abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 01:19:46 #251
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50807193
Verkoopsters die kleding dragen waardoor ze lijken aangerand door een regenboog, verkracht door een tornado en er uitzien als een verlepte crackhoer uit de jaren '80 en mij dan gaan vertellen dat die broek die ik pas niet goed stemt met mijn shirt dat ik aanheb.
pi_50814402
Weetje wat pas irritant is?

Die klanten

Laatst het verhaal gehoord van een collega die een klant had die was wezen klagen dat ze vanaf haar flatje niet kon zie van welke kant de wind kwam omdat de vlag bovenop de winkel die dag niet was opgehesen. . Klanten die boos worden omdat een gedragen (!) onderbroek niet geruild kan worden. Klanten die je uitschelden als hun maat er niet is (en je niet geloven als je zegt dat er geen voorraad van is). Koffers die al drie jaar op een andere verdieping staan en dan zeggen dat ook alles hier elke week wordt omgegooid De meeste klanten zijn vriendelijk en die wil ik natuurlijk gewoon helpen maar sommige mensen... Je zou er een boek over kunnen schrijven
pi_50815304
Mensen bij de Six die het raar vinden dat ze de navelpiercing niet mogen ruilen omdat de maat niet goed was .
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 12:34:56 #254
47102 Elvi
miemkwien
pi_50816507
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weetje wat pas irritant is?

Klanten die je uitschelden als hun maat er niet is (en je niet geloven als je zegt dat er geen voorraad van is).
Dat had ik dus ook een keer... ons magazijn was toen helemaal leeg! (uitverkoop, geen nieuwe collectie) dus alles hing in de winkel. Was er een klant die me niet geloofde en zei dat we altijd wel wat achterhielden
Ik heb de magazijndeur opengezwaaid "ok kijkt u zelf maar even " Toen stond ze wel even van " "
  maandag 25 juni 2007 @ 12:56:00 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_50817094
quote:
Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef Isabeau het volgende:
V&D heeft de smerigste kleedkamers die ik ken
Kom je nooit bij de H&M ofzo?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_50817218
Dit weekend nog een irritatie ondekt: automatisch aangesproken worden in het duits.

Leuk land, leuke mensen, taal vind ik persoonlijk minder mooi, maar daar kunnen zij niks aan doen.

Maar als ik naar een Nederlandse outlet ga dan wens ik in het Nederlands aangesproken te worden! En niet meteen Gutentag en al die shit, gebruik die maar voor de horden Duitsers die er ook komen winkelen, vind ik prima, fijn voor ze.
Ik heb een compleet gesprek gevoerd met een verkoopster die stug in het Duits bleef doorgaan terwijl ik Nederlands bleef praten. Ze kende dan ook geen Nederlands (al verstond ze me best).
Halloooo! Je werkt in Nederland, leer dan ook Nederlands!

En zorg er dan meteen voor dat al die prijskaartjes en aankondigingen in de winkel eerst de tekst in het Nederlands hebben en dan pas in het Duits.

Outlet Roermond:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 25 juni 2007 @ 13:00:51 #257
163087 Linkmiegel
nee dank je
pi_50817256
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef _NadinE_ het volgende:
Lange rijen voor paskamer bij vooral de H&M.

Opdringerige verkoopster. Of juist helemaal geen verkoopster te vinden.

Gordijnen pashokje die niet helemaal sluiten.
vind ik leuk, kan ik lekker gluren, mits het lingerie is
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_50817799
quote:
Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Xebrozius het volgende:
Verkoopsters die kleding dragen waardoor ze lijken aangerand door een regenboog, verkracht door een tornado en er uitzien als een verlepte crackhoer uit de jaren '80 en mij dan gaan vertellen dat die broek die ik pas niet goed stemt met mijn shirt dat ik aanheb.
Aangerand door een regenboog! Fantasisch! Hoe verzin je het?!
pi_50828955
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Kom je nooit bij de H&M ofzo?
Nòg erger? Nou ja, ik vind het bij de H&M vaak een chaos en te druk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50829553
Bij V&D DH en Rdam zijn de paskamers wel lekker groot, maar de plukken stof liggen idd echt overal.
pi_50832375
Bij V&D is het gehalte kutkoters die onder de gordijnen gleuren ook groter dan bij de H&M .
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 20:30:27 #262
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50833303
quote:
Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Modus het volgende:
Bij V&D DH en Rdam zijn de paskamers wel lekker groot, maar de plukken stof liggen idd echt overal.
Hier in Emmen ligt er ook veel stof hoor Typisch V&D..
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 25 juni 2007 @ 21:29:59 #263
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_50835759
Er is een winkel in A'dam waar je je tas moet afgeven als je binnenkomt, en die stoppen ze dan in een kluis Daar ga ik dus ook niet meer heen want ik hou liever m'n portemonnee bij me...
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 25 juni 2007 @ 21:32:59 #264
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_50835892
Vast ook allang genoemd trouwens maar mijn grootste ergernis ; Al die winkels met een eigen DJ die takkemuziek staat te draaien
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_50836124
quote:
Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Modus het volgende:
Ja, echt ranzig. En dan geen stoeltje en voldoende haakjes bieden
pi_50869628
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Scandalous het volgende:
Vast ook allang genoemd trouwens maar mijn grootste ergernis ; Al die winkels met een eigen DJ die takkemuziek staat te draaien
Tijdje terug voor het eerst gezien, nou dat is toch wel echt raar. J&J was het.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50870069
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Dit weekend nog een irritatie ondekt: automatisch aangesproken worden in het duits.

Leuk land, leuke mensen, taal vind ik persoonlijk minder mooi, maar daar kunnen zij niks aan doen.

Maar als ik naar een Nederlandse outlet ga dan wens ik in het Nederlands aangesproken te worden! En niet meteen Gutentag en al die shit, gebruik die maar voor de horden Duitsers die er ook komen winkelen, vind ik prima, fijn voor ze.
Ik heb een compleet gesprek gevoerd met een verkoopster die stug in het Duits bleef doorgaan terwijl ik Nederlands bleef praten. Ze kende dan ook geen Nederlands (al verstond ze me best).
Halloooo! Je werkt in Nederland, leer dan ook Nederlands!

En zorg er dan meteen voor dat al die prijskaartjes en aankondigingen in de winkel eerst de tekst in het Nederlands hebben en dan pas in het Duits.

Outlet Roermond:
Oooohja die outlet is idd een ramp wat dat betreft! Ik praat ook altijd gewoon nederlands hoor, ze kunnen me wat
pi_50887605
Verkopers die heel erg hun best doen iets te verkopen en allervriendelijkst de trui bestellen die ik graag wilde maar dan nog te lui zijn om even te bellen dat de trui binnen is. Ik bedoel wat is dat nou voor een moeite? Kun je een makkelijke verkoop scoren, door even te bellen (mobiel ook nog, dus op de tijd dat het ze uit komt), doen ze het niet. Terwijl ze het wel beloven. Nou ja als het binnen een maand er nog niet is, bel dan even en leg uit dat er wat mis is gegaan.

Tja dan ga ik wel naar een andere winkel hoor.........

Dat is trouwens niet alleen met kledingwinkels zo, ook met electronica winkels heb ik het mee gemaakt (een digitale videocamera van 1500 euro bestellen en dan gewoon niet bellen wanneer hij binnen is). Dan haal ik hem wel ergens anders......
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
pi_50887704
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Scandalous het volgende:
Er is een winkel in A'dam waar je je tas moet afgeven als je binnenkomt, en die stoppen ze dan in een kluis Daar ga ik dus ook niet meer heen want ik hou liever m'n portemonnee bij me...
Dan moet je niet zeiken op de winkeliers maar op alle kutklanten die vinden dat ze gratis dingen mee mogen nemen.
pi_50889552
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Scandalous het volgende:
Das op de rozengracht. dat vind ik niet eens het probleem maar het is ook nog eens arrogant kutpersoneel aldaar.
Dat is eens wat anders...
pi_50890472
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:21 schreef dyslexie_man het volgende:
Verkopers die heel erg hun best doen iets te verkopen en allervriendelijkst de trui bestellen die ik graag wilde maar dan nog te lui zijn om even te bellen dat de trui binnen is. Ik bedoel wat is dat nou voor een moeite? Kun je een makkelijke verkoop scoren, door even te bellen (mobiel ook nog, dus op de tijd dat het ze uit komt), doen ze het niet. Terwijl ze het wel beloven. Nou ja als het binnen een maand er nog niet is, bel dan even en leg uit dat er wat mis is gegaan.

Tja dan ga ik wel naar een andere winkel hoor.........

Dat is trouwens niet alleen met kledingwinkels zo, ook met electronica winkels heb ik het mee gemaakt (een digitale videocamera van 1500 euro bestellen en dan gewoon niet bellen wanneer hij binnen is). Dan haal ik hem wel ergens anders......
Ik denk niet dat ze dat expres doen
pi_50891345
Ik werk zelf in een kledingwinkel,zelf erger ik me aan klanten die denken dat echt alles gezegt kan worden en dat zomaar alles kan en moet! Ik weet van mezelf dat ik en mijn collega's ons best doen om de klant op de beste manier te helpen en van hun wensen te voorzien zover we maar kunnen maar dan nog is het soms niet goed genoeg.
Even wachten bij de paskamer is vaak niet mogelijk dus kruipen we maar voor of gooien we kleding maar in de /hoek op de grond. (sorry dat U niet de enige klant bent).
Kleding/sieraden terug brengen,kaartje eraf,duidelijk gedragen en helemaal door het lint gaan als ze d'r geld niet terug krijgt.
Tot 3x toe een shirtje kopen en dan vervolgens met dezelfde klacht terug komen dat de stof gaat rullen.
Vreselijk onbeschoft zijn alsof je een hond bent (dan ben ik dus doof).

Gelukkig zijn de meeste klanten leuk en vriendelijk

Ikzelf erger me in (kleding)winkels aan onvriendelijk personeel,niet helpen,vieze kleedkamers, personeel dat je aan staat te kijken of ze water zien branden als je iets vraagt,een winkel vol 16-jarig personeel,personeel dat niet op een normaal tempo kan werken.....(met dit alles H&M met stip op nr.1!!!)
01-08-2008
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:27:43 #273
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_50891997
Ergert zich hier niemand aan dat lelijke kutlicht dat meestal in die winkels aanwezig is. Bah! Zoooo irritant, je heb geen fatsoenlijk beeld van de kleuren en in dat licht zie er net zo mottig uit als wanneer je op een zuipavond naar de wc gaat en dan in de spiegel kijkt.
pi_50892232
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:27 schreef Ziewoarut het volgende:
Ergert zich hier niemand aan dat lelijke kutlicht dat meestal in die winkels aanwezig is. Bah! Zoooo irritant, je heb geen fatsoenlijk beeld van de kleuren en in dat licht zie er net zo mottig uit als wanneer je op een zuipavond naar de wc gaat en dan in de spiegel kijkt.
Ik heb me altijd afgevraagd wat daar de filosofie achter is. Volgens mij is het verkooptechnisch een stuk beter om licht te hebben waarin de klant het beste tot zijn recht komt. Ik ben ook niet geneigd om een shirt te kopen als mijn gezicht al een rare kleur heeft gekregen door het slechte licht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:39:27 #275
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_50892389
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb me altijd afgevraagd wat daar de filosofie achter is. Volgens mij is het verkooptechnisch een stuk beter om licht te hebben waarin de klant het beste tot zijn recht komt. Ik ben ook niet geneigd om een shirt te kopen als mijn gezicht al een rare kleur heeft gekregen door het slechte licht.
Precies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')