Het enige dat zichtbaar was, was wat duw- en trekwerk. Dat wordt voorlopig geen exit voor Brian, maar what else is new..quote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
Hulptroepem komen alweer toegesneld naar de villa. Als dit geen exit voor Brian wordt dan weet ik het niet meer.
Jaap gooide alcohol in Amanda haar ogen. Brian rende naar beneden, haalde iets uit z'n kast en viel Jaap aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:11 schreef Taurus het volgende:
huh????? wat gebeurde er nou ik kijk serieus 10 seconden niet ofzo! Vanaf dat Jaap in de MB ging keek ik niet en nou si Brian para en streamlock?![]()
![]()
Das toch juist goed......ontsmet tenminste een beetje....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft alcohol in Amanda's oog gegooid, volgens haarzelf.
Ik kon ook even geen DGK volgen.. maar ik schakel net op tijd weer inquote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Lol voor het eerst in een week zet ik de streams aan en binnen 30 seconden is het bingo..ik zag jaap iets naar eric gooien en brian die ontploft en jaap aanvalt lol en een dik wijf van de redactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |