Ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 22:28 schreef Berenanus het volgende:![]()
Ik wacht nog steeds op fotos van dit weekend
die van Toontje, RealZeus doet t nietquote:Op zondag 3 juni 2007 22:28 schreef Berenanus het volgende:![]()
Ik wacht nog steeds op fotos van dit weekend
quote:
fixed + ben te lam om andere fotos toe te voerenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
die van Toontje, RealZeus doet t niet.
En eigenlijk moet die van Hansol er ook inof van die kerel met die peuk in z'n reet
.
Dankjequote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Links Juiced en rechts ik uiteraard![]()
Wtf?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Links Juiced en rechts ik uiteraard![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
Oke.. hij valt nog mee.. hoop ik.
OMGquote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef erwinbey het volgende:
[afbeelding]
Ik ben de rechter![]()
Ik zat onder de dope en dacht dat ik moeilijk stoer op de foto ging staan zie hier het resultaat![]()
Wel vreselijk naar me zin gehad![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef erwinbey het volgende:
[afbeelding]
Ik ben de rechter![]()
Ik zat onder de dope en dacht dat ik moeilijk stoer op de foto ging staan zie hier het resultaat![]()
Wel vreselijk naar me zin gehad![]()
omgquote:
quote:
nee helaaschquote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef erwinbey het volgende:
[..]
heb jij nog een leuke foto in de aanbieding
![]()
Je bent cutequote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had wel mn Pussydeluxe shirtje aan![]()
hahaha die laatste..quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef Cyaa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben de rechtseze werden ook heel mooi vorig jaar allebei bij mn examenuitreiking voor 400 man met de beamer geshowed
![]()
Er is niet 1 ergste geloof ik, het zijn er teveel
[afbeelding]
heel oud:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo genoeg? ik heb er nog wel een stuk of 10 minimaal
Animecon?quote:
Het is vast al vaker gezegd, maar je lijkt daar sprekend op David Lettermanquote:Op zondag 3 juni 2007 22:23 schreef Berenanus het volgende:
Ergste foto van JEZELF! <-- <- deeltje 1
Handje vol uit het vorige deel:
Berenanus:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef doka het volgende:
[..]
Het is vast al vaker gezegd, maar je lijkt daar sprekend op David Letterman
Jij bent best snoezig.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef TheSorrow het volgende:
Over een klein uurtje is deze foto inmiddels 2 jaar oud
[afbeelding]
Haha. Snoezig².quote:
Die zus van jequote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
ik links, midden een vriend, rechts me zus![]()
hahaha creap!quote:Op maandag 4 juni 2007 08:36 schreef shifto het volgende:
Uit ander topique maarja, het is echt ik op zijn mooist!
[afbeelding]
Stotter jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef avw1982 het volgende:
[afbeelding]
Tsjah, wat zal ik daar nou over zeggen.![]()
Jezus christus :Squote:Op maandag 4 juni 2007 08:36 schreef shifto het volgende:
[afbeelding]
whehequote:Op maandag 4 juni 2007 08:36 schreef shifto het volgende:
[afbeelding]
Weeheheh DIKZAK!!quote:Op maandag 4 juni 2007 08:36 schreef shifto het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding]
en volgens mij was ik niet aan het poepen..
Nu snap ik ook je nickname.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding]
en volgens mij was ik niet aan het poepen..
WHAHAHAHA!!!!!!111111quote:
schattig meisjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef avw1982 het volgende:
[afbeelding]
Tsjah, wat zal ik daar nou over zeggen.![]()
LIEVVquote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef TheSorrow het volgende:
Over een klein uurtje is deze foto inmiddels 2 jaar oud
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Bassie, Bassie!!!!! Ze stelen de pillen!!!11111111
is die niet gefotosoept?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb echt weer met tranen in mijn ogen gezeten van het lachen, RealZeus in de OP is toch echt de beste foto die ik sinds tijden heb gezien. Geweldig.
Nee, die foto is echtquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:40 schreef Afwazig het volgende:
Nog maar één keer dan onder het motto van gelukkig hebben we de foto's nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Oeh sexyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef Duvel86 het volgende:
Fucking....vd....kaart, inclusief gepatenteerde wallen ©.
[afbeelding]
Oh sorry!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Edit:Goh,waarom gaan die vieuw-teller in mijn FoBo ineens zo hard?![]()
omdat ik meer geld hebquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vraag me spontaan af waarom FB niet mijn vriendin is...
hoog aaibaarheidsgehaltequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Uit deel 1:
[afbeelding]
Deze post
[afbeelding]
Deze post
Nogmaals: er zijn ergere foto's, maar die heb ik niet in mijn bezit
Mag ik vragen wat je na danwel voor het maken van deze foto hebt uitgespookt met die gozert naast je?quote:
Niemeerzoveelblowenhè?quote:
quote:
ik heb een foto van jullie 2quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je na danwel voor het maken van deze foto hebt uitgespookt met die gozert naast je?
Elke opmerking die ik hier over maak, is een verkeerde. Dus geen commentaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
ik heb een foto van jullie 2en die past perfect hier
Ik ga em gewoon maar posten denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Elke opmerking die ik hier over maak, is een verkeerde. Dus geen commentaar.
Niets eigenlijk... hij is gewoon een vriend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je na danwel voor het maken van deze foto hebt uitgespookt met die gozert naast je?
Hij is toch lelijk, op welke foto dan ook. Want ik weet wie het is.quote:
Hoe fucking oud is die foto in godsnaam? Men, niet te vergelijken met hoe je er nu uitzietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef fraubitch het volgende:
ik ook dan maar:
[afbeelding]
ten eerste woog dat ding 40 kilo, ten 2e was ik bang, toch wel, een beetje. en omg wat sta ik er kut op![]()
maar nu ben ik wel stoer!![]()
2 jaar, ik draag vaker mijn bril, alleen voor shoots heb ik altijd lenzenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe fucking oud is die foto in godsnaam? Men, niet te vergelijken met hoe je er nu uitziet![]()
Ah, ok. Je ziet er op de foto's in je fotoboek erg tof uit hoor. Alleen vind ik die foto met die slang wat minder. Maargoed, dat gaf je zelf al aan, anders zou je hem hier immers niet postenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
2 jaar, ik draag vaker mijn bril, alleen voor shoots heb ik altijd lenzen
bingo, je gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, ok. Je ziet er op de foto's in je fotoboek erg tof uit hoor. Alleen vind ik die foto met die slang wat minder. Maargoed, dat gaf je zelf al aan, anders zou je hem hier immers niet posten
trouwens, foto is al 4 jaar oud, ik loop achterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bingo, je gaat door voor de koelkast
Vergis je niet wat een beetje makeup en wat haar los wel niet kan doen![]()
Ik had al een vermoedenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
trouwens, foto is al 4 jaar oud, ik loop achter
wil je me nu aanraken?quote:
How cutequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Uit deel 1:
[afbeelding]
Deze post
[afbeelding]
Deze post
Nogmaals: er zijn ergere foto's, maar die heb ik niet in mijn bezit
Zijnhaar aaibaarheidsgehalte is aardig hoog jaquote:
Hihiquote:
Ja I know echtquote:
Gelukkig heb jij ze niet dan! 14.gifquote:
anushaar?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik heb het ook paars gehad
toen ik nog haar had![]()
Boeit niet, foto is alweer van de vorige zomervakantie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De kapper heeft een stukje gemist
Ik heb gewoon geen zin om een echte snor te krijgen en vaak te gaan scheren.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Mr-Fluffy het volgende:
altijd mooi dat er nog gedacht word dat die magere begroeing opde bovenlip stoer is..
Stiekem is dat van mij dieproze maar okéquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik heb het ook paars gehad
toen ik nog haar had![]()
Ik heb het ook roze gehadquote:Op zondag 10 juni 2007 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Stiekem is dat van mij dieproze maar oké
quote:
Vergis ik me nou of is die foto genomen op de mariaplaats?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:40 schreef Afwazig het volgende:
Nog maar één keer dan onder het motto van gelukkig hebben we de foto's nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet dat ik je rechten weg kan toveren hequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef afterparty05 het volgende:
Lillek jochie. Hadden we niet een 12+ regel op FOK! ?als je de foto vergroot zie je BIJNA baardhaar
Jij bent ook geweldig hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een geweldige HR hebben wij toch
Die andere is leuker!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent ook geweldig hoor![]()
[afbeelding]
Jammer dat ik dit topic nu pas zie. DIe appelsap erbij is zo enorm schattig.quote:
Er zit iets op je lip.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:32 schreef Snakey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja....![]()
Zeg, ga jezelf lekker oprekken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
[afbeelding]
doet mij aan een ander topic denken
De dag dat ik hier iets te serieus neem log ik uit en kom ik nooit meer terug.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
was een grapje hèniet te serieus nemen
ik vind je liev!
Snakeyquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:32 schreef Snakey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja....![]()
wanneer kan ik beginnen om mijn sollicitatiebrief te typen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
De dag dat ik hier iets te serieus neem log ik uit en kom ik nooit meer terug.![]()
M'n beeldscherm leeft nog steeds na 't bekijken van dit topic...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:58 schreef RuttieQ het volgende:
Als ik mijn ergste foto plaatst dan gaat je beeldscherm kaduuk![]()
Aan de opium gezeten ?quote:Op zondag 30 september 2007 01:04 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Weliswaar 3 jaar oud.
Heb nog wel meer![]()
3 jaar geleden, Berlijn, werkweek, Pergamonmuseum, zooo saai. Ben gewoon op een zitsteen (ipv. bankjes stenen waar je dan op zit) gaan liggen en de ogen ff dicht gehadquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 30 september 2007 01:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb een gruwelijk filmpje van mezelf dat ik me eerste oester eet. Mag dat ook?
quote:Op zondag 30 september 2007 01:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb een gruwelijk filmpje van mezelf dat ik me eerste oester eet. Mag dat ook?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:39 schreef Friek_ het volgende:
[afbeelding]
De rechter dus. Zo'n drie jaar geleden trouwens. Vriend van me lag in het ziekenhuis en bracht hem een bezoekje samen met een vriend. Op een gegeven pakt-ie zonder aan te kondigen z'n camera en tsja.. dit kwam eruit.Foute trui met nog fouter kettinkje trouwens.
[afbeelding]
Twee jaar geleden op een lokaal festival. Kijk er een beetje op als een zeehond met aandachtstekort. Leuk contrast ook met de eerste foto.
Ontzettend.quote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik vind jou best geil, jij mij ook?
whehe lichtinval + dikke lippen = dat dusquote:
quote:
Die lamlul van een broer van me is nu in Utrecht bij schoonfamilie, geen idee of ihj zijn (1200 euro) camera bij zich heeft om te uploadenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
nu jij
pssst, die foto in pak... kan die hier?
er staat "FOK!" opquote:Op donderdag 27 december 2007 23:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Anus.
Staat er nu btw wat op, of lijkt dat zo?
duurtlang, nouja, het is hopen op een slechte fotoquote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die lamlul van een broer van me is nu in Utrecht bij schoonfamilie, geen idee of ihj zijn (1200 euro) camera bij zich heeft om te uploaden
Dat dacht ik al!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
er staat "FOK!" op
[..]
duurtlang, nouja, het is hopen op een slechte foto
Gast, je lijkt net op mij.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:51 schreef Ezgaroth het volgende:
Nog maar 1 dan ;p
[ afbeelding ]
Een of andere extreem foute zonnebril.
lolquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:06 schreef Strychnine het volgende:
Isania, ben je nou m of v?
Ik moet eens leren een profiel te checken voor ik domme vragen stel
Serieus aan het "uitkleuren"quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Is dat haar serieus ?
Lijkt meer zo'n cheap ass pruik
volgens mij is dit gewoon het nl woord ervoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:29 schreef Insania het volgende:
[..]
Serieus aan het "uitkleuren"
[ afbeelding ]
Dit was 't voor 't "uitkleuren".
Geen idee of daar een nederlands woord voor is.
Mijn Nederlandse vriendin zegt: "Uitgroeien"quote:Op zaterdag 29 december 2007 07:33 schreef master_X het volgende:
[..]
volgens mij is dit gewoon het nl woord ervoor
ja ind dat heb je ook nog jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:25 schreef Insania het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse vriendin zegt: "Uitgroeien"
Maar als uitkleuren ook goed is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |