Het grappigste is gewoon dat als je 80 bent en helemaal uitgezakt en weggeschrompeld....... er nog 2 van die bolletje fier rechtop staan.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vormt zich dat nog 'n beetje? Ik vind 't niet zo mooi eerlijk gezegd. Boven haar tepels zit zo'n opwelling, 'n soort push up maar dan ín haar borst en niet onder d'r tepel maar erbovenNatuurlijke borsten zijn geen halve sinaasappels zo bovenop 'n plat lichaam zeg maar.
Ik schreef vanmorgen ook al... als Jaap niet met zijn terror bezig is, is het gewoon een super saaie bewoner.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef SiRojK het volgende:
Maar waar is de King?
Zich aan het ophangen in het kantoor ? Who caresquote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef SiRojK het volgende:
Maar waar is de King?
naar de FEBO misschien, waar ie nog een paar veren in de kont gestoken krijgt?!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef rooie3 het volgende:
Alle streams gaan over Huub huub Huub.
Maar waar is Huub eigenlijk.
En denk jij niet dat ze dat zal doen dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:39 schreef Desii het volgende:
Idd als Lieke moet kiezen tussen Huub en Eric.... kan ze toch echt beter voor Huub gaan...
desnoods als gewoon vrienden en niet meer in een relatie
En Huub moet leren luisteren ......
---
Zo streams staan weer op mute.......... er zijn echt maar 3 personen in dat huis waar ik naar kan luisteren als ze in gesprek zijn met elkaar (Jaap, Huub en Lieke) de rest is bagger
Waarschijnlijk bij Jaap?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef rooie3 het volgende:
Alle streams gaan over Huub huub Huub.
Maar waar is Huub eigenlijk.
Ik hoop toch echt dat dat geen serieuze vraag isquote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef blomst het volgende:
Heeft Eric Lieke al om?
Nope; sommige kwartjes vallen later, en in het geval van Amanda pas na een jaar waarschijnlijk....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef mazaru het volgende:
Is het kwartje bij Amanda gevallen?
Ik hoop het, en laat ze de beelden nog maar eens terug kijken. Dat wordt ruziequote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef mazaru het volgende:
Is het kwartje bij Amanda gevallen?
Klopt, ben ik met je eens, MAAR ik vind dat de terror die hij maakt de saaie momenten overheerst! Dus van mij mag iequote:Op zondag 3 juni 2007 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schreef vanmorgen ook al... als Jaap niet met zijn terror bezig is, is het gewoon een super saaie bewoner.
Ik hoop ook niet dat het lukt, maar af en toe luister ik en dan hoor ik Lieke, Eric overal gelijk in geven.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dat geen serieuze vraag is
Maar ze was toch geschrokken van de beelden, hoe heftig Brian tegen haar gedaan heeft?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope; sommige kwartjes vallen later, en in het geval van Amanda pas na een jaar waarschijnlijk....![]()
Ik twijfel........ maar het zal grotendeels van Huub zijn gedrag zelf afhangenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En denk jij niet dat ze dat zal doen dan?
Lieke is ook nog met het spel bezig, dus wil wel graag maatjes met Eric blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |