Even geleden was Natasia erg duidelijk tegen Brian. Ze ziet dat Eric gaat slijmen, maar ze gaat hem beslist wegstemmen. Wel houden ze Eric 'aan het lijntje' om te zorgen dat hij niet vrijwillig vertrekt. (Dan komt immers een vervanger)quote:Op zondag 3 juni 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Eric gaat nu echt slijmen met Natasia, de vrouw waar hij echt een ontzettende hekel aan had.
Hahaha, gaat Eric nu ook al z'n eigen waarheid creëren ? Zeker besmettelijk in het BEAN groepje.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Huub klemde zich vast aan Natasja, volgens Eric...
Was volgens mij een beetje andersom
Dan is het goedquote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even geleden was Natasia erg duidelijk tegen Brian. Ze ziet dat Eric gaat slijmen, maar ze gaat hem beslist wegstemmen. Wel houden ze Eric 'aan het lijntje' om te zorgen dat hij niet vrijwillig vertrekt. (Dan komt immers een vervanger)
Niet gelijk schelden, als ik om je post moet lachen schatquote:
Als er meer speeksel komt uit een linker mondhoek moet je Eric weer rechtop zetten ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef Nostalgist het volgende:
Eric totaal in slijmmodus nu bij Natasja....
schat me niet, kuteend, bedanktquote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet gelijk schelden, als ik om je post moet lachen schat![]()
Hieraan herken je de verwrongen geest van Wifebeater.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Brian lult Lieke politiek correct en blijft ze daardoor niet bij zichzelf.
Ja, dat vind jij vast héél erg.....quote:
Ja hoor echt welquote:Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Huub klemde zich vast aan Natasja, volgens Eric...
Was volgens mij een beetje andersom
Oeps, toch niet vol in beeld , dat anale? Mastercaps weer BSOL.quote:
Van Amanda wel ja. Daar zit ik echt niet op te wachten.quote:
Stel je voor dat Huub eruit gaat..... dan is de hele structuur van het huis ontwricht...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is mooi om te zien hoe Brian totaal geobsedeerd is door Huub
Net zoals ook de tand van Huub per ongeluk, via een elleboog, door z'n lip ging. Daar heb ik Huub echter vandaag nog niet over gehoord.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En Eric gaat maar door over de stoot, die ws per ongeluk tegen hem aan is gekomen.
Wifebeater spreekt over verschuilen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian vind het nog steeds niet erg dat Huub de honing en Twix heeft verstopt..
Andersom is het ook zo hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is mooi om te zien hoe Brian totaal geobsedeerd is door Huub
hahaha en waar blijft dat stoere gepraat van 'er kunnen geen 2 diva's in de villa zijn blablabla' ...sukkel.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef Nostalgist het volgende:
Eric totaal in slijmmodus nu bij Natasja....
Over Nena kon hij na drie maanden ook nog niet stoppen, dus Huub zal nog máánden doorwerkenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Stel je voor dat Huub eruit gaat..... dan is de hele structuur van het huis ontwricht...
Over wie moeten ze het dan gaan hebben.![]()
![]()
Euh brian misschien, ik dacht dat jullie al aan het oefenen warenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Stel je voor dat Huub eruit gaat..... dan is de hele structuur van het huis ontwricht...
Over wie moeten ze het dan gaan hebben.![]()
![]()
Speelde jij vroeger nooit verschuilertje?quote:
Zo vaak hoor ik Huub niet over Brian praten hoor. Staat in ieder geval niet in verhouding met hoe vaak Brian over Huub praat.quote:
nieuwe stagiairesquote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dat toch voor gekloot de laatste dagen met de streams?3 Streams met hetzelfde en op stream 2 iets anders. Dan nog liever 2 om 2.
Nou dat denk ik niet hoor, zou niet de eerste keer zijn dat hij heel sneaky onopgemerkt een stoot probeert uit te delenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En Eric gaat maar door over de stoot, die ws per ongeluk tegen hem aan is gekomen.
Ik wel, hij heeft echt diepe haatgevoelens voor brianquote:Op zondag 3 juni 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo vaak hoor ik Huub niet over Brian praten hoor. Staat in ieder geval niet in verhouding met hoe vaak Brian over Huub praat.
Denk je echt dat Lieke niet weet waar ze mee bezig is, die is echt niet naief hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
Huub nu in loverboymodus.....aan zijn lichaamshouding zie je dat hij er niets van meent. Hij misbruikt Lieke totaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |