Wel gewoon tieten?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef remlof het volgende:
Géén e-mail adressen, andere privé gegevens of stijve piemels enzo hier posten graag.
en z'n handen vol geld! tsjeus man. echt erg dit.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:25 schreef Silver_Shark het volgende:
tjuus die gek heeft een kast vol met dvd's en cd's
volgens mij is het nepquote:Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef Timme het volgende:
over geld hebben ze niks te klagen:
[afbeelding]
www.solomio.nlquote:Op maandag 4 juni 2007 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit is een insider topic?
doe ook eens linkjes posten in de OP
Doe eens plaatje... Welke gasten bedoel je?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:45 schreef borbit het volgende:
ik wil echt een screenshot van hij die sil optilt als achtergrond:P
stel_6quote:Op maandag 4 juni 2007 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens plaatje... Welke gasten bedoel je?
trustenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:48 schreef Timme het volgende:
morgen op school kijken of sil al is opgesild... trusten
waar is datquote:
dat geloof je?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:04 schreef Silver_Shark het volgende:
jammerniet getild... ze waren van de politie
sneue figuren op een webcamsite met de grond gelijk makenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb deel 1 gemist, waar gaat het over?
Ik had het kunnen bedenken jaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef mrbomb het volgende:
[..]
sneue figuren op een webcamsite met de grond gelijk maken![]()
die z'n paspoort liet zien?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:29 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb het hardste gelachen met Jannes en met die Brilvent gisteravond.
gene die zijn paspoort liet zien en die opoe die zijn bril liet zienquote:
dat heb ik even gemist, wat zou er gebeuren dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef borbit het volgende:
zeker jammer dat sil niet is opgetild.
nou zo'n kerel probeerde we zo gek te maken dat ie ze vrouw op zou tillen, ipv ze geld, pistoel e.d aan ons liet zienquote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist, wat zou er gebeuren dan?
Ja het is serieus abnormaal wat voor lui je daar tegen komt..quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Timme het volgende:
zijn er trouwens weer van die gekke on-line daar?
ga ik weer ff wat zotjes kijken![]()
wel posten dan he, heb er gister ook een stuk of 3 gemaakt van zo een gekquote:Op maandag 4 juni 2007 13:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ja het is serieus abnormaal wat voor lui je daar tegen komt..
de meeste hebben ook geen enkele vorm van schaamte gevoel..
gelukkig kan je screenshots maken
gewoon in het witte klikken en F5 doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:39 schreef Lienzz het volgende:
permanent geblokkeerd....ik zei alleen dat ik ook altijd in m,n blootje voor de pc zat
Welke zitten jullie dan? bij kamer 403?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:44 schreef Timme het volgende:
silver en ik worden nog steeds niet gekickt hahah
Whehe.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:44 schreef Timme het volgende:
silver en ik worden nog steeds niet gekickt hahah
Edit: nu wel![]()
bij de mannen Bianca_ en anders gewoon Timmequote:Op maandag 4 juni 2007 13:55 schreef Lienzz het volgende:
timme hoe heeft jij op solomio?
met je fokking kilo's, liters klinkt ook echt wel beter.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef Timme het volgende:
[..]
bij de mannen Bianca_ en anders gewoon Timme![]()
wat jij wilt johquote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
met je fokking kilo's, liters klinkt ook echt wel beter.
ben al weer gekicked....bestelde alleen maar 2 pizza's hawai en eentje zonder anahasjquote:
het kwam er toch zo aan zei tiequote:Op maandag 4 juni 2007 14:06 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ben al weer gekicked....bestelde alleen maar 2 pizza's hawai en eentje zonder anahasj![]()
de verbouwing is nog niet helemaal af, maar dat komt volgende weekquote:Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef Sebasser het volgende:
Bianca_ is een shemale!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |