Ja maar ook minder vrolijk, ze is wel meteen heel defensief hoor. Bij Pauw en Witteman ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze komt best wel charmant over, en zelfs goedgemanierd, haha
En dat kan nu net de bedoeling van de FEBO zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij is wel ver in mijn achting gedaald sinds vannacht. Ik denk niet dat ik dat gauw vergeet, en ik hoop dat dat ook in de poll tot uitdrukking komt.
Tja, pech gehad. Hij heeft er toch echt zelf voor gekozen een verpleegkundige te duwen, besmeren, bekogelen, etctera. Maar een lagere populariteit kan hem ook aan het denken zetten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat kan nu net de bedoeling van de FEBO zijn.
Ik had dit precies verwacht van Natasia. Maar wat jij beheerst en ingestudeerd noemt noem ik het publiek te manipuleren door in haar hele verhaal een zielige intonatie te gebruiken.... want och zij heeft het zo zwaar... ze heeft net immers een borstcorrectie gehad en er staat haar ook nog een buikwandcoorectie te wachten...Ze lult snewl over d'r kinderen heen.... In DGK worden we normaal gesproken ook nog getrakteerd op een portie tranen erbij...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:43 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Natasia wel heel anders in tv op tredens. Heel beheerst en ingestudeerd, ik had verwacht dat ze wel wat schreeuweriger en lacheriger enzo zou zijn.
de kans is groot dat het gaat werken....quote:Op zondag 3 juni 2007 17:37 schreef akveor het volgende:
Brian is aan het bewerkstelligen dat iedereen Huub laat vallen....
In de buitenwereld zou Huub er net zo goed op willen duiken . Ze is een lekker wijf met dikke tieten dus waarom zou huub daar niet op willen? Net zo goed als tegen die Gaby. Als Huub het met Amanda wil doen heeft dat altijd 2 redenen: spel & geiligheidquote:Op zondag 3 juni 2007 17:46 schreef riri het volgende:
Lieke zegt iets tegen Amanda...maar Amanda wil het niet horen
Huub WIL helemaal niet met Amanda naar bed...hij buit het uit voor het spel....zoals Lieke zegt tegen Amanda....zegt dat niet heel veel over jou Amanda als je dat toelaat!!!!
Maar dat wil Delletje Amanda natuurlijk NIET HOREN!!!!!
Perfect...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef Lieve het volgende:
Lachen hoor. Het grote effect zal niet gemist worden. Huub is klaar voor de bellers! Als je de kans krijgt om zo'n eerlijke performance te geven, dan moet je ook klaar zijn om die kans te pakken en dat doet Huub. Steeds weer. Hij is erg geschikt voor TV. Beeld op Huub en knallen!
Dat de lozers in de kooi dat niet euk vinden.... dat geloof ik graag .Tuurlijk is Ericnu zover dat hij..... openlijk mioet worden. Zijn jaloezie was al maanden aan het groeien. Maar Eric mag achter Brian aan! Linea recta naar huis.
Als de rest eruit is stop ik ook met stemmen oké? Dan heb ik het ook he le maal gehad.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, pech gehad. Hij heeft er toch echt zelf voor gekozen een verpleegkundige te duwen, besmeren, bekogelen, etctera. Maar een lagere populariteit kan hem ook aan het denken zetten.
Tsjek mijn post daarnaquote:Op zondag 3 juni 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had dit precies verwacht van Natasia. Maar wat jij beheerst en ingestudeerd noemt noem ik het publiek te manipuleren door in haar hele verhaal een zielige intonatie te gebruiken.... want och zij heeft het zo zwaar... ze heeft net immers een borstcorrectie gehad en er staat haar ook nog een buikwandcoorectie te wachten...Ze lult snewl over d'r kinderen heen.... In DGK worden we normaal gesproken ook nog getrakteerd op een portie tranen erbij...
Van Huub had ik weer verwacht dat ie met domme one-liners zou komen en z'n ruiten weer eens zou ingoien. Maar nee ik vond het gesprek van Huub zeer goed. Al betwijfel ik wel of ie zelf wel altijd weet dat hij met een spel bezig is.
Tsja, hij maakte de keuze toch echt zelf om die Brabander aan te vallen en hem te bekogelen met alles wat los en vast zat... Dat kun je de FEBO niet echt aanrekenen. hoogstens dat ze selectief zijn in wat ze uitzenden van verschillende bewoners.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat kan nu net de bedoeling van de FEBO zijn.
Dat weten we nog niet, de PoPo moet nog volgen, maar het sturen van de FEBO begint rare vormen aan te nemen.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, pech gehad. Hij heeft er toch echt zelf voor gekozen een verpleegkundige te duwen, besmeren, bekogelen, etctera. Maar een lagere populariteit kan hem ook aan het denken zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |