Satelliet.. en ok..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:19 schreef borbit het volgende:
[afbeelding]
uitzoeken waar zijn sataliet winkel zit en met ze allen langs gaan?
Gewoon ophangen... dan zien we em igg opnemen dan maak ik screen!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:33 schreef Timme het volgende:
ik durf niet als bianca te bellen, kan geen vrouwenstem nadoen
zou eigenlijk andere dingen moeten doenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:34 schreef Jekoos het volgende:
jullie hebben echt niks te doen
die examens leer ik vannacht welquote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef borbit het volgende:
[..]
zou eigenlijk andere dingen moeten doen![]()
ik probeer hem te bellen maar hij is in gesprek. Denk dat de hoorn er naast ligtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gewoon ophangen... dan zien we em igg opnemen dan maak ik screen!
vastgeketend in de keuken, hij wilde mij( bianca_) ook al lokkenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef Chau het volgende:
Vraag me af waar dat kind is gebleven..
Dood in de keuken!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef Chau het volgende:
Vraag me af waar dat kind is gebleven..
We gaan op www.solomio.nl met zen alleen een kamer in.. En proberen een of andere knakker iets te laten doen.. Houden em ook compleet voor de gek..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Reneuh het volgende:
Boh ik moet dus gaan inlezen, want ik heb geen flauw idee waar dit topic over gaat
Goede samenvatting iemand?![]()
k, zal es inloggenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
We gaan op www.solomio.nl met zen alleen een kamer in.. En proberen een of andere knakker iets te laten doen.. Houden em ook compleet voor de gek..
Daar posten we screens van en hebben we... nja... "lol"
shit we zijn echt nerdsquote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
We gaan op www.solomio.nl met zen alleen een kamer in.. En proberen een of andere knakker iets te laten doen.. Houden em ook compleet voor de gek..
Daar posten we screens van en hebben we... nja... "lol"
Nah.. tis gewoon leukquote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef borbit het volgende:
[..]
shit we zijn echt nerds
naja het is toch geen weer om buiten leuke dingen te gaan doen![]()
Alle figuren op die site zijn kansloosquote:Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef Reneuh het volgende:
Wat is dat voor kansloos figuur. Met zn headset
Jeuw later!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:50 schreef borbit het volgende:
geert is saai, kom vanavond wel weer mensen lastig vallen
Bij geertje! de slagertquote:Op maandag 4 juni 2007 15:51 schreef Burdie het volgende:
Ik meld me weer even. Waar zit iedereen?
Is er iets aan?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:53 schreef Chau het volgende:
ik zit bij de dame op de vorige pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |