Waarom ?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:36 schreef easysatellite het volgende:
vind t echt zielig voor eric
Nou ik echt niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:36 schreef easysatellite het volgende:
vind t echt zielig voor eric
ach ja hij had naast vriendschappelijke gevoelens ook nog andere gevoelens voor huub gheeft hij wel eens tegen aman gezegdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
Eric is egt verdrietig hij is haast aan het hyperventileren
Dan gaat hij toch lekker naar huis, wat een gezeik. Een mislukte date, ruzie met Huub, en geen back-up van de Febo.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
Ja, WAT een aanstellertje zeg. Dacht dat het een volwassen 'jongen' was.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
Dat is part of the plan.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:38 schreef Meganog het volgende:
Wat doet Lieke daar? Die vond het toch zo leuk allemaal vannacht?
watjequote:Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef Taurus het volgende:
Aaaah ik vind dit toch wel 'n beetje sneu om te zien![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:41 schreef FdW het volgende:
Pannekoek heeft het verkeerd begrepen, Sjon wil Snuff en niet Sniff.
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:41 schreef Varen het volgende:
Kan nog gezellig worden, als Huub hier bij komt
Laten we het maar eens voor een keer eens zijn. Vreselijk dat dronken zelfmedelijden van die jongen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch lekker naar huis, wat een gezeik. Een mislukte date, ruzie met Huub, en geen back-up van de Febo.
[afbeelding]
Je gaat ervoor of niet. Man or woman.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef demins het volgende:
En Natasja gaat weer voor de douche-optie!
Dit typte ik net dus zonder streasm ...zet deze nu aan en hoor dat het nog speelt ook hahahaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
Ff over Mitch de butler als die nog een rol van betekenis in het huis wilt hebben , zal het denk wel eens tijd worden dat hij werk van Amanda gaat maken .
Als het al niet te laat is.
Wat denken jullie daarvan? Of zal ze bij brian blijven nu?
En de arme jongen heeft al zo ontzettend veel zeik over zich heen geregen in z'n leven.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric : "Wat hier allemaal mag. Ik ben zwaar over de zeik, dit wil ik niet"
Zei ik toch? In Engeland zetten ze in zulke gevallen gewoon een kopje thee.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef demins het volgende:
Ze moet toch wat, de gangbang is door achter ook al geblokkeerd.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef demins het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
Natasia ziet weer een kans om iemand onder de douche te zetten.
Beter nog, een kleine terroractie en laat het nu plaatsvinden.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:49 schreef blomst het volgende:
Eric hou de gedachte vast en voer hem morgen uit.
Het gaat over de FEBO.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef Taurus het volgende:Hij doet alsof Huub 'n soort sluipmoordenaar is ofzo. "Zij weet waar ik 't over heb maar jij moet 't ook weten", gaat dat over Huub? Kom op zeg. Hij is niet eng ofzo
Dat lijkt mij ook. Tja, had hij Huub maar niet zo vaak moeten afvallen (ruzies met Palma e.d.).quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is mij wel duidelijk. Eric heeft de toneelhaak, 'achter' hebben ze hem al laten vallen.
Yep.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is mij wel duidelijk. Eric heeft de toneelhaak, 'achter' hebben ze hem al laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |