Dat had ik dus ook een keer... ons magazijn was toen helemaal leeg! (uitverkoop, geen nieuwe collectie) dus alles hing in de winkel. Was er een klant die me niet geloofde en zei dat we altijd wel wat achterhieldenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weetje wat pas irritant is?
Klanten die je uitschelden als hun maat er niet is (en je niet geloven als je zegt dat er geen voorraad van is).

Kom je nooit bij de H&M ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef Isabeau het volgende:
V&D heeft de smerigste kleedkamers die ik ken![]()

vind ik leuk, kan ik lekker gluren, mits het lingerie isquote:Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef _NadinE_ het volgende:
Lange rijen voor paskamer bij vooral de H&M.
Opdringerige verkoopster. Of juist helemaal geen verkoopster te vinden.
Gordijnen pashokje die niet helemaal sluiten.

Aangerand door een regenboog!quote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Xebrozius het volgende:
Verkoopsters die kleding dragen waardoor ze lijken aangerand door een regenboog, verkracht door een tornado en er uitzien als een verlepte crackhoer uit de jaren '80 en mij dan gaan vertellen dat die broek die ik pas niet goed stemt met mijn shirt dat ik aanheb.

Nòg erger?quote:

Hier in Emmen ligt er ook veel stof hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Modus het volgende:
Bij V&D DH en Rdam zijn de paskamers wel lekker groot, maar de plukken stof liggen idd echt overal.

Ja, echt ranzig. En dan geen stoeltje en voldoende haakjes biedenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Modus het volgende:
Bij V&D DH en Rdam zijn de paskamers wel lekker groot, maar de plukken stof liggen idd echt overal.

Tijdje terug voor het eerst gezien, nou dat is toch wel echt raar. J&J was het.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Scandalous het volgende:
Vast ook allang genoemd trouwens maar mijn grootste ergernis ; Al die winkels met een eigen DJ die takkemuziek staat te draaien![]()

Oooohja die outlet is idd een ramp wat dat betreft! Ik praat ook altijd gewoon nederlands hoor, ze kunnen me watquote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Dit weekend nog een irritatie ondekt: automatisch aangesproken worden in het duits.
Leuk land, leuke mensen, taal vind ik persoonlijk minder mooi, maar daar kunnen zij niks aan doen.
Maar als ik naar een Nederlandse outlet ga dan wens ik in het Nederlands aangesproken te worden! En niet meteen Gutentag en al die shit, gebruik die maar voor de horden Duitsers die er ook komen winkelen, vind ik prima, fijn voor ze.
Ik heb een compleet gesprek gevoerd met een verkoopster die stug in het Duits bleef doorgaan terwijl ik Nederlands bleef praten. Ze kende dan ook geen Nederlands (al verstond ze me best).
Halloooo! Je werkt in Nederland, leer dan ook Nederlands!
En zorg er dan meteen voor dat al die prijskaartjes en aankondigingen in de winkel eerst de tekst in het Nederlands hebben en dan pas in het Duits.![]()
Outlet Roermond:![]()

Dan moet je niet zeiken op de winkeliers maar op alle kutklanten die vinden dat ze gratis dingen mee mogen nemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Scandalous het volgende:
Er is een winkel in A'dam waar je je tas moet afgeven als je binnenkomt, en die stoppen ze dan in een kluisDaar ga ik dus ook niet meer heen want ik hou liever m'n portemonnee bij me...

Das op de rozengracht. dat vind ik niet eens het probleem maar het is ook nog eens arrogant kutpersoneel aldaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Scandalous het volgende:
Er is een winkel in A'dam waar je je tas moet afgeven als je binnenkomt, en die stoppen ze dan in een kluisDaar ga ik dus ook niet meer heen want ik hou liever m'n portemonnee bij me...

Ik denk niet dat ze dat expres doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:21 schreef dyslexie_man het volgende:
Verkopers die heel erg hun best doen iets te verkopen en allervriendelijkst de trui bestellen die ik graag wilde maar dan nog te lui zijn om even te bellen dat de trui binnen is. Ik bedoel wat is dat nou voor een moeite? Kun je een makkelijke verkoop scoren, door even te bellen (mobiel ook nog, dus op de tijd dat het ze uit komt), doen ze het niet. Terwijl ze het wel beloven. Nou ja als het binnen een maand er nog niet is, bel dan even en leg uit dat er wat mis is gegaan.
Tja dan ga ik wel naar een andere winkel hoor.........
Dat is trouwens niet alleen met kledingwinkels zo, ook met electronica winkels heb ik het mee gemaakt (een digitale videocamera van 1500 euro bestellen en dan gewoon niet bellen wanneer hij binnen is). Dan haal ik hem wel ergens anders......

Ik heb me altijd afgevraagd wat daar de filosofie achter is. Volgens mij is het verkooptechnisch een stuk beter om licht te hebben waarin de klant het beste tot zijn recht komt. Ik ben ook niet geneigd om een shirt te kopen als mijn gezicht al een rare kleur heeft gekregen door het slechte licht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:27 schreef Ziewoarut het volgende:
Ergert zich hier niemand aan dat lelijke kutlicht dat meestal in die winkels aanwezig is. Bah! Zoooo irritant, je heb geen fatsoenlijk beeld van de kleuren en in dat licht zie er net zo mottig uit als wanneer je op een zuipavond naar de wc gaat en dan in de spiegel kijkt.![]()

Precies!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat daar de filosofie achter is. Volgens mij is het verkooptechnisch een stuk beter om licht te hebben waarin de klant het beste tot zijn recht komt. Ik ben ook niet geneigd om een shirt te kopen als mijn gezicht al een rare kleur heeft gekregen door het slechte licht.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |