Klopt... Ze krijgt later alles terug van BAN.... Maar ja, haar TV-momentje, hè..... Ze is blij dat ze eindelijk een keer in het middelpunt van de belangstelling staat. Dat gebeurt haar nauwelijks....quote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke beseft gewoon niet dat deze discussie haar meer schaadt dan goed doet. Alle min punten worden genoemd en ze verdedigd alles. Ze hoeft die anderen toch niets uit te leggen?
Hoe zo dat dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:50 schreef fredfik het volgende:
de febo wil dus van huub af!!
maar ja dat wisten we al
Huub lokt met zijn spel uit dat de ander zijn werkelijke aard laat zien....dat is top aan zijn spelquote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef Taurus het volgende:
Ik vind na deze uitzending toch Huub weer nr 1. Ook ondanks vanacht. Het is als persoon niet mooi, het is geen mooi persoon, maar wel de winnaar van dit programma. En ook Jaap heeft 't wel 'n beetje begrepen, maar ik vind Huub soms sympathieker.
Jawel! Ondanks de verwoestende schaarcapriolen van aDel kwam zijn inhoud prima over. Terwijl Beau van Erven Dorens er na een verknipbeurt meestal niet meer uitziet en ik moeite heb daarlangs te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik denk niet dat huppeltje met z'n vleermuiskoppie en ge-uh,uhm op het grote publiek goed overkomt.
Dus had Langzame Lieke erop moeten inspringen en de uitzending van net even aanhalen wat daar te zien was. Volgens mij vind Lieke het wel lekker... negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is toch tenenkrommend om te horen, zeker na het zien van het spuugfilmpje.
@riri ik ben het met je eens
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:01 schreef demins het volgende:
En dan hebben we over de verhoormethoden in de Abu Gray gevangenis zo moeilijk gedaan...![]()
Hij heeft een eerste rangsplaats; het was een dure (het kost hem een week zijn reputatie) maar hij zit er live bij....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:03 schreef ruby het volgende:
Is Alex er nog? Of is ie met de stille trom vertrokken?
Weet je misschien ook wat? Ik heb een updatetje nodig in deze...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:02 schreef Nostalgist het volgende:
Melissa schreef een bericht op een kussen naar Huub.....
Ik geloof dat niet. Anders zouden de beelden van Wifebeater en Natasja niet op RTL4 terecht zijn gekomen. Dan waren er genoeg andere beelden geweest.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:50 schreef fredfik het volgende:
de febo wil dus van huub af!!
maar ja dat wisten we al
De enigen die hij nodig heeftquote:Op zondag 3 juni 2007 18:01 schreef Rotterdammert het volgende:
huub zit er zwak voor
hij heeft alleen jaap en lieke
Nope....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Weet je misschien ook wat? Ik heb een updatetje nodig in deze...
Ik heb de streams inmiddels uitgezet vanwege het domme geschreeuw.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke praat nu niet echt als een vriendin over Huub; to put it mildly....
Als Syl en Nicolaas het hadden gekregen wel ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet. Anders zouden de beelden van Wifebeater en Natasja niet op RTL4 terecht zijn gekomen. Dan waren er genoeg andere beelden geweest.
Nee, Huub is nog steeds HOT achter. ( die weten best dat hun salaris door Huub binnenkomt )
Maar waar ik van sta te kijken is dat ze ieder duizend euro per dag verdienen. Dat is behoorlijk veel! (ik haal dat niet iedere dag. Zeker niet op de Sylvia-Nicolaas manier!) Dan is het een jaar leuk verdienen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |