quote:
Toffe avatar! Of hoe zo'n ding ook heetquote:Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Frustrerend werk, dat zeg ik je. Ik vond dat dat plaatje aan vernieuwing toe was.
Dankje!quote:Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Toffe avatar! Of hoe zo'n ding ook heet![]()
idd.. ziet er relax uitquote:Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Toffe avatar! Of hoe zo'n ding ook heet![]()
ja, eigenlijk is dat wel vaker zoo met albums, je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:06 schreef SnowCockroach het volgende:
Oh gewoon kopen hoor, toen ik er voor het eerst naar luisterde was ik een beetje teleurgesteld over het album vergeleken met het vorige album. Maar na Pinkpop ben ik het wel een stuk meer gaan waarderen.Eerst vond ik alleen Brianstorm, Teddy Picker, en Fluorescent Adolescent leuk, maar nu alle nummers.
![]()
Gewoon vaak luisteren.![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:22 schreef Z het volgende:
'I Bet You Look Good On the Dancefloor' is een ok nummer, clipje is ook leuk, maar ik verwacht niet al te veel van de heren eigenlijk. Zoals ze zelf al zeggen; 'Don't believe the hype'.
Idd.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:10 schreef jakkop het volgende:
Super grappig om posts in het eerste AM-topic te lezen.
[..]
Amateur.quote:Conclusie:
Goede band, maar (nog) geen Beatles.
Ofzo. NEXXTTTTTTT!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:27 schreef mindgames het volgende:
[...]
Rond die tijd komt Fluorescent Adolescent ook uit op single. Met hopelijk weer veel nieuwe B-kanten.
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat je er niet mee doodgegooid gaat worden en het in de perken blijft, vergelijkbaar met Brianstorm.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef Toad het volgende:
En deze week is de single megahit op 3FM!
Héééééél erg goed, ja. Ingewikkelde drum-patronen, en wat een uithoudingsvermogen heeft die gast! Als live een drumstok van 'em breekt, pakt-ie zonder één drum-beat te missen een nieuwe drumstok op en speelt verder. Heb het vaak genoeg gezien. En dan ook nog eens hele stukken meezingen!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:56 schreef Toad het volgende:
Ik ben niet echt thuis in de drumwereld. Maar Matthew Helders is toch wel heeeeeeeeeeeeeel erg goed?
Dankjequote:
Ik drum zelf in een rockbandje en ik vind het wel tof wat ie doet. Vind alleen dat zijn zang-microfoon op een onhandige positie staat (half achter hem?) (ik zing zelf ook backup en de mijne wil ik toch altijd wel schuin voor me hebben) Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat drummen/zingen tegelijk veel kracht en lucht kost en dat je een aardige conditie moet hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:59 schreef mindgames het volgende:
[..]
Héééééél erg goed, ja. Ingewikkelde drum-patronen, en wat een uithoudingsvermogen heeft die gast! Als live een drumstok van 'em breekt, pakt-ie zonder één drum-beat te missen een nieuwe drumstok op en speelt verder. Heb het vaak genoeg gezien. En dan ook nog eens hele stukken meezingen!![]()
Nog bedankt voor de OP.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik vind dat ze net iets te veel B nummertjes hebben. Ik kan het allemaal niet meer bijbenen hoor
Ja, dat zeker. Hij heeft een geweldige conditie. Toch zingt hij zijn stukken op 'Brianstorm' live niet meequote:Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Ik drum zelf in een rockbandje en ik vind het wel tof wat ie doet. Vind alleen dat zijn zang-microfoon op een onhandige positie staat (half achter hem?) (ik zing zelf ook backup en de mijne wil ik toch altijd wel schuin voor me hebben) Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat drummen/zingen tegelijk veel kracht en lucht kost en dat je een aardige conditie moet hebben.
Ga je gang!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de OP.![]()
Misschien een idee om de wiki-versie een beetje te updaten? Ik heb een hoop afbeeldingen verwijderd die het niet meer deden, vorige topics bijgevoegd, afbeeldingen toegevoegd, en de awards bijgewerkt. (De meeste) links moeten ook vernieuwd worden.
Oh mooi, dan ga ik creatief doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Ga je gang!
Iedereen die wil updaten kan dat gewoon doen.
Ik wil graag de discografie bijwerken, maar de OP in de Wiki is niet de OP zoals hij in dit topic staatquote:Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Ga je gang!
Iedereen die wil updaten kan dat gewoon doen.
Gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik wil graag de discografie bijwerken, maar de OP in de Wiki is niet de OP zoals hij in dit topic staat.
Of de opener van dit topic dus even de OP van dit topic in de Wiki wilt copypasten.
Ben je al klaar? Dan kan ik de OP vernieuwen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik wil graag de discografie bijwerken, maar de OP in de Wiki is niet de OP zoals hij in dit topic staat.
Of de opener van dit topic dus even de OP van dit topic in de Wiki wilt copypasten.
Haha, nog druk bezigquote:Op maandag 4 juni 2007 15:05 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ben je al klaar? Dan kan ik de OP vernieuwen.
Ik wil niet muggenziften, maar het is handiger als je in de Wiki op 'bewerken' drukt, en die 'Notepad'-achtige versie copypaste in de OP. Nu staan alle tracks achter elkaarquote:Op maandag 4 juni 2007 18:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Zeau! de OP is eindelijk compleet, nu kunnen we zeveren over Alex Turner & kornuiten!![]()
Ik vroeg me al af wat je met de links naar de vorige topics had gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:28 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik wil niet muggenziften, maar het is handiger als je in de Wiki op 'bewerken' drukt, en die 'Notepad'-achtige versie copypaste in de OP. Nu staan alle tracks achter elkaar.
En dan nú on-topic: Wanneer komen die nieuwe B-kanten nou
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef JeroenV het volgende:
dat einde van Do Ma A Favour is ook lekker...
'Perhaps fuck off might be too kind'
Mooi geworden hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 18:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Zeau! de OP is eindelijk compleet, nu kunnen we zeveren over Alex Turner & kornuiten!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:46 schreef bloodymary het volgende:
Zijn er meer mensen die 505 ook zo'n geweldig nummer vinden. Prachtig, die opbouw![]()
He kut.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:32 schreef El_jefe07 het volgende:
Waar kan je dan nog een kaartje kopen? Ook op de officiele Rock Werchter site staat dat de vrijdag is uitverkocht. Al een tijdje trouwens, vandaar dat ik moest rennen om op marktplaats nog ergens een kaartje voor het concert in Tivoli te bemachtigen. Wel een aardige line up die dag trouwens, daar op Werchter.
Overigens;
Arctic Monkeys are pleased to announce the exclusive showing of the Fluorescent Adolescent video tonight on Channel 4 at 11:40pm. It will be repeated at 2:20am tomorrow morning.
Morgen op youtube dus denk ik.![]()
Of nú (ja, klik!). Crappy kwaliteit-alert.quote:
Dank je. Zitten briljante teksten bij.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:54 schreef El_jefe07 het volgende:
Op http://www.songmeanings.net/artist.php?aid=137438966819 probeert iedereen daar wat van te maken
Nee, niet echt. Toch heb ik vanaf het begin gedacht dat 'Old Yellow Bricks' over Andy ging. Op het officele Arctic Monkeys-forum is een pagina-lange discussie te lezen over dat nummer en over de betekenis er achter...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:23 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dank je. Zitten briljante teksten bij.
Hebben ze nou ruzie met de bassist die de band heeft verlaten?
Alex duidelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:24 schreef SnowCockroach het volgende:
Dat kind in die auto in de nieuwe clip, is dat Alex of Jamie?![]()
Alex toch?
Ach, ik dacht misschien Jamie met een uitgerekt hoofd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef mindgames het volgende:
[..]
Alex duidelijk.Eerst Jamie, dan Alex, daarna Matt en ten slotte Nick.
quote:
Enge clownsquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef Irien het volgende:
Vind clip van FA niet leuk![]()
Misschien wilden ze iets lekker geweldadigs omdat het liedje wat "girlie" is, veel meiden vinden het leuk.
Maar dit is... een ode aan A Clockwork Orange? !? Die clowns zijn mighty scary![]()
Dan zal ik een post van het AM-forum quoten:quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:07 schreef SnowCockroach het volgende:
Volgens een beschrijving op Youtube onder het filmpje staan de clowns voor hun jeugd en die 'normale' mensen voor hoe ze zijn geworden nu ze volwassen zijn, en dat het dat erg is dat ze zo saai en normaal zijn geworden ofzo. Ik zal de tekst nog een lezen.
'Where did you go? Woah. Falling about, you took a left off Last Laugh Lane.'![]()
quote:omgosh thats freakin hilarious. i cant help but try to analyse it, but then its probly not ment to be analysed.
perhaps inner turmoil, a fight between two sides of a person. like a persons young, crazy side (the clown) battling the responsible, mature side (is that what the other men are? they look like mobsters). AND then thinking that when you grow up you have to lose that young bit of your identity, only for it to outsmart you (ie blowing the other guy up) because you never really lose it anyways...it always stays with you. Therefore, my theory suggests, it does indeed do the song justice because it shows the flourescence of your adolescence still lingering when you're old and middle-aged. And even at the point when you think you have gotten over it, the pangs or memories are overwhelming...maybe...?
Exactly.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dan zal ik een post van het AM-forum quoten:
[..]
Hoe kan je die nou "herontdekken"quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Exactly.![]()
Maar als je goed naar de tekst luistert en die kindertjes op de schommel ziet zitten is het best makkelijk te begrijpen.
Ik heb sinds Pinkpop een paar liedjes van het eerste album herondekt, eerst vond ik ze niet zo geweldig, maar nu herhaal ik ze de ganse dag.Ik heb het over Still Take You Home, From The Ritz To The Rubble en Red Light Indicates Doors Are Secured.
![]()
Wat een kutwoord eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou "herontdekken"? Still Take You Home en from The Ritz To The Rubble zijn samen met When The Sun Goes Down de beste nummers van het eerste album.
Das waar, maar ik heb zo'n programma op mijn computer zitten dat een beetje op karaoke lijkt, daardoor ken ik sommige vage teksten ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef Merkie het volgende:
Ik ken de teksten niet uit mijn hoofd omdat er in bijna elke zin wel een brabbelwoord zit wat ik nooit versta.
En dat is dan net weer een reguliere singlequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:15 schreef Guerra het volgende:
A Certain Romance is m'n favoriete Monkeys nummer. Alhoewel ik al die B-kanten nog nooit gehoord heb m.u.v. die ene die in clip is uitgekomen met die vrouw op dat dak, die is wel goed.
Zie vorige pagina.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:51 schreef EvilWasp het volgende:
Hebben jullie de nieuwe clip al gezien van Fluorescent Adolescent?
http://youtube.com/watch?v=TBB5VS-OW7U
de 9e in NL dan neem ik aan...quote:'Fluorescent Adolescent' wordt op 4 juli uitgebracht op single.
Heel bijzonder nummer. Dit is echt het beste AM nummerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:16 schreef cappp het volgende:
505, ik hoorde hem vandaag op mn mp3-speler in de bus, voor het eerst... Mooi...
Waarom komen singles altijd zo laat uit? Hij wordt nu al op de radio gedraaid...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:56 schreef mindgames het volgende:
9 juli in Engeland is 4 juli in Nederland. Op een maandag wereldwijd uitgebracht = de woensdag óf donderdag al in Nederland. 4/5 juli voor Nederland dus. Bij albums in ieder geval. Ik weet alleen niet of dat ook geldt voor singles.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef Stephart het volgende:
Hallo, Arctic Monkey's!!
Nice you also have your topic here!! Ga dervoor é gasten en blijft ons steeds voorzien met hoog niveau aan eigentijdse ROCK & ROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERDER VEEL VEEL SUCCES voor ulder!!! TOE up de planken!!!! CIAO BABY
Deze single komt precies op tijd uit. Precies vóór de zomer-festivals. In Engeland draaien FA nog niet frequent. Dat gaan ze doen 2 á 3 weken voor de single-release. Dat 3FM het tot megahit gebombardeerd had heeft weinig met promotie te maken. Goed nummer + binnenkort nieuwe single. "Laten we het nu maar megahit maken." Daar lijkt het op. Niet dat Domino/Munich 3FM heeft gepaaid om dat nummer te promoten. Dat zouden ze anders wel doen als er een daadwerkelijke single in de winkels ligt. Niet dat het nog iets voorstelt in Nederland. Met 300 kartonnen singletjes scoor je hier een nummer 1-hit. Wie koopt nu in godsnaam een kartonnen single met één nummer voor 2 á 3 euro?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waarom komen singles altijd zo laat uit? Hij wordt nu al op de radio gedraaid...![]()
En? of is dat nog niet duidelijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef Xrenity het volgende:
Fluorescent Adolescent NU op 538 in de maak 't of kraak 't.
WTFquote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef Stephart het volgende:
Hallo, Arctic Monkey's!!
Nice you also have your topic here!! Ga dervoor é gasten en blijft ons steeds voorzien met hoog niveau aan eigentijdse ROCK & ROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERDER VEEL VEEL SUCCES voor ulder!!! TOE up de planken!!!! CIAO BABY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |