Prima, je ziet hem heel gespannen kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn caps zijn gemaakt terwijl de beelden van de klap van Brian aan Amanda werd getoond![]()
![]()
Omdat Lieke niet bijster slim isquote:Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
Wat zit ik me op te winden zeg. Het gaat nu over Huub en Lieke, ipv Dellie en Wifebeater.![]()
![]()
![]()
Laat zien dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn caps zijn gemaakt terwijl de beelden van de klap van Brian aan Amanda werd getoond![]()
![]()
Dat komt nog wel als Huub weer terug is.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
Wat zit ik me op te winden zeg. Het gaat nu over Huub en Lieke, ipv Dellie en Wifebeater.![]()
![]()
![]()
Die zou er toch niks meer over zeggen? + Brian spuugt + slaat amoebe dus hij heeft geen recht van sprekenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef akveor het volgende:
Lieke moet ophouden zich te verdedigen.... laat Brian daar maar z'n hoofd overbreken....
Friesquote:Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian vind het vreselijk dat Huub Lieke afmaakt en dat Lieke dan dezelfde dag nog zit te neuken (sorry mem).
Brian doet zoiets niet.
Mijn held, mijn alles
Huub doet precies hetzelfde bij Amanda.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef Varen het volgende:
En weer een aanval op Liekes relatie met Huub. Brian heeft het weer voor elkaar! Ik wordt zo moe van die jongen
![]()
Tuurlijk, ze moet zich niet zo laten opfokken, maar dat weten we inmiddels, ze snapt niks van het spel. Het gaat er mij om dat ze zo snel switchen van de klap van Wifebeater, naar Lieke en Huub.quote:
Lieke had die switch door kunnen hebben, maar die is zoals gewoonlijk te druk bezig eerlijk te zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze moet zich niet zo laten opfokken, maar dat weten we inmiddels, ze snapt niks van het spel. Het gaat er mij om dat ze zo snel switchen van de klap van Wifebeater, naar Lieke en Huub.
Omdat het verboden is om te spreken over het klapincident.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze moet zich niet zo laten opfokken, maar dat weten we inmiddels, ze snapt niks van het spel. Het gaat er mij om dat ze zo snel switchen van de klap van Wifebeater, naar Lieke en Huub.
Om zijn onvrede over de beelden in L&C te maskeren.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:38 schreef tipsch het volgende:
rat in stookmodus?
Achter de PC misschien???quote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef tipsch het volgende:
Jaap is hier natuurlijk niet geheel toevallig níet bij - waar is Japio!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |