Maar dan zit er wel zo'n mooi binnenkijkgat midden in de deur...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef don-diablo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de pashokjes van de H&M een van de weinige goede vind. Ruim, 2 spiegels en een deurtje ipv gordijn of wat dan ook.
iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef Bolter het volgende:
Dat boeit me dus totaal niet. Kan me voorstellen dat vrouwen daar meer moeite mee hebben. Ik sta minimaal in m'n boxer. Like care dat iemand me dan zou zien...
Ach wij staan meestal ook wel in onze bh en string/boxer/onderbroek. Met gewone kleren is dat niet zo'n ramp. Maar als je een bh wilt passen en je bent boven de 1.80m dan kunnen de andere klanten mooi meekijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef Bolter het volgende:
Dat boeit me dus totaal niet. Kan me voorstellen dat vrouwen daar meer moeite mee hebben. Ik sta minimaal in m'n boxer. Like care dat iemand me dan zou zien...
Heel herkenbaar! dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:18 schreef QQelleQ het volgende:
Ik irriteer me echt mateloos aan de maatvoering bij de H&M. Nu erger ik me zoiezo al vaak in de H&M om alle redenen die hier al eerder genoemd zijn, maar wat ik echt niet snap is de gedachte achter 4 soorten maatsystemen binnen een winkel.
Als het nou nog om merkkleding zou gaan kon ik het enigzins begrijpen, verschil in merk = verschil in maat, maar bij de H&M is het toch allemaal H&M?! Nou dan, zorg er dan ook voor dat ik niet als ik een shirtje wil hebben de ene keer maat 34, dan weer maat 40 dan weer xs dan weer s/m dan weer one size fits all nodig heb.
Kies gewoon voor 1 systeem en blijf daar bij(het liefst natuurlijk die waarin ik maat 34 heb
)
ja, je boxer, niet in je stringquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef Bolter het volgende:
Dat boeit me dus totaal niet. Kan me voorstellen dat vrouwen daar meer moeite mee hebben. Ik sta minimaal in m'n boxer. Like care dat iemand me dan zou zien...
Herkenbaar. Of de kleurencombinaties zijn soms klote dat ik dan denk dat de designerteams aan de drugs zijn geweest tijdens het ontwerpen. Kortom leuk shirtje qua pasvorm, maar jammer dat de kleuren niet passen (alles in combinaties met oranje printje of zwart met een goud printje bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:23 schreef kruimel_20 het volgende:
ook een ergernis en ik merk het vooral in de H&M... een shirtje vinden , maar eigenlijk een andere kleur willen hebben....Kun je de hele winkel af om te zoeken waar de andere kleur hangt.
Of de juiste kleur is er gewoon níet. Net zoals toen ik een zomerjas wilde hebben: Ik zag er bij de H&M eentje die precies goed was, op één ding na: Hij was poepkleurig. En helaas was 'ie er niet in een léuke kleur.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:23 schreef kruimel_20 het volgende:
ook een ergernis en ik merk het vooral in de H&M... een shirtje vinden , maar eigenlijk een andere kleur willen hebben....Kun je de hele winkel af om te zoeken waar de andere kleur hangt.
Vooral die ene kutdwerg die daar werkt. Ik heb echt altijd zin om hem te slaan als ik langer dan een minuut met hem moet praten. Hij is ook echt ZO opdringerig en vervelend.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:48 schreef speknek het volgende:
Speciale kots voor een verkoopsysteem van de Rode Winkel in Utrecht. Een paar keer per jaar hebben ze daar jeans in de aanbieding. En wat doen ze dan, dan maken ze een toonbank voor de rekken, met verkopers erachter. Dan moet je dus aanwijzen welke broek je wil hebben! Niet dat je enig idee hebt hoe ze eruit zien, want ze liggen allemaal opgevouwen. Even een leuke broek zoeken (zo ze die al hebben in de aanbieding) wordt dus een martelgang waarbij je minstens een half uur bezig bent met vragen, passen, afwijzen, nieuwe zoeken, wachten tot andere mensen geholpen zijn, weer iets vragen, chagrijnig worden, broeken wegflikkeren en de winkel uitstampen. Om het vervolgens niet meer in de aanbieding te kopen. Jaaa zo maak je klantenbinding.
Dat vind ik ook mega irritant ja. Een paar jaar geleden kon je gewoon zelf kijken maar dat werd op een gegeven moment een puinhoop. Dus vandaar dat ze het denk ik achter een hekje hebben gedaan en dat medewerkers alles pakken. Maar dan is het idd mega irritant dat ze niet ff ophangen welke broeken er allemaal onder die actie vallen ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:48 schreef speknek het volgende:
Speciale kots voor een verkoopsysteem van de Rode Winkel in Utrecht. Een paar keer per jaar hebben ze daar jeans in de aanbieding. En wat doen ze dan, dan maken ze een toonbank voor de rekken, met verkopers erachter. Dan moet je dus aanwijzen welke broek je wil hebben! Niet dat je enig idee hebt hoe ze eruit zien, want ze liggen allemaal opgevouwen. Even een leuke broek zoeken (zo ze die al hebben in de aanbieding) wordt dus een martelgang waarbij je minstens een half uur bezig bent met vragen, passen, afwijzen, nieuwe zoeken, wachten tot andere mensen geholpen zijn, weer iets vragen, chagrijnig worden, broeken wegflikkeren en de winkel uitstampen. Om het vervolgens niet meer in de aanbieding te kopen. Jaaa zo maak je klantenbinding.
Met paardestaart??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vooral die ene kutdwerg die daar werkt. Ik heb echt altijd zin om hem te slaan als ik langer dan een minuut met hem moet praten. Hij is ook echt ZO opdringerig en vervelend.
Dat heb je dan verkeerd want ze werken niet op comissie of targetbasis.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:04 schreef Keroppi het volgende:
Ze werken daar op commissie of op targets.... Ik heb ook een keer de fout gemaakt om me een broek aan te laten smeren, nou dan loopt de blije verkoper in kwestie 'even met je mee naar de kassa'
Ja, die irritante Oempaloempa, ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:51 schreef Stansfield het volgende:
Met paardestaart??
Als vrouw hoor je daar toch blij mee te zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:29 schreef Isabeau het volgende:
- verkopers die met een totaal andere broek aankomen die je ook even moet passen (maar dan 3 maten te klein....mensen schatten mijn maat helemaal verkeerd in).
Ha, die ken ik ook. In Tiel vond ik hem wel ok, niet te opdringerig ook al was het toen niet echt druk. Maar in Utrecht moest ik de hele winkel opkopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, die irritante Oempaloempa, ja.
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef mbargo het volgende:
Ik werkte in een kledingwinkel. Mijn irritaties.
- Mensen die niet groeten omdat ze aan het bellen zijn en blijven bellen.
- Mensen die niet (terug)groeten, als iemand je gedag zegt is het toch gewoon fatsoenlijk dat je reageert. Maar tegenwoordig zijn mensen bang dat je gelijk de hele winkel aan ze wil verkopen. En ook al zou dat zijn, jij stapt die winkel in, dan mag je ook gewoon groeten.
- Mensen die bellen tijdens het afrekenen.
- Mensen die om vijf voor zes de winkel binnen stappen en boos worden als je om 2 voor zes verteld dat we zo gaan sluiten.
Het is juist een beetje genantquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:33 schreef Bolter het volgende:
Als vrouw hoor je daar toch blij mee te zijn?![]()
Wel maf dat diverse mensen precies weten over welke irritante verkoper het gaatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ha, die ken ik ook. In Tiel vond ik hem wel ok, niet te opdringerig ook al was het toen niet echt druk. Maar in Utrecht moest ik de hele winkel opkopen.
Het paar minuten voor sluitingstijd aan komen zetten vind ik nog niet zo erg, maar als je dan aan geeft dat je over 3 minuten gaat sluiten of al bent gesloten en dat ze je dan raar aankijken, dat is erg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:04 schreef VeX- het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.
Vooral dat van mensen die niet teruggroeten of geërgerd teruggroeten en klanten die een paar minuten voor sluitingstijd nog even aan komen zetten. Tuig.
Of klanten die beter denken te weten hoe het systeem in elkaar zit. 'Heb je die echt niet?'
![]()
Misschien komt dat door ervaring met winkels die wčl een magazijn hebben of die een kledingstuk voor je bij een andere winkel van de keten bestellen. Dat is mij regelmatig overkomen hoor, dat ze voor je gaan bellen naar een ander filiaal of de groene broek in die en die maat er nog wel is. Dus het is helemaal niet raar als je dan 'echt niet?' zegt als er niets mogelijk is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:58 schreef mbargo het volgende:
Als ik hier zo de reacties door lees zijn er hier heel wat van die 'klanten' die denken te weten hoe het systeem in elkaar zit.
Waarom zou ik het systeem moeten weten of beter denken te weten? Een klant is geen verkoper. Of zijn de rollen opeens nu omgedraaid? Het lijkt me juist logisch om het even te vragen. Een goede verkoper zou dan de extra moeite moeten nemen om even te gaan kijken of na te vragen. Althans dan doen ze iig wat ipv jou wazig aan te kijken/ lastig te vallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:04 schreef VeX- het volgende:
[..]
Of klanten die beter denken te weten hoe het systeem in elkaar zit. 'Heb je die echt niet?'
![]()
Tja, hij werkt vaak en heeft een herkenbaar uiterlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel maf dat diverse mensen precies weten over welke irritante verkoper het gaatDan ben je wel héél erg.
Groeten is een manier van klantvriendelijkheid, niet verkopervriendelijkheidquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:04 schreef VeX- het volgende:
Erg herkenbaar.
Vooral dat van mensen die niet teruggroeten of geërgerd teruggroeten en klanten die een paar minuten voor sluitingstijd nog even aan komen zetten. Tuig.
Vind 't vaak nogal autistisch overkomen als je iemand groet en die ander kijkt een beetje weg of zegt helemaal niets.quote:Op zondag 24 juni 2007 05:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Groeten is een manier van klantvriendelijkheid, niet verkopervriendelijkheid.
Misschien heeft die arrogante houding niets met geld te maken, of je beeldt het jezelf in.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:30 schreef carpediem23 het volgende:
Arrogante snollen als verkoopster, waarom doen ze zo verwaand ze verdienen vet slecht.
Idd, gewoon even hallo zeggen, het doet geen pijn hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 10:25 schreef Bolter het volgende:
[..]
Vind 't vaak nogal autistisch overkomen als je iemand groet en die ander kijkt een beetje weg of zegt helemaal niets.
Hier in Japan doen ze niets anders. Winkelbediendes kruipen over de grond voor de klanten. En zo hoort het.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:25 schreef Bolter het volgende:
Vind 't vaak nogal autistisch overkomen als je iemand groet en die ander kijkt een beetje weg of zegt helemaal niets.
Helaas heb ik dezelfde ervaring met lingeriezaken. Dat ze even je borsten goed leggen (que!?!) of het gordijn gewoon openzwiepen. Dat laatste was wel een keer een erg grappige ervaring. Ik was met mijn (homo) buurman gezellig aan het winkelen en ging een bh kopen. Op een gegevenmoment doet de verkoopster de gordijn-truc en sta ik in mijn bh tegenover mijn buurman terwijl zij zegt "En wat vind jij er van?" Hij zei heel droog: "Mijn buurvrouw ziet er in bh nog vrouwelijker uit" Dat gezicht van die verkoopster was onbetaalbaarquote:Op zondag 24 juni 2007 10:43 schreef Fixers het volgende:
De verhaen van de hunkermoller vind ik apart. Ik ken meerdere lingerieverkoopsters en heb begrepen dat het erg gebruikelijk is dat ze helpen passen en daarbij het een en ander ook 'rechttrekken'. Maar er is dan wel een groot verschil tussen "Zal ik even helpen met passen?" en de "gordijn opentrek en ongevraagde graai acties" die hier zijn beschreven.
Ze maken juist meer marge op eigen merken dan op duurdere merken.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:43 schreef Fixers het volgende:
Met de 'betere herenmodezaken' heb ik gemengde ervaringen. De service van Barsoi in utrecht was echt subliem. Ook al liep ik binnnen in een t-shirt en spijkerbroek en was het vanaf het begin al duidelijk dat ik zou gaan voor hun eigen goedkope merklijn en niet een van de dure grote merken. Geen moeite werd er gespaard. De junior verkoper werd zelfs aan de kant geschoven door een senior-verkoper. Beetje op een "are you being served" manier. Maar ik heb er prima advies gekregen én een goed pak gekocht.
Als er iets mogelijk zou zijn zou de verkoper toch niet zeggen dat er niets mogelijk is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien komt dat door ervaring met winkels die wčl een magazijn hebben of die een kledingstuk voor je bij een andere winkel van de keten bestellen. Dat is mij regelmatig overkomen hoor, dat ze voor je gaan bellen naar een ander filiaal of de groene broek in die en die maat er nog wel is. Dus het is helemaal niet raar als je dan 'echt niet?' zegt als er niets mogelijk is.
Jij hoeft het systeem juist niet te weten, jij hoeft alleen maar te vragen of ze iets in jouw maat hebben, als de verkoper dan zegt dat ie het niet heeft, heeft het weinig zin om te vragen 'ook niet achter?', als hij/zij dan antwoordt 'nee' weet hij/zij blijkbaar dat het ook niet achter ligt en hoef je daarna niet te vragen 'echt niet?'.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waarom zou ik het systeem moeten weten of beter denken te weten? Een klant is geen verkoper. Of zijn de rollen opeens nu omgedraaid? Het lijkt me juist logisch om het even te vragen. Een goede verkoper zou dan de extra moeite moeten nemen om even te gaan kijken of na te vragen. Althans dan doen ze iig wat ipv jou wazig aan te kijken/ lastig te vallen.
Nou in mijn ervaring heeft het weldegelijk zin om door te vragen en dan blijkt dat het opeens wel beschikbaar is. Maar als het iig niet berschikbaar is, dan pech gehad. Niet geschoten is altijd mis he.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:55 schreef mbargo het volgende:
[..]
Jij hoeft het systeem juist niet te weten, jij hoeft alleen maar te vragen of ze iets in jouw maat hebben, als de verkoper dan zegt dat ie het niet heeft, heeft het weinig zin om te vragen 'ook niet achter?', als hij/zij dan antwoordt 'nee' weet hij/zij blijkbaar dat het ook niet achter ligt en hoef je daarna niet te vragen 'echt niet?'.
Niet normaal zegquote:Op zondag 24 juni 2007 18:12 schreef alors het volgende:
Ik was van de week in Groningen bij de H&M, stond te wachten op iemand voor een pashokje. Komt er een vrouw aan ik dacht ze zoekt dr dochter ofzo. Maar nee, mevrouw moest zelf een pashokje hebben. En zelf even onder de deur door kijken, of luisteren, ho maar, dat was teveeel moeite, ze scheurde gewoon binnen enkele seconden zowat alle (dus bezette) hokje open. Er stonden gewoon meisjes in hun string enzo, en 'sorry' zeggen, ho maar. Daar heb ik dus zo'n grafhekel aan, mensen die zomaar je pashokje binnenwalsen als het ze niet snel genoeg gaat
Heb ik ook een keertje gehad. Iemand stond vlakbij mijn pashokje een meisjesnaam te roepen. "Dinges, doe nu dat gordijn eens open!" Ik had niks in de gaten, want ik was 'Dinges' niet. Opeens hoor ik 'En nu heb ik er genoeg van, trut, doe dat gordijn open'. Rukte diegene dus het gordijn open van mijn pashokje. Ik schaamde me kapot.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:12 schreef alors het volgende:
Ik was van de week in Groningen bij de H&M, stond te wachten op iemand voor een pashokje. Komt er een vrouw aan ik dacht ze zoekt dr dochter ofzo. Maar nee, mevrouw moest zelf een pashokje hebben. En zelf even onder de deur door kijken, of luisteren, ho maar, dat was teveeel moeite, ze scheurde gewoon binnen enkele seconden zowat alle (dus bezette) hokje open. Er stonden gewoon meisjes in hun string enzo, en 'sorry' zeggen, ho maar. Daar heb ik dus zo'n grafhekel aan, mensen die zomaar je pashokje binnenwalsen als het ze niet snel genoeg gaat
Dit vind ik ook een heel erge. Ik heb altijd een grote tas bij me van huis, en toch willen ze me allerhande plastic tasjes aansmeren (waarvan ik ook al een grote voorraad heb). En als ik dan - terwijl ze het al inpakken, want zo snel zijn ze ermee - zeg dat ik er geen behoefte aan heb omdat ik zelf een lege rugtas mee heb gebracht, pakken ze met een geīrriteerde blik de gekochte spullen weer uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:21 schreef heaven7 het volgende:
-Kassamiepjes die niet vragen of ik een tasje wil maar er gewoon één pakken ondanks dat je al met 25 tassen staat, zou het niet in ze opkomen dat ie daar wel ergens bijkan om zo weer een tas (=milieu) te besparen?
Straks is het een Fokker. Leuk om te lezen over jezelf.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, hij werkt vaak en heeft een herkenbaar uiterlijk.
Denk het niet. Al zou een vriendenprijsje er dan niet meer inzittenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Straks is het een Fokker. Leuk om te lezen over jezelf.
Dat had ik dus ook een keer... ons magazijn was toen helemaal leeg! (uitverkoop, geen nieuwe collectie) dus alles hing in de winkel. Was er een klant die me niet geloofde en zei dat we altijd wel wat achterhieldenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weetje wat pas irritant is?
Klanten die je uitschelden als hun maat er niet is (en je niet geloven als je zegt dat er geen voorraad van is).
Kom je nooit bij de H&M ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef Isabeau het volgende:
V&D heeft de smerigste kleedkamers die ik ken![]()
vind ik leuk, kan ik lekker gluren, mits het lingerie isquote:Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef _NadinE_ het volgende:
Lange rijen voor paskamer bij vooral de H&M.
Opdringerige verkoopster. Of juist helemaal geen verkoopster te vinden.
Gordijnen pashokje die niet helemaal sluiten.
Aangerand door een regenboog!quote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Xebrozius het volgende:
Verkoopsters die kleding dragen waardoor ze lijken aangerand door een regenboog, verkracht door een tornado en er uitzien als een verlepte crackhoer uit de jaren '80 en mij dan gaan vertellen dat die broek die ik pas niet goed stemt met mijn shirt dat ik aanheb.
Nōg erger?quote:
Hier in Emmen ligt er ook veel stof hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Modus het volgende:
Bij V&D DH en Rdam zijn de paskamers wel lekker groot, maar de plukken stof liggen idd echt overal.
Ja, echt ranzig. En dan geen stoeltje en voldoende haakjes biedenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Modus het volgende:
Bij V&D DH en Rdam zijn de paskamers wel lekker groot, maar de plukken stof liggen idd echt overal.
Tijdje terug voor het eerst gezien, nou dat is toch wel echt raar. J&J was het.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Scandalous het volgende:
Vast ook allang genoemd trouwens maar mijn grootste ergernis ; Al die winkels met een eigen DJ die takkemuziek staat te draaien![]()
Oooohja die outlet is idd een ramp wat dat betreft! Ik praat ook altijd gewoon nederlands hoor, ze kunnen me watquote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Dit weekend nog een irritatie ondekt: automatisch aangesproken worden in het duits.
Leuk land, leuke mensen, taal vind ik persoonlijk minder mooi, maar daar kunnen zij niks aan doen.
Maar als ik naar een Nederlandse outlet ga dan wens ik in het Nederlands aangesproken te worden! En niet meteen Gutentag en al die shit, gebruik die maar voor de horden Duitsers die er ook komen winkelen, vind ik prima, fijn voor ze.
Ik heb een compleet gesprek gevoerd met een verkoopster die stug in het Duits bleef doorgaan terwijl ik Nederlands bleef praten. Ze kende dan ook geen Nederlands (al verstond ze me best).
Halloooo! Je werkt in Nederland, leer dan ook Nederlands!
En zorg er dan meteen voor dat al die prijskaartjes en aankondigingen in de winkel eerst de tekst in het Nederlands hebben en dan pas in het Duits.![]()
Outlet Roermond:![]()
Dan moet je niet zeiken op de winkeliers maar op alle kutklanten die vinden dat ze gratis dingen mee mogen nemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Scandalous het volgende:
Er is een winkel in A'dam waar je je tas moet afgeven als je binnenkomt, en die stoppen ze dan in een kluisDaar ga ik dus ook niet meer heen want ik hou liever m'n portemonnee bij me...
Das op de rozengracht. dat vind ik niet eens het probleem maar het is ook nog eens arrogant kutpersoneel aldaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Scandalous het volgende:
Er is een winkel in A'dam waar je je tas moet afgeven als je binnenkomt, en die stoppen ze dan in een kluisDaar ga ik dus ook niet meer heen want ik hou liever m'n portemonnee bij me...
Ik denk niet dat ze dat expres doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:21 schreef dyslexie_man het volgende:
Verkopers die heel erg hun best doen iets te verkopen en allervriendelijkst de trui bestellen die ik graag wilde maar dan nog te lui zijn om even te bellen dat de trui binnen is. Ik bedoel wat is dat nou voor een moeite? Kun je een makkelijke verkoop scoren, door even te bellen (mobiel ook nog, dus op de tijd dat het ze uit komt), doen ze het niet. Terwijl ze het wel beloven. Nou ja als het binnen een maand er nog niet is, bel dan even en leg uit dat er wat mis is gegaan.
Tja dan ga ik wel naar een andere winkel hoor.........
Dat is trouwens niet alleen met kledingwinkels zo, ook met electronica winkels heb ik het mee gemaakt (een digitale videocamera van 1500 euro bestellen en dan gewoon niet bellen wanneer hij binnen is). Dan haal ik hem wel ergens anders......
Ik heb me altijd afgevraagd wat daar de filosofie achter is. Volgens mij is het verkooptechnisch een stuk beter om licht te hebben waarin de klant het beste tot zijn recht komt. Ik ben ook niet geneigd om een shirt te kopen als mijn gezicht al een rare kleur heeft gekregen door het slechte licht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:27 schreef Ziewoarut het volgende:
Ergert zich hier niemand aan dat lelijke kutlicht dat meestal in die winkels aanwezig is. Bah! Zoooo irritant, je heb geen fatsoenlijk beeld van de kleuren en in dat licht zie er net zo mottig uit als wanneer je op een zuipavond naar de wc gaat en dan in de spiegel kijkt.![]()
Precies!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat daar de filosofie achter is. Volgens mij is het verkooptechnisch een stuk beter om licht te hebben waarin de klant het beste tot zijn recht komt. Ik ben ook niet geneigd om een shirt te kopen als mijn gezicht al een rare kleur heeft gekregen door het slechte licht.
Eh, die tas-in-de-kluis-regel is omdat ze in de winkel niks beveiligd hebben. Dit is dus hun manier van beveiligenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:30 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken op de winkeliers maar op alle kutklanten die vinden dat ze gratis dingen mee mogen nemen.
Of ze artikelen nu wel of niet beveiligen, zelfs met een tas kan je ze ongezien en ongemerkt meenemen. Nooit gehoord van geprepareerde tassen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Eh, die tas-in-de-kluis-regel is omdat ze in de winkel niks beveiligd hebben. Dit is dus hun manier van beveiligen![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
Of ze artikelen nu wel of niet beveiligen, zelfs met een tas kan je ze ongezien en ongemerkt meenemen. Nooit gehoord van geprepareerde tassen?
ik werk zelf in een winkel en wordt er ook kanker gek van als er van die mongolen een minuut van tevoren binnnen komen!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef AstroStart het volgende:
Ik was laatst een kwartier voor verkooptijd in een kledingzaak. Zij zag mij, maar goed, ze liep weer verder. Toen begon ze te bellen en zag ze niet dat ik in de buurt stond. Toen zei ze door de telefoon: "Ik snap niet dat sommige gasten zo laat gaan winkelen."
Hoezo klantonvriendelijk. Ik heb er overigens wel kleding gekocht, want de andere zaken gingen dicht
Dicht in de zin van een bordje met daarop "We helpen u graag bij een andere kassa" of dicht in de zin van, er staat niemand achter de kassa? Personeel mag namelijk niet constant achter de kassa staan bij de Bijenkorf als er geen klanten zijn om af te rekenen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef intoxicated het volgende:
Dat de helft van de kassa's bij de Bijenkorf meestal dicht is![]()
Zo'n kluisjes staan hier ook bij de C1000. Ik neem mijn tas altijd mee naar binnen en er is mij eigenlijk nog nooit gevraagd om mijn tas in een kluisje te doen. Bij de kassa's hangen er spiegels aan het plafond zodat de cassiére in je boodschappentas kan kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JaMaar dat maakt het niet minder irritant, en dit is de enige winkel met zo'n kluis.
Een minuut van te voren vind ik wat anders dan een kwartier.Als iemand een kwartier van te voren wat komt kopen heb ik daar geen problemen mee,wel met klanten die idd nog een minuut/paar minuten van te voren nog vanalles willen passen.Dan vermeld ik vriendelijk dat we over enkele minuten gaan sluiten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik werk zelf in een winkel en wordt er ook kanker gek van als er van die mongolen een minuut van tevoren binnnen komen!![]()
Meestal wijs ik ze ook de deur!en mochten ze zeggen dat het klant onvriendelijk is, dan klopt dat maar daar heb ik scheit aan ik wil dan fijn naar huis!!!!
![]()
Wat is het eerste wat je ziet in dat kutlicht? Jezelf in je oude vodden als je dat pashok binnenkomt .quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat daar de filosofie achter is. Volgens mij is het verkooptechnisch een stuk beter om licht te hebben waarin de klant het beste tot zijn recht komt. Ik ben ook niet geneigd om een shirt te kopen als mijn gezicht al een rare kleur heeft gekregen door het slechte licht.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef heaven7 het volgende:
Bij Hunkemöller werkt het adverechts, ik zie putten en dutsen waar ik die normaal niet heb en dan denk ik 'ja doei, zo'n vatsig lichaam heeft geen mooie BH nodig, laat maar!'
picsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef heaven7 het volgende:
Bij Hunkemöller werkt het averechts, ik zie putten en dutsen waar ik die normaal niet heb en dan denk ik 'ja doei, zo'n vatsig lichaam heeft geen mooie BH nodig, laat maar!'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |