt ze als een onschuldig meisje, van geen kwaad bewust, weer lekker in haar bedje![]()
Welk filmpje toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef farceman het volgende:
Waarom mogen ze het fillmpje niet zien?
Ik heb alles even snel nagezocht, maar kan het absoluut niet vinden.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:45 schreef Soho het volgende:
[..]
Iemand gokte geloof ik op 0 OW en 0 exit. Waarop DGK_Redactie antwoorde met:![]()
Die van Mitch zullen er ook vast nog wel zitten. Alleen weet Brian dat niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
Brian wil graag de knijpsporen op Amanda`s borsten zien.
Stond er toch echt.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb alles even snel nagezocht, maar kan het absoluut niet vinden.
misschien nu even zorgvuldig doenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een alternatieve motivatie (buiten het feit dat het uiteraard extreem vermakelijk is om 7 zwaar trippende 'miljonairs' schuimbekkend door de achtertuin te zien rondstrompelen) is natuurlijk dat het inmiddels ook voor alle verveelde huisvrouwen in het Gooi helemaal 'the in thing to do' is om zich eens goed in de spirituele wereld te steken middels Daime-sessies... Dit MAG niet ontbreken in een zichzelf respecterende miljonairsvilla!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef FuTilE het volgende:
DGK_Redactie: Ayahuasca in de kooi graag.
Dank U.
Deze post [COS # 1610] And.... Action!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, huub en jaap hadden een liedje over brain gemaakt op de tekst van Het Dorp van Wim Zonneveld. Dit had iemand anders ingezongen met foto's en op YouTube gezet waarna Jaap het op zijn site heeft gezet.quote:
Stein is het helemaal kwijtquote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef Tissik het volgende:
Typisch de redactie:
Iemand tot bloedens toe rammen met een naaldhak mag, maar een onschuldig filmpje van de krottenwijk kijken, dat mag weer niet.
En het zijn altijd weer dezelfde die de regels van fysiek geweld overtreden (Brian en Huub, en Amanda in iets mindere mate). Ze hadden allang 10x gedisqualificeerd kunnen worden (Huub en Brian althans, Amanda misschien 3 keer) maar dat is tot nu toe nooit gebeurd, dus dat zal nu ook niet gaan gebeuren...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:42 schreef Day het volgende:
Ik denk dat het ook met een sisser afloopt. Zoals Jaap net al zei, ze deden allemaal wat. (behalve Lieke en Jaap)
Geen zin aan. De redactie mag ook nooit die beslissing nemen, dus zeer vreemd dat ze dan zo gereageerd zouden hebben.quote:
Zijn stoma legen bij de FEBO.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar is Huub eigenljk ?
Exactquote:Op maandag 4 juni 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze post [COS # 1610] And.... Action!
Maar datleek mij meer een reactie op de rest van de quote... over het feit dat er toevallig geen streamlock is als het morgen weer betaaldag is.....
Heeft het nooit begrepen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stein is het helemaal kwijt [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |