Wel gewoon tieten?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef remlof het volgende:
Géén e-mail adressen, andere privé gegevens of stijve piemels enzo hier posten graag.
en z'n handen vol geld! tsjeus man. echt erg dit.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:25 schreef Silver_Shark het volgende:
tjuus die gek heeft een kast vol met dvd's en cd's
volgens mij is het nepquote:Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef Timme het volgende:
over geld hebben ze niks te klagen:
[afbeelding]
www.solomio.nlquote:Op maandag 4 juni 2007 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit is een insider topic?
doe ook eens linkjes posten in de OP
Doe eens plaatje... Welke gasten bedoel je?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:45 schreef borbit het volgende:
ik wil echt een screenshot van hij die sil optilt als achtergrond:P
stel_6quote:Op maandag 4 juni 2007 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens plaatje... Welke gasten bedoel je?
trustenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:48 schreef Timme het volgende:
morgen op school kijken of sil al is opgesild... trusten
waar is datquote:
dat geloof je?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:04 schreef Silver_Shark het volgende:
jammerniet getild... ze waren van de politie
sneue figuren op een webcamsite met de grond gelijk makenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb deel 1 gemist, waar gaat het over?
Ik had het kunnen bedenken jaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef mrbomb het volgende:
[..]
sneue figuren op een webcamsite met de grond gelijk maken![]()
die z'n paspoort liet zien?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:29 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb het hardste gelachen met Jannes en met die Brilvent gisteravond.
gene die zijn paspoort liet zien en die opoe die zijn bril liet zienquote:
dat heb ik even gemist, wat zou er gebeuren dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef borbit het volgende:
zeker jammer dat sil niet is opgetild.
nou zo'n kerel probeerde we zo gek te maken dat ie ze vrouw op zou tillen, ipv ze geld, pistoel e.d aan ons liet zienquote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist, wat zou er gebeuren dan?
Ja het is serieus abnormaal wat voor lui je daar tegen komt..quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Timme het volgende:
zijn er trouwens weer van die gekke on-line daar?
ga ik weer ff wat zotjes kijken![]()
wel posten dan he, heb er gister ook een stuk of 3 gemaakt van zo een gekquote:Op maandag 4 juni 2007 13:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ja het is serieus abnormaal wat voor lui je daar tegen komt..
de meeste hebben ook geen enkele vorm van schaamte gevoel..
gelukkig kan je screenshots maken
gewoon in het witte klikken en F5 doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:39 schreef Lienzz het volgende:
permanent geblokkeerd....ik zei alleen dat ik ook altijd in m,n blootje voor de pc zat
Welke zitten jullie dan? bij kamer 403?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:44 schreef Timme het volgende:
silver en ik worden nog steeds niet gekickt hahah
Whehe.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:44 schreef Timme het volgende:
silver en ik worden nog steeds niet gekickt hahah
Edit: nu wel![]()
bij de mannen Bianca_ en anders gewoon Timmequote:Op maandag 4 juni 2007 13:55 schreef Lienzz het volgende:
timme hoe heeft jij op solomio?
met je fokking kilo's, liters klinkt ook echt wel beter.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef Timme het volgende:
[..]
bij de mannen Bianca_ en anders gewoon Timme![]()
wat jij wilt johquote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
met je fokking kilo's, liters klinkt ook echt wel beter.
ben al weer gekicked....bestelde alleen maar 2 pizza's hawai en eentje zonder anahasjquote:
het kwam er toch zo aan zei tiequote:Op maandag 4 juni 2007 14:06 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ben al weer gekicked....bestelde alleen maar 2 pizza's hawai en eentje zonder anahasj![]()
de verbouwing is nog niet helemaal af, maar dat komt volgende weekquote:Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef Sebasser het volgende:
Bianca_ is een shemale!
Net toen ik binnenkwam, met mijn 14 jarige desire.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:16 schreef Timme het volgende:
ik peer m weer bij die atta, vuile shoarma boer
ik ben niet stom en nep, en ook geen she-malequote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Net toen ik binnenkwam, met mijn 14 jarige desire.
Stomme nep-shemale!
okquote:Op maandag 4 juni 2007 14:27 schreef Timme het volgende:
kies maar, jouw dag
Om half 3 smiddags aan het bier en de wiet..quote:Op maandag 4 juni 2007 14:32 schreef Timme het volgende:
[..]
die blikken bier, hij is volgens mij al kei zat![]()
en maar pratren, je hoort er niks van door die stofzuigerquote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Om half 3 smiddags aan het bier en de wiet..![]()
Jezus niet te geloven ditquote:Op maandag 4 juni 2007 14:34 schreef Timme het volgende:
[..]
en maar pratren, je hoort er niks van door die stofzuiger![]()
goed ideequote:Op maandag 4 juni 2007 14:43 schreef Timme het volgende:
eerst ff tosti's eten, dan verder!
Wie was jij danquote:Op maandag 4 juni 2007 14:45 schreef Silver_Shark het volgende:
hij zegt dat ie me kickt vergeet ie dat
wtf ik vraag:quote:
WTF dat is nep!!quote:
zit ik ook, ik ben relkloonquote:Op maandag 4 juni 2007 15:14 schreef Timme het volgende:
[afbeelding] zit in een winkel ofzo volgens mij
Satelliet.. en ok..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:19 schreef borbit het volgende:
[afbeelding]
uitzoeken waar zijn sataliet winkel zit en met ze allen langs gaan?
Gewoon ophangen... dan zien we em igg opnemen dan maak ik screen!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:33 schreef Timme het volgende:
ik durf niet als bianca te bellen, kan geen vrouwenstem nadoen
zou eigenlijk andere dingen moeten doenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:34 schreef Jekoos het volgende:
jullie hebben echt niks te doen
die examens leer ik vannacht welquote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef borbit het volgende:
[..]
zou eigenlijk andere dingen moeten doen![]()
ik probeer hem te bellen maar hij is in gesprek. Denk dat de hoorn er naast ligtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gewoon ophangen... dan zien we em igg opnemen dan maak ik screen!
vastgeketend in de keuken, hij wilde mij( bianca_) ook al lokkenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef Chau het volgende:
Vraag me af waar dat kind is gebleven..
Dood in de keuken!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef Chau het volgende:
Vraag me af waar dat kind is gebleven..
We gaan op www.solomio.nl met zen alleen een kamer in.. En proberen een of andere knakker iets te laten doen.. Houden em ook compleet voor de gek..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Reneuh het volgende:
Boh ik moet dus gaan inlezen, want ik heb geen flauw idee waar dit topic over gaat
Goede samenvatting iemand?![]()
k, zal es inloggenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
We gaan op www.solomio.nl met zen alleen een kamer in.. En proberen een of andere knakker iets te laten doen.. Houden em ook compleet voor de gek..
Daar posten we screens van en hebben we... nja... "lol"
shit we zijn echt nerdsquote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
We gaan op www.solomio.nl met zen alleen een kamer in.. En proberen een of andere knakker iets te laten doen.. Houden em ook compleet voor de gek..
Daar posten we screens van en hebben we... nja... "lol"
Nah.. tis gewoon leukquote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef borbit het volgende:
[..]
shit we zijn echt nerds
naja het is toch geen weer om buiten leuke dingen te gaan doen![]()
Alle figuren op die site zijn kansloosquote:Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef Reneuh het volgende:
Wat is dat voor kansloos figuur. Met zn headset
Jeuw later!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:50 schreef borbit het volgende:
geert is saai, kom vanavond wel weer mensen lastig vallen
Bij geertje! de slagertquote:Op maandag 4 juni 2007 15:51 schreef Burdie het volgende:
Ik meld me weer even. Waar zit iedereen?
Is er iets aan?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:53 schreef Chau het volgende:
ik zit bij de dame op de vorige pagina
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:38 schreef Timme het volgende:
hij is een " hefttruck crosser"
ga je nu fappen?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef borbit het volgende:
[..]
zij is wel schattig, beetje jammer van de muziek
maak er 2quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef borbit het volgende:
[..]
nee ik ben der aan het namaken als opblaas pop![]()
Dit gaat een succesreeks worden he?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:23 schreef Trigalti het volgende:
Lienz volgende keer ff wat meer fotos in de OP!
En noem het topic anders..!
Ik kan nog net even voor het eten ééntje bezoeken. Waar?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef Lienzz het volgende:
waar zijn we nu?
mijn openingszin is:quote:Op maandag 4 juni 2007 17:27 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik ben gewoon te enthousiast...
daarom liep ik te hard van stapel![]()
Noem het dan gewoon "Nooit meer alleen", anders vermoeden ze een reeks.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef Lienzz het volgende:
Het volgende topic noemen we:
Solomio.nl: De video chat community van Nederland....Nooit meer alleen!
nog steeds?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef Timme het volgende:
ik zit nog bij altijd prijs met achmed, hij probeert me nog steeds te versieren![]()
als bianca een paar dagen door gaat doet achmed echt alles voor der (inclusief vrouwen optillen of klanten ofzo)quote:Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef Timme het volgende:
die achmed doet alles voor onze Bianca_
kijk en huiver:
[afbeelding]
Wat is jouw naam daar?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef Lienzz het volgende:
[..]
daar was ik gister...maar kom wel even langs![]()
en dat is toch de bedoeling, moet alleen weer wel een msn aan schaffen en wa foto's van brunettes opzoeken enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef borbit het volgende:
[..]
als bianca een paar dagen door gaat doet achmed echt alles voor der (inclusief vrouwen optillen of klanten ofzo)![]()
hehehe mooi gedaan zussiequote:Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef Timme het volgende:
die achmed doet alles voor onze Bianca_
kijk en huiver:
[afbeelding]
Ze geniet zichtbaar van alle aandachtquote:Op maandag 4 juni 2007 17:43 schreef Lienzz het volgende:
[..]
hehehe mooi gedaan zussie![]()
ik ben weer bij haar
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |