Das waar, maar ik heb zo'n programma op mijn computer zitten dat een beetje op karaoke lijkt, daardoor ken ik sommige vage teksten ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef Merkie het volgende:
Ik ken de teksten niet uit mijn hoofd omdat er in bijna elke zin wel een brabbelwoord zit wat ik nooit versta.
En dat is dan net weer een reguliere singlequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:15 schreef Guerra het volgende:
A Certain Romance is m'n favoriete Monkeys nummer. Alhoewel ik al die B-kanten nog nooit gehoord heb m.u.v. die ene die in clip is uitgekomen met die vrouw op dat dak, die is wel goed.
Zie vorige pagina.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:51 schreef EvilWasp het volgende:
Hebben jullie de nieuwe clip al gezien van Fluorescent Adolescent?
http://youtube.com/watch?v=TBB5VS-OW7U
de 9e in NL dan neem ik aan...quote:'Fluorescent Adolescent' wordt op 4 juli uitgebracht op single.
Heel bijzonder nummer. Dit is echt het beste AM nummerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:16 schreef cappp het volgende:
505, ik hoorde hem vandaag op mn mp3-speler in de bus, voor het eerst... Mooi...
Waarom komen singles altijd zo laat uit? Hij wordt nu al op de radio gedraaid...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:56 schreef mindgames het volgende:
9 juli in Engeland is 4 juli in Nederland. Op een maandag wereldwijd uitgebracht = de woensdag óf donderdag al in Nederland. 4/5 juli voor Nederland dus. Bij albums in ieder geval. Ik weet alleen niet of dat ook geldt voor singles.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef Stephart het volgende:
Hallo, Arctic Monkey's!!
Nice you also have your topic here!! Ga dervoor é gasten en blijft ons steeds voorzien met hoog niveau aan eigentijdse ROCK & ROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERDER VEEL VEEL SUCCES voor ulder!!! TOE up de planken!!!! CIAO BABY
Deze single komt precies op tijd uit. Precies vóór de zomer-festivals. In Engeland draaien FA nog niet frequent. Dat gaan ze doen 2 á 3 weken voor de single-release. Dat 3FM het tot megahit gebombardeerd had heeft weinig met promotie te maken. Goed nummer + binnenkort nieuwe single. "Laten we het nu maar megahit maken." Daar lijkt het op. Niet dat Domino/Munich 3FM heeft gepaaid om dat nummer te promoten. Dat zouden ze anders wel doen als er een daadwerkelijke single in de winkels ligt. Niet dat het nog iets voorstelt in Nederland. Met 300 kartonnen singletjes scoor je hier een nummer 1-hit. Wie koopt nu in godsnaam een kartonnen single met één nummer voor 2 á 3 euro?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waarom komen singles altijd zo laat uit? Hij wordt nu al op de radio gedraaid...![]()
En? of is dat nog niet duidelijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef Xrenity het volgende:
Fluorescent Adolescent NU op 538 in de maak 't of kraak 't.
WTFquote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef Stephart het volgende:
Hallo, Arctic Monkey's!!
Nice you also have your topic here!! Ga dervoor é gasten en blijft ons steeds voorzien met hoog niveau aan eigentijdse ROCK & ROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERDER VEEL VEEL SUCCES voor ulder!!! TOE up de planken!!!! CIAO BABY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |