Ik ga uit van het laaste, een rat blijft een rat. Huub corrigeert zichzelf regelmatig door zijn eenrlijkheid, dat heb ik bij het kindje van God nog nooit gezien. Zelfrefectie is hem absoluut vreemd.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vraag me ook steeds af in hoe verre Brian een rol speelt in de villa of dat hij zo walgelijk is van zichzelf.
Je moet natuurlijk ook niet vergeten, dat die mensen allemaal in een zeer extreme situatie zitten.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vraag me ook steeds af in hoe verre Brian een rol speelt in de villa of dat hij zo walgelijk is van zichzelf.
Opknappen van een (huur??)huis 175000quote:Op zondag 3 juni 2007 19:04 schreef SiRojK het volgende:
Maar als je nu even een leuk lijstje maakt...
15.000 aan borstvergroting + buikwandcorrectie
1500 rijbewijs halen
Rest leuke dingetjes..
Ze heeft voor 20.000 euro een jaar in die domme kooi gezeten, dan ben je gek
De tijd die ze gemist heeft met haar kinderen, kan ze met een miljoen nog niet terugkopenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:04 schreef SiRojK het volgende:
1500 rijbewijs halen
Rest leuke dingetjes..
Dan gaat het niet direct om doelen, maar ook om geld...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:04 schreef SiRojK het volgende:
1500 rijbewijs halen
Rest leuke dingetjes..
Als je er 10K vanaf trekt, doet ze het niet verkeerd. Ook leuk voor de kids, die winst.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:04 schreef SiRojK het volgende:
1500 rijbewijs halen
Rest leuke dingetjes..
opknappen van huurhuis???quote:Op zondag 3 juni 2007 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Opknappen van een (huur??)huis 175000
Voor de kinderen: fiets playstation, rollerskates (dat was pas nu) weet de rest niet eens
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
De volgende hoer komt binnen, Melisa.
Ik vind Melisa nu wel grappig, ze kan goed stoken en doet dat op een leukere manier dan Nicolaas.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
De volgende hoer komt binnen, Melisa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |