quote:Op maandag 4 juni 2007 16:38 schreef Timme het volgende:
hij is een " hefttruck crosser"
ga je nu fappen?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef borbit het volgende:
[..]
zij is wel schattig, beetje jammer van de muziek
maak er 2quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef borbit het volgende:
[..]
nee ik ben der aan het namaken als opblaas pop![]()
Dit gaat een succesreeks worden he?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:23 schreef Trigalti het volgende:
Lienz volgende keer ff wat meer fotos in de OP!
En noem het topic anders..!
Ik kan nog net even voor het eten ééntje bezoeken. Waar?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef Lienzz het volgende:
waar zijn we nu?
mijn openingszin is:quote:Op maandag 4 juni 2007 17:27 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik ben gewoon te enthousiast...
daarom liep ik te hard van stapel![]()
Noem het dan gewoon "Nooit meer alleen", anders vermoeden ze een reeks.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef Lienzz het volgende:
Het volgende topic noemen we:
Solomio.nl: De video chat community van Nederland....Nooit meer alleen!
nog steeds?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef Timme het volgende:
ik zit nog bij altijd prijs met achmed, hij probeert me nog steeds te versieren![]()
als bianca een paar dagen door gaat doet achmed echt alles voor der (inclusief vrouwen optillen of klanten ofzo)quote:Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef Timme het volgende:
die achmed doet alles voor onze Bianca_
kijk en huiver:
[afbeelding]
Wat is jouw naam daar?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef Lienzz het volgende:
[..]
daar was ik gister...maar kom wel even langs![]()
en dat is toch de bedoeling, moet alleen weer wel een msn aan schaffen en wa foto's van brunettes opzoeken enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef borbit het volgende:
[..]
als bianca een paar dagen door gaat doet achmed echt alles voor der (inclusief vrouwen optillen of klanten ofzo)![]()
hehehe mooi gedaan zussiequote:Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef Timme het volgende:
die achmed doet alles voor onze Bianca_
kijk en huiver:
[afbeelding]
Ze geniet zichtbaar van alle aandachtquote:Op maandag 4 juni 2007 17:43 schreef Lienzz het volgende:
[..]
hehehe mooi gedaan zussie![]()
ik ben weer bij haar
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |