Het probleem is, dat je ziet wat je wilt zien.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
Dus had Langzame Lieke erop moeten inspringen en de uitzending van net even aanhalen wat daar te zien was. Volgens mij vind Lieke het wel lekker... negatieve aandacht is ook aandacht.
omdat die relatie steviger in elkaar zit dan die van lieke en huubquote:Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef farceman het volgende:
Waarom vraagt niemand naar de relatie Brian-Amanda?
Ik heb die twee nog nooit een gesprek (op niveau) horen hebben langer dan 10 min..
Waaom moet het altijd over Huub gaan?
Pak Amanda en Brian eens aan en probeer daar eens te stoken.
Da's dan ook niet waar..... de prijzenpot gaat elke dag met 1000 euro omhoog en de winner takes it all...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar waar ik van sta te kijken is dat ze ieder duizend euro per dag verdienen. Dat is behoorlijk veel! (ik haal dat niet iedere dag. Zeker niet op de Sylvia-Nicolaas manier!) Dan is het een jaar leuk verdienen!
Kindjes van God, vergeet dat niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef farceman het volgende:
Ik heb die twee nog nooit een gesprek (op niveau) horen hebben langer dan 10 min..
Denk je dat echt?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
omdat die relatie steviger in elkaar zit dan die van lieke en huub
Mits de tuinkaboutuh leert zich te gedragen tegenover een dame.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:11 schreef Lieve het volgende:
Als Lieke niet weet te reageren komt dat omdat ze daar niet zo slim in is. Maar Lieke is wel sterk. Heeft gewoon weer andere kwaliteiten en ik denk dat ze het samen best zullen redden. Anderen die hun relatie aanvallen doen ze daar eigenlijk een plezier mee. Het zal de band Huub Lieke alleen maar sterker maken.
Okay thanks ik heb een probleem. Snap totaal je punt niet...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:09 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het probleem is, dat je ziet wat je wilt zien.
Zelfs als de hoofdrolspelers niet zien wat jij ziet, weet je daar toch nog een draai aan te geven.
Wat betreft de uitzending: Huub gaf toe dat hij in bed kroop met Amanda om Brian over de zeik te krijgen.
Dat is in het echte leven ook heel lelijk, dus waarom zouden de bewoners daar vlak op reageren?
De plaatjes de laatste dagen op de streams en vanmiddag op TV zien er heel anders uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:12 schreef Desii het volgende:
Ik las in het vorige topic, dat Huub er lelijk uitziet...
nou, check this (prachtige cap van scanman, toen hij Huub nog leuk vond)
[afbeelding]
quote:
Je kunt ook voor pammetjes gaan, ik kijk toch liever haar Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef FdW het volgende:
[..]
De plaatjes de laatste dagen op de streams en vanmiddag op TV zien er heel anders uit.
Een door slaapgebrek, alcoholmisbruik en stress gevloerd kereltje dat op instorten staat.
Omdat hij min of meer in zn eentje de kar trekt, en dan ook nog een uur of 3 per dag moet spenderen aan oeverloos gelul met Lieke.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef FdW het volgende:
[..]
De plaatjes de laatste dagen op de streams en vanmiddag op TV zien er heel anders uit.
Een door slaapgebrek, alcoholmisbruik en stress gevloerd kereltje dat op instorten staat.
Dat is gewoon heel moeilijk omdat zij een absoluut verkeerd zelfbeeld van zichzelf hebben. De blinde vlek hebben zij uitgevonden, echt waar.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef farceman het volgende:
Goh, wat ben jij bovengemiddeld slimquote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef riri het volgende:
Is Amanda de beelden van zichzelf net vergeten...is het daarom dat ze zo praat over een ander in plaats er over te denken waarom ze zichzelf zo gegraagt als ze zich gedraagt
WTF waarom zou ze zich moeten verweren in de eerste plaats... Brian was al over de zeik dat Amanda en Eric het anaal verhaal verteld had.... Dus wat gaat Brian en Amanda de relatie aan dan door haar op de nare kanten van Huub te wijzen? Het is een psychisch spelletje: er blijft altijd wat hangen...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke weet zich geweldig goed te verweren. Zeker omdat ze door iedereen wordt aangevallen, ze heeft op dit moment geen medestanders in de buurt.
Als ze over een ander praat, kan ze misschien de foute relatie tussen haar en Brian vergeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef riri het volgende:
Is Amanda de beelden van zichzelf net vergeten...is het daarom dat ze zo praat over een ander in plaats er over te denken waarom ze zichzelf zo gegraagt als ze zich gedraagt
Lieke offert 3 uur per dag op om hem op rustige wijze tot inkeer te brengen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat hij min of meer in zn eentje de kar trekt, en dan ook nog een uur of 3 per dag moet spenderen aan oeverloos gelul met Lieke.![]()
Ik lees hier niets anders.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef Copycat het volgende:
Amanda maakt weer even haar eigen waarheid.
Nog even en Eric vindt 'm straks ook wel relaxedquote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Alex vindt Brian een relaxte gozer, dit in tegenstelling tot de indruk die hij eerder van hem had.
En daarom blijf ik Huub nog steeds leuk vinden.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:12 schreef riri het volgende:
Ze zijn zo bang voor Huub zijn populariteit dat ze ALLES er voor over hebben om hem zwart te maken...het enige waar ze het nu over hebben is HUUB HUUB HUUB.
Hoe doorzichtig is hun mentaliteit....
Amanda geeft haar beleving? Leg eens uit? Ik wil wel een blik werpen in dat verwrongen brein van haar.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:19 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik lees hier niets anders.
Amanda geeft haar beleving.
Een van de weinige echte mensen in DGK.
Hij zal wel moeten, zo zonder backup.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nog even en Eric vindt 'm straks ook wel relaxed![]()
ik sat ernaastquote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda geeft haar beleving? Leg eens uit? Ik wil wel een blik werpen in dat verwrongen brein van haar.
Er valt niks uit te leggen. Ze zegt wat ze zegt. Dat dat niet strookt met hoe het volgens jou zou moeten zijn, is jammer.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda geeft haar beleving? Leg eens uit? Ik wil wel een blik werpen in dat verwrongen brein van haar.
Idemquote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En daarom blijf ik Huub nog steeds leuk vinden.
hij kan arrogant zijn ,maar hij is wel eerlijk.
ook hoe hij nu op tv was.
Gewoon eerlijk en rustig.
De rest is zo hypocriet als ik weet niet wat.
Japio en Lieke zijn ook wel eerlijk.
Hoe bedenkt ze het..... ze baalt er gewoon van dat ze zo hard voor het publiek heeft moeten uitspreken dat ze over 4 maanden naar huis gaat.... redden wat er te redden valt.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Carlo had Natasia gezegd dat het slecht is voor DGK als ze naar huis gaat
[afbeelding]
Ik denk 'achter' nadat ze terug kwamen. Dan gaan ze eerst naar 'achter' om zenders om te doen en soms een korte testimonial.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
Eric: Wij hebben ook een goed gesprek gehad.
Natasia: Ja ik zag jullie zitten maar ik kon het niet volgen.
Streams in de studio??
Achter, denk ik... En dat had ze niet mogen zeggen (niet kunnen volgen my ass!)quote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
Eric: Wij hebben ook een goed gesprek gehad.
Natasia: Ja ik zag jullie zitten maar ik kon het niet volgen.
Streams in de studio??
carlo is ook natas-fan.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Carlo had Natasia gezegd dat het slecht is voor DGK als ze naar huis gaat
[afbeelding]
Oh ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk 'achter' nadat ze terug kwamen. Dan gaan ze eerst naar 'achter' om zenders om te doen en soms een korte testimonial.
Achter heeft ze dus achtergehouden tot de 'discussie' was doodgebloed.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Achter, denk ik... En dat had ze niet mogen zeggen (niet kunnen volgen my ass!)
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toen ze net terugkwamen .... Natasia vertelde Carlo in een voorgesprek over haar tieten en of hij ze wilde zien. Carlo had geantwoord : "Ik ben homo, Huub wil jij je lul laten zien ?"
Uitspreken wat ze wel en niet pikt van Huub. Maar eerder zei ze tegen Huub 'ik ga op Eric letten', dus ze lijkt een soort spel te spelen (voorzover ze dat kan).quote:Op zondag 3 juni 2007 18:27 schreef Kaleddis het volgende:
Wat voor gesprek heeft Lieke nu metric (en date)
![]()
Ik moet altijd zo lachen om jouw postsquote:Op zondag 3 juni 2007 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Eric neemt afscheid van Lieke. En wederzijds.
Uiteengedreven door het walgelijke monster Huub.
De relatie Lieke - Eric wordt besproken, nu Huub zich zo walgelijk opsteld tegen Eric.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:27 schreef Kaleddis het volgende:
Wat voor gesprek heeft Lieke nu metric (en date)
![]()
Ze kickt op machtige mannen....quote:
Met Huub valt geen zinnig woord meer te wisselen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:29 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha
Is het niet logischer dat ze dat uitspreekt met Huub? :S
Heeft ze dat niet al 89048432 keer gedaan?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:29 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha
Eric: je wordt zo hard geplayed
Lieke: ja, en daarom spreek ik het ook met jou uit wat ik wel en niet pik
Is het niet logischer dat ze dat uitspreekt met Huub? :S
Eerst wel, toen niet, toen weer wel, toen weer niet, toen wilden we terug, kwam die vrouw weer, gingen we toch weg (althans, zo zei Natasia het)quote:Op zondag 3 juni 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:
Normaal blijven gasten toch eten bij L&C ? Mochten Huub en Natasia niet langer blijven?
Klopt, maar blijft alsnog een raar antwoordquote:Op zondag 3 juni 2007 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heeft ze dat niet al 89048432 keer gedaan?
Ik ben altijd blij met dit soort berichtjes, dan kan ik even van geluid wisselenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:30 schreef Nostalgist het volgende:
Ah ! Amanda valt Brian nu aan op zijn slaan ......
Nee, hij is te druk bezig met z'n date, heeftie geen tijd voor gehadquote:Op zondag 3 juni 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:
Eric heeft blijkbaar niet door waarom Huub afstand heeft genomen van hem. Leest hij zijn weblog niet ofzo?
En gelukt. Amanda weg en verder tot de orde van de dag. Huubhuubhuubliekehuubhuubhuub.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:31 schreef Nostalgist het volgende:
Brian probeert het gesprek weer om te leiden....
Jammer hoor.... Ik kan me nog goed herinneren hoe ze de volgende dag klaagde over een erge pijn in haar kaak....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En gelukt. Amanda weg en verder tot de orde van de dag. Huubhuubhuubliekehuubhuubhuub.
Nope dat kwam per ongeluk door Natasja....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:32 schreef Disana het volgende:
Ik pak je bij je gezicht vast en ik duw je weg.
Daarom stond Amanda zeker een hele tijd dubbel.
en wondjes in haar mondquote:Op zondag 3 juni 2007 18:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jammer hoor.... Ik kan me nog goed herinneren hoe ze de volgende dag klaagde over een erge pijn in haar kaak....
Goh, hoe zou ze daar toch aangekomen zijn....![]()
Gelukkig staat die stream bij mij op mute.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:33 schreef Marelle het volgende:
Hoor Brian, 't is toch walgelijk![]()
![]()
![]()
Hij gaat snel op Lieke door om zo niet over het slaan van Amandel te hoeven praten, wat een lul!!![]()
Eric backed zijn 'mensen' nooit in discussies. Kijk maar naar Huub, Lieke tegen Palma. Palma blijft heilig, ook al slaat ze Huub en Lieke.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig staat die stream bij mij op mute.
Ik luister naar Eric en Lieke. Eric die vooral Lieke constant waarschuwt dat ze moet uitkijken. Ik denk eerder dat Lieke moet uitkijken voor Eric, want dat is niet iemand waar je op kunt bouwen. Tijdens ruzie's hoef je van Eric geen hulp te verwachten.
Vormt zich dat nog 'n beetje? Ik vind 't niet zo mooi eerlijk gezegd. Boven haar tepels zit zo'n opwelling, 'n soort push up maar dan ín haar borst en niet onder d'r tepel maar erbovenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien is de helft van de silliconen er al uit gedruppeld
[afbeelding]
Het grappigste is gewoon dat als je 80 bent en helemaal uitgezakt en weggeschrompeld....... er nog 2 van die bolletje fier rechtop staan.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vormt zich dat nog 'n beetje? Ik vind 't niet zo mooi eerlijk gezegd. Boven haar tepels zit zo'n opwelling, 'n soort push up maar dan ín haar borst en niet onder d'r tepel maar erbovenNatuurlijke borsten zijn geen halve sinaasappels zo bovenop 'n plat lichaam zeg maar.
Ik schreef vanmorgen ook al... als Jaap niet met zijn terror bezig is, is het gewoon een super saaie bewoner.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef SiRojK het volgende:
Maar waar is de King?
Zich aan het ophangen in het kantoor ? Who caresquote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef SiRojK het volgende:
Maar waar is de King?
naar de FEBO misschien, waar ie nog een paar veren in de kont gestoken krijgt?!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef rooie3 het volgende:
Alle streams gaan over Huub huub Huub.
Maar waar is Huub eigenlijk.
En denk jij niet dat ze dat zal doen dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:39 schreef Desii het volgende:
Idd als Lieke moet kiezen tussen Huub en Eric.... kan ze toch echt beter voor Huub gaan...
desnoods als gewoon vrienden en niet meer in een relatie
En Huub moet leren luisteren ......
---
Zo streams staan weer op mute.......... er zijn echt maar 3 personen in dat huis waar ik naar kan luisteren als ze in gesprek zijn met elkaar (Jaap, Huub en Lieke) de rest is bagger
Waarschijnlijk bij Jaap?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef rooie3 het volgende:
Alle streams gaan over Huub huub Huub.
Maar waar is Huub eigenlijk.
Ik hoop toch echt dat dat geen serieuze vraag isquote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef blomst het volgende:
Heeft Eric Lieke al om?
Nope; sommige kwartjes vallen later, en in het geval van Amanda pas na een jaar waarschijnlijk....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef mazaru het volgende:
Is het kwartje bij Amanda gevallen?
Ik hoop het, en laat ze de beelden nog maar eens terug kijken. Dat wordt ruziequote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef mazaru het volgende:
Is het kwartje bij Amanda gevallen?
Klopt, ben ik met je eens, MAAR ik vind dat de terror die hij maakt de saaie momenten overheerst! Dus van mij mag iequote:Op zondag 3 juni 2007 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schreef vanmorgen ook al... als Jaap niet met zijn terror bezig is, is het gewoon een super saaie bewoner.
Ik hoop ook niet dat het lukt, maar af en toe luister ik en dan hoor ik Lieke, Eric overal gelijk in geven.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dat geen serieuze vraag is
Maar ze was toch geschrokken van de beelden, hoe heftig Brian tegen haar gedaan heeft?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope; sommige kwartjes vallen later, en in het geval van Amanda pas na een jaar waarschijnlijk....![]()
Ik twijfel........ maar het zal grotendeels van Huub zijn gedrag zelf afhangenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En denk jij niet dat ze dat zal doen dan?
Lieke is ook nog met het spel bezig, dus wil wel graag maatjes met Eric blijven.
Op het moment dat hij zichzelf weer in z'n bek slaat is hij heel even wél de smaakmakerquote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef mazaru het volgende:
Brian heeft de pest in dat hij niet de smaakmaker van het programma is
Inderdaad hoe triest kun je zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is weer een beetje bang... hij praat zichzelf weer eens goed..
Fijn dat ze elkaar geloven
Dan wel jaquote:Op zondag 3 juni 2007 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op het moment dat hij zichzelf weer in z'n bek slaat is hij heel even wél de smaakmaker
Ik heb ooit wel eens ( in een zeer verblinde bui en met toch wel wat vragen hier en daar) op Ericquote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef Marelle het volgende:
Hoe het kan, ik kan het niet precies omschrijven, maar ik vind Brian en Huub de twee vreselijkste mensen in de villaEn dat terwijl ik ooit Huub fan was
![]()
Ze weet ook wel dat Eric gelijk heeft op bepaalde punten. Helaas voor haar is ze echt gek op die jongen en geeft ze daarom niet zo snel op.... en ze heeft hem ook nodig om in het programma te blijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat het lukt, maar af en toe luister ik en dan hoor ik Lieke, Eric overal gelijk in geven.
ik denk dat amanda meer geschrokken was van de beelden van huub die haar beftequote:Op zondag 3 juni 2007 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze was toch geschrokken van de beelden, hoe heftig Brian tegen haar gedaan heeft?
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op het moment dat hij zichzelf weer in z'n bek slaat is hij heel even wél de smaakmaker
idd, dat hebben ze gisteren beproken.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:45 schreef riri het volgende:
Lieke heeft het met Huub erover gehad....Eric moet het gevoel hebben dat Lieke zijn back up blijft zodat hij weet dat hij niet naar dat andere clubje over moet...vandaar dat ze zo spreekt met hem
Dat zou inderdaad ook Lieke' s eigenaardige rol van vannacht verklaren.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:45 schreef riri het volgende:
Lieke heeft het met Huub erover gehad....Eric moet het gevoel hebben dat Lieke zijn back up blijft zodat hij weet dat hij niet naar dat andere clubje over moet...vandaar dat ze zo spreekt met hem
Ze knuffelde hem anders gewoon toe ie terug kwam. Met Brian had ze woorden.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat amanda meer geschrokken was van de beelden van huub die haar befte
Ik vind Jaap en Lieke de twee meest normale personen in de villa. Jaap omdat het duidelijk is dat hij totaal niet zo is wat hij in de villa laat zien. Hij is een rol gaan spelen omdat hij zo enorm laag stond in de poll.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan wel jamaar van gesprekken moet hij het niet hebben
Ik kan je moeilijk schatten Scan... laten we zeggen: wie vind jij de minst erge van het hele stel?
Sommige mensen hebben echt zo'n bord voor hun kopquote:Op zondag 3 juni 2007 18:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat amanda meer geschrokken was van de beelden van huub die haar befte
Ik hoop dat ze straks samen het nog een keer kunnen zien ja...en daarna het gesprek van de bewoners na de uitzending zodat Huub ook weer even op de hoogte is van de denkwijzes van de andere bewonersquote:Op zondag 3 juni 2007 18:44 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop idd dat ze straks met zijn allen nog een keer naar het interview mogen kijken![]()
Wellicht Amanda en Brian ook. Gezellig een avondje met ruzie tussen stelletjesquote:Op zondag 3 juni 2007 18:46 schreef schatje het volgende:
Het zal wel weer een Huub Lieke ruzie avondje worden. Lekker saai weer.
Guess who is the alfa-male.....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze knuffelde hem anders gewoon toe ie terug kwam. Met Brian had ze woorden.
Heb jij deze film gekeken? http://www.invanity.nl/play/titel.phpquote:Op zondag 3 juni 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Jaap en Lieke de twee meest normale personen in de villa. Jaap omdat het duidelijk is dat hij totaal niet zo is wat hij in de villa laat zien. Hij is een rol gaan spelen omdat hij zo enorm laag stond in de poll.
Hmmm, je bent vast niet de enige.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Jaap en Lieke de twee meest normale personen in de villa. Jaap omdat het duidelijk is dat hij totaal niet zo is wat hij in de villa laat zien. Hij is een rol gaan spelen omdat hij zo enorm laag stond in de poll.
Huub moet gewoon gezellig gaan doen met Lieke.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:46 schreef schatje het volgende:
Het zal wel weer een Huub Lieke ruzie avondje worden. Lekker saai weer.
Sorry hoor, maar daar herken ik de stem van Jaap totaal niet in .quote:Op zondag 3 juni 2007 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij deze film gekeken? http://www.invanity.nl/play/titel.php
Het laat me toch niet los
Dat is toch gewoon de stem van Jaap?![]()
Hij klinkt niet als Jaap en ziet er zeker niet uit als Jaap!!!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij deze film gekeken? http://www.invanity.nl/play/titel.php
Het laat me toch niet los
Dat is toch gewoon de stem van Jaap?![]()
Geen filmpje, maar ik heb wel een paar caps in het update-topic geplaatstquote:Op zondag 3 juni 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Is er al een youtube-je van het gesprek met Carlo en Irene? Ik heb het gemist namelijk en ben wel benieuwd.
Ik denk dat Jaap normaal is omdat hij overduidelijk een rol speelt. Van Huub en Brian weet ik zeker dat ze géén rol spelen, maar echt zo zijn. Dat maakt Jaap in mijn ogen redelijk normaal en Brian en Huub niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is toch echt erg dat veel mensen Jaap als normaal beschouwen
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar daar herken ik de stem van Jaap totaal niet in .
Oke, dan zal ik er wel helemaal naast zitten, ik schijn de enige te zijn die dat vind.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij klinkt niet als Jaap en ziet er zeker niet uit als Jaap!!!!!
Bij Jaap is het overduidelijk dat tie een rol speelt... Toch heeft Huub al meerdere keren aangegeven, bepaalde delen van zijn karakter niet gebruikt en andere delen juist heel erg op de voorgrond zet. (dat is volgens mij ook een vorm van een rol spelen)quote:Op zondag 3 juni 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap normaal is omdat hij overduidelijk een rol speelt. Van Huub en Brian weet ik zeker dat ze géén rol spelen, maar echt zo zijn. Dat maakt Jaap in mijn ogen redelijk normaal en Brian en Huub niet.
Maar wel zo interessant, zelfs als Jaap "normaal" doet dan weet ik helemaal niet of dat jaap wel is...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap normaal is omdat hij overduidelijk een rol speelt. Van Huub en Brian weet ik zeker dat ze géén rol spelen, maar echt zo zijn. Dat maakt Jaap in mijn ogen redelijk normaal en Brian en Huub niet.
Ik vraag me ook steeds af in hoe verre Brian een rol speelt in de villa of dat hij zo walgelijk is van zichzelf.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Maar wel zo interessant, zelfs als Jaap "normaal" doet dan weet ik helemaal niet of dat jaap wel is...
Huub is tever doorgeslagen en Brian is altijd al doorgeslagen
Maaaaaaar ik heb wel het gevoel dat Huub gewoon bepaalde delen van zichzelf uitvergroot, terwijl de Brian die we hier zien gewoon de normale Brian is (allleen gebruikt ie blijkbaar minder snel zn handjes nu).quote:Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Maar wel zo interessant, zelfs als Jaap "normaal" doet dan weet ik helemaal niet of dat jaap wel is...
Huub is tever doorgeslagen en Brian is altijd al doorgeslagen
Huub speelt ook een rol.....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal alléén maar erger worden als het programma naar RTL gaat....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef mootie het volgende:
Gossie, Alex wordt weggestuurd met een broodje om in de auto op te peuzelen.
Kun je dat nog een keer zeggen ?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Fries kruipelt niet dat gaat goed! Als Fries in gras kon staan dat had hij al 2 week naar buiten gekund.
Idd, Huub speelt idd geen rol.. Ik spreek wel eens met mensen over Huub (mensen die hem kenden), maar ook die mensen zeiden dat Huub een beetje extravert is/was.. Doet dingen op andere manier dan de doorsnee mensquote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub speelt ook een rol.....
Jaap en Huub zouden goed passen in het "Milgram experiment" (virtuele stroomstoten toedienen)
zonder twijfel zouden ze tot het einde gaan. Alles om het geld....![]()
Ik ga uit van het laaste, een rat blijft een rat. Huub corrigeert zichzelf regelmatig door zijn eenrlijkheid, dat heb ik bij het kindje van God nog nooit gezien. Zelfrefectie is hem absoluut vreemd.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vraag me ook steeds af in hoe verre Brian een rol speelt in de villa of dat hij zo walgelijk is van zichzelf.
Je moet natuurlijk ook niet vergeten, dat die mensen allemaal in een zeer extreme situatie zitten.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vraag me ook steeds af in hoe verre Brian een rol speelt in de villa of dat hij zo walgelijk is van zichzelf.
Opknappen van een (huur??)huis 175000quote:Op zondag 3 juni 2007 19:04 schreef SiRojK het volgende:
Maar als je nu even een leuk lijstje maakt...
15.000 aan borstvergroting + buikwandcorrectie
1500 rijbewijs halen
Rest leuke dingetjes..
Ze heeft voor 20.000 euro een jaar in die domme kooi gezeten, dan ben je gek
De tijd die ze gemist heeft met haar kinderen, kan ze met een miljoen nog niet terugkopenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:04 schreef SiRojK het volgende:
1500 rijbewijs halen
Rest leuke dingetjes..
Dan gaat het niet direct om doelen, maar ook om geld...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:04 schreef SiRojK het volgende:
1500 rijbewijs halen
Rest leuke dingetjes..
Als je er 10K vanaf trekt, doet ze het niet verkeerd. Ook leuk voor de kids, die winst.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:04 schreef SiRojK het volgende:
1500 rijbewijs halen
Rest leuke dingetjes..
opknappen van huurhuis???quote:Op zondag 3 juni 2007 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Opknappen van een (huur??)huis 175000
Voor de kinderen: fiets playstation, rollerskates (dat was pas nu) weet de rest niet eens
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
De volgende hoer komt binnen, Melisa.
Ik vind Melisa nu wel grappig, ze kan goed stoken en doet dat op een leukere manier dan Nicolaas.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Japio en Huub spraken over een te groot risico van deuken in de autoquote:Op zondag 3 juni 2007 19:12 schreef Varen het volgende:
Ze laten Henk met rust
Waar haaltie het toch vandaanquote:Op zondag 3 juni 2007 19:15 schreef scanman01 het volgende:
Brian over een mogelijke vrijwillige exit van Eric: "Dan had ik liever dat het een Huub was omdat ie te diep geconnecteerd is met het spel"
Even geleden was Natasia erg duidelijk tegen Brian. Ze ziet dat Eric gaat slijmen, maar ze gaat hem beslist wegstemmen. Wel houden ze Eric 'aan het lijntje' om te zorgen dat hij niet vrijwillig vertrekt. (Dan komt immers een vervanger)quote:Op zondag 3 juni 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Eric gaat nu echt slijmen met Natasia, de vrouw waar hij echt een ontzettende hekel aan had.
Hahaha, gaat Eric nu ook al z'n eigen waarheid creëren ? Zeker besmettelijk in het BEAN groepje.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Huub klemde zich vast aan Natasja, volgens Eric...
Was volgens mij een beetje andersom
Dan is het goedquote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even geleden was Natasia erg duidelijk tegen Brian. Ze ziet dat Eric gaat slijmen, maar ze gaat hem beslist wegstemmen. Wel houden ze Eric 'aan het lijntje' om te zorgen dat hij niet vrijwillig vertrekt. (Dan komt immers een vervanger)
Niet gelijk schelden, als ik om je post moet lachen schatquote:
Als er meer speeksel komt uit een linker mondhoek moet je Eric weer rechtop zetten ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef Nostalgist het volgende:
Eric totaal in slijmmodus nu bij Natasja....
schat me niet, kuteend, bedanktquote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet gelijk schelden, als ik om je post moet lachen schat![]()
Hieraan herken je de verwrongen geest van Wifebeater.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Brian lult Lieke politiek correct en blijft ze daardoor niet bij zichzelf.
Ja, dat vind jij vast héél erg.....quote:
Ja hoor echt welquote:Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Huub klemde zich vast aan Natasja, volgens Eric...
Was volgens mij een beetje andersom
Oeps, toch niet vol in beeld , dat anale? Mastercaps weer BSOL.quote:
Van Amanda wel ja. Daar zit ik echt niet op te wachten.quote:
Stel je voor dat Huub eruit gaat..... dan is de hele structuur van het huis ontwricht...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is mooi om te zien hoe Brian totaal geobsedeerd is door Huub
Net zoals ook de tand van Huub per ongeluk, via een elleboog, door z'n lip ging. Daar heb ik Huub echter vandaag nog niet over gehoord.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En Eric gaat maar door over de stoot, die ws per ongeluk tegen hem aan is gekomen.
Wifebeater spreekt over verschuilen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian vind het nog steeds niet erg dat Huub de honing en Twix heeft verstopt..
Andersom is het ook zo hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is mooi om te zien hoe Brian totaal geobsedeerd is door Huub
hahaha en waar blijft dat stoere gepraat van 'er kunnen geen 2 diva's in de villa zijn blablabla' ...sukkel.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef Nostalgist het volgende:
Eric totaal in slijmmodus nu bij Natasja....
Over Nena kon hij na drie maanden ook nog niet stoppen, dus Huub zal nog máánden doorwerkenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Stel je voor dat Huub eruit gaat..... dan is de hele structuur van het huis ontwricht...
Over wie moeten ze het dan gaan hebben.![]()
![]()
Euh brian misschien, ik dacht dat jullie al aan het oefenen warenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Stel je voor dat Huub eruit gaat..... dan is de hele structuur van het huis ontwricht...
Over wie moeten ze het dan gaan hebben.![]()
![]()
Speelde jij vroeger nooit verschuilertje?quote:
Zo vaak hoor ik Huub niet over Brian praten hoor. Staat in ieder geval niet in verhouding met hoe vaak Brian over Huub praat.quote:
nieuwe stagiairesquote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dat toch voor gekloot de laatste dagen met de streams?3 Streams met hetzelfde en op stream 2 iets anders. Dan nog liever 2 om 2.
Nou dat denk ik niet hoor, zou niet de eerste keer zijn dat hij heel sneaky onopgemerkt een stoot probeert uit te delenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En Eric gaat maar door over de stoot, die ws per ongeluk tegen hem aan is gekomen.
Ik wel, hij heeft echt diepe haatgevoelens voor brianquote:Op zondag 3 juni 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo vaak hoor ik Huub niet over Brian praten hoor. Staat in ieder geval niet in verhouding met hoe vaak Brian over Huub praat.
Denk je echt dat Lieke niet weet waar ze mee bezig is, die is echt niet naief hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
Huub nu in loverboymodus.....aan zijn lichaamshouding zie je dat hij er niets van meent. Hij misbruikt Lieke totaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |