Aha, ik begreep je dus verkeerd, ik dacht de klap van Wifebeater.quote:
En iedereen trapt erinquote:Op zondag 3 juni 2007 17:37 schreef akveor het volgende:
Brian is aan het bewerkstelligen dat iedereen Huub laat vallen....
Dan zouden Jaap en Lieke wel heel dom zijn, want hun zullen binnen twee maanden dan allebei thuis zitten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef Varen het volgende:
Huub op de bank met de ontslagronde en naar huis, als het zo door gaat. Hij heeft geen backup meer van Eric en Lieke krijgen ze wel naar hun kant.
Zal niet gebeuren , hij heeft Jaap nog.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef Varen het volgende:
Huub op de bank met de ontslagronde en naar huis, als het zo door gaat. Hij heeft geen backup meer van Eric en Lieke krijgen ze wel naar hun kant.
Daar gaat het helemaal niet om...het gaat erom dat ze de streams wel beschermen maar dit niet...en nog steeds is slaan tegen de regels...dus...niks naief...dit is als streamer tegen Tien gezegd niet als kijker van Carloquote:Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Denk je niet dat Talpa die beelden ter beschikking stelt als dat weer extra kijkers op kan leveren? Jeetje wat naief![]()
Ze kan gewoon niet snel schakelen. De show was positief voor Huub en dat had ze moeten uitbuiten ipv in de hoek laten drukken waar ze nu in zit...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke had die switch door kunnen hebben, maar die is zoals gewoonlijk te druk bezig eerlijk te zijn![]()
Ergens is het ook wel weer lachen: iedereen is slachtoffer van Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kan gewoon niet snel schakelen. De show was positief voor Huub en dat had ze moeten uitbuiten ipv in de hoek laten drukken waar ze nu in zit...
nee, de blik van wifebeater tijdens het beaten van wife.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ik begreep je dus verkeerd, ik dacht de klap van Wifebeater.![]()
Precies, daarom zeg ik over and over again, ze snapt het spel niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kan gewoon niet snel schakelen. De show was positief voor Huub en dat had ze moeten uitbuiten ipv in de hoek laten drukken waar ze nu in zit...
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef riri het volgende:
Brian.....Amanda![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieke weet dat Huub het spel speelt maar ze weet wie de werkelijk Huub is.
Van de anderen is het gore dat ze zichzelf goed zitten te praten terwijl ze GEEN SPEL SPELEN
Lieke en Huub zijn de ECHTE MENSEN de rest is SUPERHYPOCRIET
Nou, die heeft de tijd van z'n leven gehad.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:43 schreef Charmian het volgende:
En die date van Eric zit er maar voor spek en bonen bij
De Treitershow is al dagen een feit, en Huub doet het dus goed.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel weer lachen: iedereen is slachtoffer van Huub.
Nog een uurtje (of twee), dan kan hij lekker weer naar zijn eigen huisje.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:43 schreef Charmian het volgende:
En die date van Eric zit er maar voor spek en bonen bij
ze komt best wel charmant over, en zelfs goedgemanierd, hahaquote:Op zondag 3 juni 2007 17:43 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Natasia wel heel anders in tv op tredens. Heel beheerst en ingestudeerd, ik had verwacht dat ze wel wat schreeuweriger en lacheriger enzo zou zijn.
Maar hij is wel ver in mijn achting gedaald sinds vannacht. Ik denk niet dat ik dat gauw vergeet, en ik hoop dat dat ook in de poll tot uitdrukking komt.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Treitershow is al dagen een feit, en Huub doet het dus goed.
Ja maar ook minder vrolijk, ze is wel meteen heel defensief hoor. Bij Pauw en Witteman ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze komt best wel charmant over, en zelfs goedgemanierd, haha
En dat kan nu net de bedoeling van de FEBO zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij is wel ver in mijn achting gedaald sinds vannacht. Ik denk niet dat ik dat gauw vergeet, en ik hoop dat dat ook in de poll tot uitdrukking komt.
Tja, pech gehad. Hij heeft er toch echt zelf voor gekozen een verpleegkundige te duwen, besmeren, bekogelen, etctera. Maar een lagere populariteit kan hem ook aan het denken zetten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat kan nu net de bedoeling van de FEBO zijn.
Ik had dit precies verwacht van Natasia. Maar wat jij beheerst en ingestudeerd noemt noem ik het publiek te manipuleren door in haar hele verhaal een zielige intonatie te gebruiken.... want och zij heeft het zo zwaar... ze heeft net immers een borstcorrectie gehad en er staat haar ook nog een buikwandcoorectie te wachten...Ze lult snewl over d'r kinderen heen.... In DGK worden we normaal gesproken ook nog getrakteerd op een portie tranen erbij...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:43 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Natasia wel heel anders in tv op tredens. Heel beheerst en ingestudeerd, ik had verwacht dat ze wel wat schreeuweriger en lacheriger enzo zou zijn.
de kans is groot dat het gaat werken....quote:Op zondag 3 juni 2007 17:37 schreef akveor het volgende:
Brian is aan het bewerkstelligen dat iedereen Huub laat vallen....
In de buitenwereld zou Huub er net zo goed op willen duiken . Ze is een lekker wijf met dikke tieten dus waarom zou huub daar niet op willen? Net zo goed als tegen die Gaby. Als Huub het met Amanda wil doen heeft dat altijd 2 redenen: spel & geiligheidquote:Op zondag 3 juni 2007 17:46 schreef riri het volgende:
Lieke zegt iets tegen Amanda...maar Amanda wil het niet horen
Huub WIL helemaal niet met Amanda naar bed...hij buit het uit voor het spel....zoals Lieke zegt tegen Amanda....zegt dat niet heel veel over jou Amanda als je dat toelaat!!!!
Maar dat wil Delletje Amanda natuurlijk NIET HOREN!!!!!
Perfect...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef Lieve het volgende:
Lachen hoor. Het grote effect zal niet gemist worden. Huub is klaar voor de bellers! Als je de kans krijgt om zo'n eerlijke performance te geven, dan moet je ook klaar zijn om die kans te pakken en dat doet Huub. Steeds weer. Hij is erg geschikt voor TV. Beeld op Huub en knallen!
Dat de lozers in de kooi dat niet euk vinden.... dat geloof ik graag .Tuurlijk is Ericnu zover dat hij..... openlijk mioet worden. Zijn jaloezie was al maanden aan het groeien. Maar Eric mag achter Brian aan! Linea recta naar huis.
Als de rest eruit is stop ik ook met stemmen oké? Dan heb ik het ook he le maal gehad.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, pech gehad. Hij heeft er toch echt zelf voor gekozen een verpleegkundige te duwen, besmeren, bekogelen, etctera. Maar een lagere populariteit kan hem ook aan het denken zetten.
Tsjek mijn post daarnaquote:Op zondag 3 juni 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had dit precies verwacht van Natasia. Maar wat jij beheerst en ingestudeerd noemt noem ik het publiek te manipuleren door in haar hele verhaal een zielige intonatie te gebruiken.... want och zij heeft het zo zwaar... ze heeft net immers een borstcorrectie gehad en er staat haar ook nog een buikwandcoorectie te wachten...Ze lult snewl over d'r kinderen heen.... In DGK worden we normaal gesproken ook nog getrakteerd op een portie tranen erbij...
Van Huub had ik weer verwacht dat ie met domme one-liners zou komen en z'n ruiten weer eens zou ingoien. Maar nee ik vond het gesprek van Huub zeer goed. Al betwijfel ik wel of ie zelf wel altijd weet dat hij met een spel bezig is.
Tsja, hij maakte de keuze toch echt zelf om die Brabander aan te vallen en hem te bekogelen met alles wat los en vast zat... Dat kun je de FEBO niet echt aanrekenen. hoogstens dat ze selectief zijn in wat ze uitzenden van verschillende bewoners.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat kan nu net de bedoeling van de FEBO zijn.
Dat weten we nog niet, de PoPo moet nog volgen, maar het sturen van de FEBO begint rare vormen aan te nemen.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, pech gehad. Hij heeft er toch echt zelf voor gekozen een verpleegkundige te duwen, besmeren, bekogelen, etctera. Maar een lagere populariteit kan hem ook aan het denken zetten.
Welnee, ze ligt gewoon met haar benen wijd omdat ze zo graag in haar eerlijkheidsmode zit. Sterk is ze als ze het onderwerp verandert naar wat er op de beelden was te zien.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef riri het volgende:
Ik vind Lieke zo TOP....
Echt....ze steunt Huub door dik en dun ook al valt de hele groep over haar heen en probeert haar te bewerken....
Chapeau Lieke...je bent echt STERK!!!!!!
moet zeggen dat ik natas ook verrassend goed vind overkomenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef Lieve het volgende:
Lachen hoor. Het grote effect zal niet gemist worden. Huub is klaar voor de bellers! Als je de kans krijgt om zo'n eerlijke performance te geven, dan moet je ook klaar zijn om die kans te pakken en dat doet Huub. Steeds weer. Hij is erg geschikt voor TV. Beeld op Huub en knallen!
Dat de lozers in de kooi dat niet euk vinden.... dat geloof ik graag .Tuurlijk is Ericnu zover dat hij..... openlijk mioet worden. Zijn jaloezie was al maanden aan het groeien. Maar Eric mag achter Brian aan! Linea recta naar huis.
er is nu toch geen popo? ( heb ik wat gemist dan?)quote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, de PoPo moet nog volgen, maar het sturen van de FEBO begint rare vormen aan te nemen.
Met Brian de hoogste woord? Nooit niet, hijs een beetje laf namelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef ruby het volgende:
Ze kunnen dit ook natuurlijk met Huub zelf bespreken....
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met Brian de hoogste woord? Nooit niet, hijs een beetje laf namelijk
Ik weet niet of je luistert maar daar heeft ze het over...echte intelligentie is weinigen meegegeven blijkbaarquote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, ze ligt gewoon met haar benen wijd omdat ze zo graag in haar eerlijkheidsmode zit. Sterk is ze als ze het onderwerp verandert naar wat er op de beelden was te zien.
Lieke beseft gewoon niet dat deze discussie haar meer schaadt dan goed doet. Alle min punten worden genoemd en ze verdedigd alles. Ze hoeft die anderen toch niets uit te leggen?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, ze ligt gewoon met haar benen wijd omdat ze zo graag in haar eerlijkheidsmode zit. Sterk is ze als ze het onderwerp verandert naar wat er op de beelden was te zien.
Ja? Op mij kwam ze over als een angstig iemand die erg bezig was met schietgebedjes over de afloop van het gesprek. Ze kwam op mij gespannen en vooral bang over. Net alsof ze al akelige reacties had gehad onderweg. Ze is erg defensief en had zo'n angst dat ze zich zelfs aan Huub vastklampte.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik natas ook verrassend goed vind overkomen
Dat riep ik vanaf 'erik-dag-1' al...... 't is een vieze valse nicht !!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef riri het volgende:
Eerst had ik nog een beetje vertrouwen in Erik...maar dat is vanaf vandaag verleden tijd...grootste overloper aller tijden
Pardon?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef riri het volgende:
[..]
Ik weet niet of je luistert maar daar heeft ze het over...echte intelligentie is weinigen meegegeven blijkbaar
Dat is toch tenenkrommend om te horen, zeker na het zien van het spuugfilmpje.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef Nostalgist het volgende:
LOL: Amanda verwijt Lieke dat ze alles pikt van Huub.......
Zoals je wel weet, praat Lieke graag.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke beseft gewoon niet dat deze discussie haar meer schaadt dan goed doet. Alle min punten worden genoemd en ze verdedigd alles. Ze hoeft die anderen toch niets uit te leggen?
Ik denk niet dat huppeltje met z'n vleermuiskoppie en ge-uh,uhm op het grote publiek goed overkomt.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef Taurus het volgende:
Ik vind na deze uitzending toch Huub weer nr 1. Ook ondanks vanacht. Het is als persoon niet mooi, het is geen mooi persoon, maar wel de winnaar van dit programma. En ook Jaap heeft 't wel 'n beetje begrepen, maar ik vind Huub soms sympathieker.
Ze hield Huub inderdaad vrij veel vast... Maar het is zoals ze het zeggen, als alles over is dan is de haat waarschijnlijk ook niet meer zo groot.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja? Op mij kwam ze over als een angstig iemand die erg bezig was met schietgebedjes over de afloop van het gesprek. Ze kwam op mij gespannen en vooral bang over. Net alsof ze al akelige reacties had gehad onderweg. Ze is erg defensief en had zo'n angst dat ze zich zelfs aan Huub vastklampte.
Zo kwam het bij mij over. En ik denk dat het niet 'de vader is de wens van de gedachte' was?
Klopt... Ze krijgt later alles terug van BAN.... Maar ja, haar TV-momentje, hè..... Ze is blij dat ze eindelijk een keer in het middelpunt van de belangstelling staat. Dat gebeurt haar nauwelijks....quote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke beseft gewoon niet dat deze discussie haar meer schaadt dan goed doet. Alle min punten worden genoemd en ze verdedigd alles. Ze hoeft die anderen toch niets uit te leggen?
Hoe zo dat dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:50 schreef fredfik het volgende:
de febo wil dus van huub af!!
maar ja dat wisten we al
Huub lokt met zijn spel uit dat de ander zijn werkelijke aard laat zien....dat is top aan zijn spelquote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef Taurus het volgende:
Ik vind na deze uitzending toch Huub weer nr 1. Ook ondanks vanacht. Het is als persoon niet mooi, het is geen mooi persoon, maar wel de winnaar van dit programma. En ook Jaap heeft 't wel 'n beetje begrepen, maar ik vind Huub soms sympathieker.
Jawel! Ondanks de verwoestende schaarcapriolen van aDel kwam zijn inhoud prima over. Terwijl Beau van Erven Dorens er na een verknipbeurt meestal niet meer uitziet en ik moeite heb daarlangs te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik denk niet dat huppeltje met z'n vleermuiskoppie en ge-uh,uhm op het grote publiek goed overkomt.
Dus had Langzame Lieke erop moeten inspringen en de uitzending van net even aanhalen wat daar te zien was. Volgens mij vind Lieke het wel lekker... negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is toch tenenkrommend om te horen, zeker na het zien van het spuugfilmpje.
@riri ik ben het met je eens
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:01 schreef demins het volgende:
En dan hebben we over de verhoormethoden in de Abu Gray gevangenis zo moeilijk gedaan...![]()
Hij heeft een eerste rangsplaats; het was een dure (het kost hem een week zijn reputatie) maar hij zit er live bij....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:03 schreef ruby het volgende:
Is Alex er nog? Of is ie met de stille trom vertrokken?
Weet je misschien ook wat? Ik heb een updatetje nodig in deze...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:02 schreef Nostalgist het volgende:
Melissa schreef een bericht op een kussen naar Huub.....
Ik geloof dat niet. Anders zouden de beelden van Wifebeater en Natasja niet op RTL4 terecht zijn gekomen. Dan waren er genoeg andere beelden geweest.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:50 schreef fredfik het volgende:
de febo wil dus van huub af!!
maar ja dat wisten we al
De enigen die hij nodig heeftquote:Op zondag 3 juni 2007 18:01 schreef Rotterdammert het volgende:
huub zit er zwak voor
hij heeft alleen jaap en lieke
Nope....quote:Op zondag 3 juni 2007 18:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Weet je misschien ook wat? Ik heb een updatetje nodig in deze...
Ik heb de streams inmiddels uitgezet vanwege het domme geschreeuw.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke praat nu niet echt als een vriendin over Huub; to put it mildly....
Als Syl en Nicolaas het hadden gekregen wel ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet. Anders zouden de beelden van Wifebeater en Natasja niet op RTL4 terecht zijn gekomen. Dan waren er genoeg andere beelden geweest.
Nee, Huub is nog steeds HOT achter. ( die weten best dat hun salaris door Huub binnenkomt )
Maar waar ik van sta te kijken is dat ze ieder duizend euro per dag verdienen. Dat is behoorlijk veel! (ik haal dat niet iedere dag. Zeker niet op de Sylvia-Nicolaas manier!) Dan is het een jaar leuk verdienen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |