Die andere is leuker!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent ook geweldig hoor![]()
[afbeelding]
Jammer dat ik dit topic nu pas zie. DIe appelsap erbij is zo enorm schattig.quote:
Er zit iets op je lip.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:32 schreef Snakey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja....![]()
Zeg, ga jezelf lekker oprekken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
[afbeelding]
doet mij aan een ander topic denken
De dag dat ik hier iets te serieus neem log ik uit en kom ik nooit meer terug.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
was een grapje hèniet te serieus nemen
ik vind je liev!
Snakeyquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:32 schreef Snakey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja....![]()
wanneer kan ik beginnen om mijn sollicitatiebrief te typen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
De dag dat ik hier iets te serieus neem log ik uit en kom ik nooit meer terug.![]()
M'n beeldscherm leeft nog steeds na 't bekijken van dit topic...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:58 schreef RuttieQ het volgende:
Als ik mijn ergste foto plaatst dan gaat je beeldscherm kaduuk![]()
Aan de opium gezeten ?quote:Op zondag 30 september 2007 01:04 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Weliswaar 3 jaar oud.
Heb nog wel meer![]()
3 jaar geleden, Berlijn, werkweek, Pergamonmuseum, zooo saai. Ben gewoon op een zitsteen (ipv. bankjes stenen waar je dan op zit) gaan liggen en de ogen ff dicht gehadquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 30 september 2007 01:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb een gruwelijk filmpje van mezelf dat ik me eerste oester eet. Mag dat ook?
quote:Op zondag 30 september 2007 01:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb een gruwelijk filmpje van mezelf dat ik me eerste oester eet. Mag dat ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |