quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:40 schreef Afwazig het volgende:
Nog maar één keer dan onder het motto van gelukkig hebben we de foto's nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Oeh sexyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef Duvel86 het volgende:
Fucking....vd....kaart, inclusief gepatenteerde wallen ©.
[afbeelding]
Oh sorry!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Edit:Goh,waarom gaan die vieuw-teller in mijn FoBo ineens zo hard?![]()
omdat ik meer geld hebquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vraag me spontaan af waarom FB niet mijn vriendin is...
hoog aaibaarheidsgehaltequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Uit deel 1:
[afbeelding]
Deze post
[afbeelding]
Deze post
Nogmaals: er zijn ergere foto's, maar die heb ik niet in mijn bezit
Mag ik vragen wat je na danwel voor het maken van deze foto hebt uitgespookt met die gozert naast je?quote:
Niemeerzoveelblowenhè?quote:
quote:
ik heb een foto van jullie 2quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je na danwel voor het maken van deze foto hebt uitgespookt met die gozert naast je?
Elke opmerking die ik hier over maak, is een verkeerde. Dus geen commentaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
ik heb een foto van jullie 2en die past perfect hier
Ik ga em gewoon maar posten denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Elke opmerking die ik hier over maak, is een verkeerde. Dus geen commentaar.
Niets eigenlijk... hij is gewoon een vriend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je na danwel voor het maken van deze foto hebt uitgespookt met die gozert naast je?
Hij is toch lelijk, op welke foto dan ook. Want ik weet wie het is.quote:
Hoe fucking oud is die foto in godsnaam? Men, niet te vergelijken met hoe je er nu uitzietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef fraubitch het volgende:
ik ook dan maar:
[afbeelding]
ten eerste woog dat ding 40 kilo, ten 2e was ik bang, toch wel, een beetje. en omg wat sta ik er kut op![]()
maar nu ben ik wel stoer!![]()
2 jaar, ik draag vaker mijn bril, alleen voor shoots heb ik altijd lenzenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe fucking oud is die foto in godsnaam? Men, niet te vergelijken met hoe je er nu uitziet![]()
Ah, ok. Je ziet er op de foto's in je fotoboek erg tof uit hoor. Alleen vind ik die foto met die slang wat minder. Maargoed, dat gaf je zelf al aan, anders zou je hem hier immers niet postenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
2 jaar, ik draag vaker mijn bril, alleen voor shoots heb ik altijd lenzen
bingo, je gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, ok. Je ziet er op de foto's in je fotoboek erg tof uit hoor. Alleen vind ik die foto met die slang wat minder. Maargoed, dat gaf je zelf al aan, anders zou je hem hier immers niet posten
trouwens, foto is al 4 jaar oud, ik loop achterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bingo, je gaat door voor de koelkast
Vergis je niet wat een beetje makeup en wat haar los wel niet kan doen![]()
Ik had al een vermoedenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
trouwens, foto is al 4 jaar oud, ik loop achter
wil je me nu aanraken?quote:
How cutequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Uit deel 1:
[afbeelding]
Deze post
[afbeelding]
Deze post
Nogmaals: er zijn ergere foto's, maar die heb ik niet in mijn bezit
Zijnhaar aaibaarheidsgehalte is aardig hoog jaquote:
Hihiquote:
Ja I know echtquote:
Gelukkig heb jij ze niet dan! 14.gifquote:
anushaar?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik heb het ook paars gehad
toen ik nog haar had![]()
Boeit niet, foto is alweer van de vorige zomervakantie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De kapper heeft een stukje gemist
Ik heb gewoon geen zin om een echte snor te krijgen en vaak te gaan scheren.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Mr-Fluffy het volgende:
altijd mooi dat er nog gedacht word dat die magere begroeing opde bovenlip stoer is..
Stiekem is dat van mij dieproze maar okéquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik heb het ook paars gehad
toen ik nog haar had![]()
Ik heb het ook roze gehadquote:Op zondag 10 juni 2007 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Stiekem is dat van mij dieproze maar oké
quote:
Vergis ik me nou of is die foto genomen op de mariaplaats?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:40 schreef Afwazig het volgende:
Nog maar één keer dan onder het motto van gelukkig hebben we de foto's nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet dat ik je rechten weg kan toveren hequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef afterparty05 het volgende:
Lillek jochie. Hadden we niet een 12+ regel op FOK! ?als je de foto vergroot zie je BIJNA baardhaar
Jij bent ook geweldig hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een geweldige HR hebben wij toch
Die andere is leuker!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent ook geweldig hoor![]()
[afbeelding]
Jammer dat ik dit topic nu pas zie. DIe appelsap erbij is zo enorm schattig.quote:
Er zit iets op je lip.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:32 schreef Snakey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja....![]()
Zeg, ga jezelf lekker oprekken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
[afbeelding]
doet mij aan een ander topic denken
De dag dat ik hier iets te serieus neem log ik uit en kom ik nooit meer terug.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
was een grapje hèniet te serieus nemen
ik vind je liev!
Snakeyquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:32 schreef Snakey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja....![]()
wanneer kan ik beginnen om mijn sollicitatiebrief te typen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
De dag dat ik hier iets te serieus neem log ik uit en kom ik nooit meer terug.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |