Leek me een fles Listerine (mondspoelwater) Dat gooide hij eerder ook al eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef blomst het volgende:
Wat gooide Brian nu in het gezicht van Jaap?
Zijn hoertje, zijn toekomstige bron van inkomsten liep mogelijk schade op. Terwijl ik juist denk dat met een zak over haar kop en een prop in aar mond ze meer geld opleverd..anale sex is helemaal in onder heterosquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Brian was erg snel para
Ja het was een of ander flesje met groen spul ofzo...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leek me een fles Listerine (mondspoelwater) Dat gooide hij eerder ook al eens.
Als er iemand de afgelopen 24 uur beschermd zijn dan zijn het Huub en Jaap wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Weer werd Brian dus door achter beschermd !!!
Jaap gooide eerder alcohol in Amanda's oog, zoals ze zelf nog zei.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef easysatellite het volgende:
waarom flipte brian dan???? ik keek t maar ik zag niet echt n reden weet iemand t?
Inderdaad, de gebruikelijke bluf van Huub. Alsof hij tegen Brian op kan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef neehe het volgende:
Wat een sukkel die huub, trekt hij brian van japio af de lul.
Hij heeft helemaal geen lontje meer. Nu hopen dat Amanda gaat vertellen dat ze Mitch heeft geprobeerd te bellenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian heeft geen kort lontje meer...
Uhuh.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen lontje meer. Nu hopen dat Amanda gaat vertellen dat ze Mitch heeft geprobeerd te bellen![]()
![]()
Hij trok Brian van Jaap af, omdat hij dacht dat Brian hem zou slaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Inderdaad, de gebruikelijke bluf van Huub. Alsof hij tegen Brian op kan.
Ja waarom heeft ie dan zn bloushe kapot???? Heeft ie zeker zelf gedaanquote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Inderdaad, de gebruikelijke bluf van Huub. Alsof hij tegen Brian op kan.
Owww jee ook dat nog.....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen lontje meer. Nu hopen dat Amanda gaat vertellen dat ze Mitch heeft geprobeerd te bellen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |