Waarom ?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:36 schreef easysatellite het volgende:
vind t echt zielig voor eric
Nou ik echt niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:36 schreef easysatellite het volgende:
vind t echt zielig voor eric
ach ja hij had naast vriendschappelijke gevoelens ook nog andere gevoelens voor huub gheeft hij wel eens tegen aman gezegdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
Eric is egt verdrietig hij is haast aan het hyperventileren
Dan gaat hij toch lekker naar huis, wat een gezeik. Een mislukte date, ruzie met Huub, en geen back-up van de Febo.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
Ja, WAT een aanstellertje zeg. Dacht dat het een volwassen 'jongen' was.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
Dat is part of the plan.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:38 schreef Meganog het volgende:
Wat doet Lieke daar? Die vond het toch zo leuk allemaal vannacht?
watjequote:Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef Taurus het volgende:
Aaaah ik vind dit toch wel 'n beetje sneu om te zien![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:41 schreef FdW het volgende:
Pannekoek heeft het verkeerd begrepen, Sjon wil Snuff en niet Sniff.
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:41 schreef Varen het volgende:
Kan nog gezellig worden, als Huub hier bij komt
Laten we het maar eens voor een keer eens zijn. Vreselijk dat dronken zelfmedelijden van die jongen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch lekker naar huis, wat een gezeik. Een mislukte date, ruzie met Huub, en geen back-up van de Febo.
[afbeelding]
Je gaat ervoor of niet. Man or woman.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef demins het volgende:
En Natasja gaat weer voor de douche-optie!
Dit typte ik net dus zonder streasm ...zet deze nu aan en hoor dat het nog speelt ook hahahaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
Ff over Mitch de butler als die nog een rol van betekenis in het huis wilt hebben , zal het denk wel eens tijd worden dat hij werk van Amanda gaat maken .
Als het al niet te laat is.
Wat denken jullie daarvan? Of zal ze bij brian blijven nu?
En de arme jongen heeft al zo ontzettend veel zeik over zich heen geregen in z'n leven.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric : "Wat hier allemaal mag. Ik ben zwaar over de zeik, dit wil ik niet"
Zei ik toch? In Engeland zetten ze in zulke gevallen gewoon een kopje thee.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef demins het volgende:
Ze moet toch wat, de gangbang is door achter ook al geblokkeerd.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef demins het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
Natasia ziet weer een kans om iemand onder de douche te zetten.
Beter nog, een kleine terroractie en laat het nu plaatsvinden.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:49 schreef blomst het volgende:
Eric hou de gedachte vast en voer hem morgen uit.
Het gaat over de FEBO.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef Taurus het volgende:Hij doet alsof Huub 'n soort sluipmoordenaar is ofzo. "Zij weet waar ik 't over heb maar jij moet 't ook weten", gaat dat over Huub? Kom op zeg. Hij is niet eng ofzo
Dat lijkt mij ook. Tja, had hij Huub maar niet zo vaak moeten afvallen (ruzies met Palma e.d.).quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is mij wel duidelijk. Eric heeft de toneelhaak, 'achter' hebben ze hem al laten vallen.
Yep.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is mij wel duidelijk. Eric heeft de toneelhaak, 'achter' hebben ze hem al laten vallen.
Tja, hij is stomdronken...ze zullen hebben gezegd dat hij eerst maar eens zijn roes moest uitslapen en dan eventueel morgen weer terug komen...met een dronken persoon kan je geen gesprek voeren..quote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef Kaleddis het volgende:
Eric moest van de FEBO terug de villa in. Letterlijk: Ze hebben me terug getrapt. Ik vroeg of ik nog heel even mocht blijven, maar ik moest terug. En dit alles met een jankstem in fluistermodus.
En terecht, los van de kort terros samen met Huub, heeft hij niks van zijn diva rol kunnen waarmaken.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit zich als een klein kind een beetje aan te stellen voor aandacht.....quote:Op zondag 3 juni 2007 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit die Eric gestoord te doen???
En in de Huub-is-een-enorm-gevaarlijke-jongen-modusquote:Op zondag 3 juni 2007 23:55 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tja, hij is stomdronken...ze zullen hebben gezegd dat hij eerst maar eens zijn roes moest uitslapen en dan eventueel morgen weer terug komen...met een dronken persoon kan je geen gesprek voeren..
Eric zit in de ikbenzieligmodus..![]()
Kort samengevat : Dronken en emotioneel naar 'achter' gebracht. Na een tijdje weer terug. Hij zei "Ik heb gesmeekt of ik nog even 'achter' mocht blijven maar ze hebben me gewoon teruggetrapt naar de villa".quote:Op zondag 3 juni 2007 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit die Eric gestoord te doen???
lees huubs weblogquote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Taurus het volgende:
Ehmmm waarom gaat Eric morgen z'n 24 uur aanvragen dan?En wat heeft Huub dan 'geschreven'? Eric zegt: Het is niet alleen wat Huub heeft geschreven maar ook wat ze zeggen ofzoiets, wat heeft Huub geschreven?
Brian vanmiddag: Als er een regel afgeschaft wordt, fysiek geweld, win ik de Villa.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:55 schreef basicsaint het volgende:
Brian vanmiddag: nog maar 1 regel afschaffen en dan ben ik aan de beurt.
Een quote:quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Taurus het volgende:
Ehmmm waarom gaat Eric morgen z'n 24 uur aanvragen dan?En wat heeft Huub dan 'geschreven'? Eric zegt: Het is niet alleen wat Huub heeft geschreven maar ook wat ze zeggen ofzoiets, wat heeft Huub geschreven?
Hij is wel 'n beetje hard he?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een quote:
"Heb Henk nog zo uitgelegd toen Eric er ff niet was dat hij gewoon de eer aan zich zelf zou moeten laten. Alex (zoals Henk zijn pseudoniem is) is een super oke gast. Erg doorsnee maar erg oke... snap niet wat hij met iemand moet, die zich laat betalen (prostitutie) om hetero mannen met fietskettingen het ziekenhuis in te slaan (sm) en dan de vrouw van zijn klant moet bellen om te zeggen waar haar man is, Henk is oke, echt waar... hij moet alleen mijn villa uit...het is namelijk de date van Eric... simpel"
Van Huub's weblog
Dan kan hij eindelijk zijn ware aard laten zien.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian vanmiddag: Als er een regel afgeschaft wordt, fysiek geweld, win ik de Villa.
Als Natasia die 24cm ziet kan ze um wel eens verkrachten.... weetquote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
Natasia ziet weer een kans om iemand onder de douche te zetten.
de reden staat op huubs logquote:Op maandag 4 juni 2007 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Wil toch wel graag uit Huub zijn mond horen waarom hij nu definitief Eric laat vallen en hem openlijk tagged (mss al gezegd?) hij heeft volgensmij nog niet duidelijk gezegd dat Eric hem verraden heeft (toch?)
Op zijn minst tandjes poetsen:(quote:Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef demins het volgende:
Voor Natasia is dronken naar bed het probleem niet, maar ongewassen...
Dat hoorde ik hem niet zeggen. Wel dat het 'toch echt is gebeurd'. Dus kennelijk geven ze hem geen gelijk, misschien omdat het niet is vastgelegd (wat hij vannacht al vermoedde).quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Suggereerde Eric nou dat het pesten van de afgelopen nacht in opdracht van de Febo was met de bedoeling om hem weg te krijgen?
Het lijkt er verdacht veel op.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Suggereerde Eric nou dat het pesten van de afgelopen nacht in opdracht van de Febo was met de bedoeling om hem weg te krijgen?
vond mitch bellen even leuker idd, maar ga me er even toe zetten naar eric te luisterenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat gesprek van Eric kan toch niemand verdragen neem ik aan?
Wat stoort je precies? Dat-ie dronken is? Dan lust ik nog wel een paar.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Kost (flink) wat moeite, maar het is wel interessant wat hij tussen de regels door met z'n zatte kop eruit flapt.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Klopt, de andere streams ook niet. Mijn Dormiplant begint te werken.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
hij werd er achter uitgezet met de mededeling zoek het maar uitquote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
Ik word er uitgezet zegt Eric????
Is nog waar ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric over 'achter' : "Ik werd er gewoon uitgezet. Zoek het maar uit, hadden ze gezegd. Je weet hoe ze zijn"
[afbeelding]
zat ik idd ook te denkenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ze moeten vooral zo tegen Huub praten, dan gaat hij juist nog ff wat gas geven.
Daar gaat ie al....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ze moeten vooral zo tegen Huub praten, dan gaat hij juist nog ff wat gas geven.
Het enige dat zichtbaar was, was wat duw- en trekwerk. Dat wordt voorlopig geen exit voor Brian, maar what else is new..quote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
Hulptroepem komen alweer toegesneld naar de villa. Als dit geen exit voor Brian wordt dan weet ik het niet meer.
Jaap gooide alcohol in Amanda haar ogen. Brian rende naar beneden, haalde iets uit z'n kast en viel Jaap aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:11 schreef Taurus het volgende:
huh????? wat gebeurde er nou ik kijk serieus 10 seconden niet ofzo! Vanaf dat Jaap in de MB ging keek ik niet en nou si Brian para en streamlock?![]()
![]()
Das toch juist goed......ontsmet tenminste een beetje....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft alcohol in Amanda's oog gegooid, volgens haarzelf.
Ik kon ook even geen DGK volgen.. maar ik schakel net op tijd weer inquote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Lol voor het eerst in een week zet ik de streams aan en binnen 30 seconden is het bingo..ik zag jaap iets naar eric gooien en brian die ontploft en jaap aanvalt lol en een dik wijf van de redactie.
Leek me een fles Listerine (mondspoelwater) Dat gooide hij eerder ook al eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef blomst het volgende:
Wat gooide Brian nu in het gezicht van Jaap?
Zijn hoertje, zijn toekomstige bron van inkomsten liep mogelijk schade op. Terwijl ik juist denk dat met een zak over haar kop en een prop in aar mond ze meer geld opleverd..anale sex is helemaal in onder heterosquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Brian was erg snel para
Ja het was een of ander flesje met groen spul ofzo...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leek me een fles Listerine (mondspoelwater) Dat gooide hij eerder ook al eens.
Als er iemand de afgelopen 24 uur beschermd zijn dan zijn het Huub en Jaap wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Weer werd Brian dus door achter beschermd !!!
Jaap gooide eerder alcohol in Amanda's oog, zoals ze zelf nog zei.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef easysatellite het volgende:
waarom flipte brian dan???? ik keek t maar ik zag niet echt n reden weet iemand t?
Inderdaad, de gebruikelijke bluf van Huub. Alsof hij tegen Brian op kan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef neehe het volgende:
Wat een sukkel die huub, trekt hij brian van japio af de lul.
Hij heeft helemaal geen lontje meer. Nu hopen dat Amanda gaat vertellen dat ze Mitch heeft geprobeerd te bellenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian heeft geen kort lontje meer...
Uhuh.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen lontje meer. Nu hopen dat Amanda gaat vertellen dat ze Mitch heeft geprobeerd te bellen![]()
![]()
Hij trok Brian van Jaap af, omdat hij dacht dat Brian hem zou slaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Inderdaad, de gebruikelijke bluf van Huub. Alsof hij tegen Brian op kan.
Ja waarom heeft ie dan zn bloushe kapot???? Heeft ie zeker zelf gedaanquote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Inderdaad, de gebruikelijke bluf van Huub. Alsof hij tegen Brian op kan.
Owww jee ook dat nog.....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen lontje meer. Nu hopen dat Amanda gaat vertellen dat ze Mitch heeft geprobeerd te bellen![]()
![]()
Dat dutje op de bank heeft Brian goed gedaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |