Denk je niet dat Talpa die beelden ter beschikking stelt als dat weer extra kijkers op kan leveren? Jeetje wat naiefquote:Op zondag 3 juni 2007 17:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Eindelijk de verlossende woorden...nu MOET brian wel exit...
Redactie nu vallen jullie door de mand...dit is niet gestreamd maar gekocht door RTL4 koopt die beelden namelijk. ....Brian Exit..en HEEL vlug
Wat zeg je nou?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij gaf nog steeds Natasia de klap hoor maar dat heb ik altijd al gezegd.
Redelijk gelukt met die TV-caps dacht ik zo. Jammer genoeg had ik geen tijd om ook caps van de stream van de villa te maken.quote:
Absoluut geen probleem.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Redelijk gelukt met die TV-caps dacht ik zo. Jammer genoeg had ik geen tijd om ook caps van de stream van de villa te maken.
Logisch , dat is een eindelose discussie waar ze al zo vaak op aangevallen is.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Wat valt me dat tegen. Irene gaat dus niet in op de kids, walgelijk, mocht natuurlijk niet![]()
En Amanda hoopte natuurlijk dat Huub haar gewoon ´n lekker en leuk wijf vondquote:Op zondag 3 juni 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
Brian en Amanda zijn maar stil... ze hebben volgens mij goed in de gaten dat Huub er goed uitkwam in deze show.
Mijn caps zijn gemaakt terwijl de beelden van de klap van Brian aan Amanda werd getoondquote:Op zondag 3 juni 2007 17:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Redelijk gelukt met die TV-caps dacht ik zo. Jammer genoeg had ik geen tijd om ook caps van de stream van de villa te maken.
Mee eens, dat heb ik ook altijd gezegd.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij gaf nog steeds Natasia de klap hoor maar dat heb ik altijd al gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |