Boeit niet, foto is alweer van de vorige zomervakantie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De kapper heeft een stukje gemist

Ik heb gewoon geen zin om een echte snor te krijgen en vaak te gaan scheren.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Mr-Fluffy het volgende:
altijd mooi dat er nog gedacht word dat die magere begroeing opde bovenlip stoer is..

Stiekem is dat van mij dieproze maar okéquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik heb het ook paars gehad
toen ik nog haar had![]()

Ik heb het ook roze gehadquote:Op zondag 10 juni 2007 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Stiekem is dat van mij dieproze maar oké

quote:

Vergis ik me nou of is die foto genomen op de mariaplaats?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:40 schreef Afwazig het volgende:
Nog maar één keer dan onder het motto van gelukkig hebben we de foto's nog.
[afbeelding]
[afbeelding]

Je weet dat ik je rechten weg kan toveren hequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef afterparty05 het volgende:
Lillek jochie. Hadden we niet een 12+ regel op FOK! ?als je de foto vergroot zie je BIJNA baardhaar

Jij bent ook geweldig hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een geweldige HR hebben wij toch

Die andere is leuker!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent ook geweldig hoor![]()
[afbeelding]

Jammer dat ik dit topic nu pas zie. DIe appelsap erbij is zo enorm schattig.quote:

Er zit iets op je lip.quote:

quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:32 schreef Snakey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja....![]()

Zeg, ga jezelf lekker oprekken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
[afbeelding]
doet mij aan een ander topic denken

De dag dat ik hier iets te serieus neem log ik uit en kom ik nooit meer terug.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
was een grapje hèniet te serieus nemen
ik vind je liev!

Snakeyquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:32 schreef Snakey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja....![]()

wanneer kan ik beginnen om mijn sollicitatiebrief te typen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
De dag dat ik hier iets te serieus neem log ik uit en kom ik nooit meer terug.![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |