Tja, hij is stomdronken...ze zullen hebben gezegd dat hij eerst maar eens zijn roes moest uitslapen en dan eventueel morgen weer terug komen...met een dronken persoon kan je geen gesprek voeren..quote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef Kaleddis het volgende:
Eric moest van de FEBO terug de villa in. Letterlijk: Ze hebben me terug getrapt. Ik vroeg of ik nog heel even mocht blijven, maar ik moest terug. En dit alles met een jankstem in fluistermodus.
En terecht, los van de kort terros samen met Huub, heeft hij niks van zijn diva rol kunnen waarmaken.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is mij wel duidelijk. Eric heeft de toneelhaak, 'achter' hebben ze hem al laten vallen.
Zit zich als een klein kind een beetje aan te stellen voor aandacht.....quote:Op zondag 3 juni 2007 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit die Eric gestoord te doen???
En in de Huub-is-een-enorm-gevaarlijke-jongen-modusquote:Op zondag 3 juni 2007 23:55 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tja, hij is stomdronken...ze zullen hebben gezegd dat hij eerst maar eens zijn roes moest uitslapen en dan eventueel morgen weer terug komen...met een dronken persoon kan je geen gesprek voeren..
Eric zit in de ikbenzieligmodus..![]()
Kort samengevat : Dronken en emotioneel naar 'achter' gebracht. Na een tijdje weer terug. Hij zei "Ik heb gesmeekt of ik nog even 'achter' mocht blijven maar ze hebben me gewoon teruggetrapt naar de villa".quote:Op zondag 3 juni 2007 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit die Eric gestoord te doen???
lees huubs weblogquote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Taurus het volgende:
Ehmmm waarom gaat Eric morgen z'n 24 uur aanvragen dan?En wat heeft Huub dan 'geschreven'? Eric zegt: Het is niet alleen wat Huub heeft geschreven maar ook wat ze zeggen ofzoiets, wat heeft Huub geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |