Ze is 23, bijna 24...ik dus bijna 18quote:Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef morgane het volgende:
Hoe oud is ze dan?ze ziet eruit als 19 ofzo als ik eerlijk ben
![]()
Ze hebben een dochter en ze heet Mia Rebeccaquote:Op maandag 4 juni 2007 19:50 schreef morgane het volgende:
Dat is z'n vrouw. En ja, ze hebben samen één kind, een zoontje genaamd Sam als ik me het commentaar goed kan herinneren. Ze leek wel jong ja
open nou een topic in BUGquote:Op maandag 4 juni 2007 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Bec is echt leuk. [insert verliefde smileys]
Canas heeft lagere odds dan Davydenko op Betfair [insert geschrokken smiley]
Iemand enig idee hoe het komt dat Fok! vastloopt als je op berichten wilt replyen i.p.v. door 'Snel reageren' te reageren?
FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op maandag 4 juni 2007 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
BUG?
Getuigt van een goede mentailiteit!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi dan, die kunnen we wel gebruiken.
ja vreselijk jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zie net die Aranxa Rus in een poging tot een interviewvan Studio Sport. Wat een arrogant mensje is dat zeg![]()
Ik zie dat Anaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef S-Two het volgende:
Vandaag nog mooie wedstrijden?
Met dit tempo verschil overlappen beide partijen elkaar gelukkig maar deels. Ivanovic pakt met 6-0 de set, Jankovic staat 3-2 voor nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:57 schreef Mindlight het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze de mannenpartijen tegelijk afwerken trouwens.
Davydenko - Canas is onvoorspelbaar. Ik neig naar Davydenkoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:57 schreef Mindlight het volgende:
Davydenko-Canas, en Robredo-Federer, beiden zeer aantrekkelijk op papier. (in mijn ogen)
Onbegrijpelijk dat ze de mannenpartijen tegelijk afwerken trouwens.
Ja normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar als ik keek hoe goed Robredo tegen Volandri stond te tennissen ga ik twijfelen. Zeker omdat Youzhny ook z'n kansen wel kreeg tegen Federer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:01 schreef XL het volgende:
[..]
Davydenko - Canas is onvoorspelbaar. Ik neig naar Davydenko![]()
Federer - Robredo is 3-0 (max. 12 games voor Tommy)
Denk ik ook. Heb zelfs het gevoel dat Canas (helaasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar als ik keek hoe goed Robredo tegen Volandri stond te tennissen ga ik twijfelen. Zeker omdat Youzhny ook z'n kansen wel kreeg tegen Federer.
Overigens neig ik naar Canas.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef mitt het volgende:
Serena is dan ook met afstand de beste tennisster van de wereld.
Dat is Henin. Serena is gewoon degene die het hardste de ballen kan terugkloppen ...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef mitt het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef mitt het volgende:
Serena is dan ook met afstand de beste vetste domste lelijkste en arrogantste tennisster van de wereld.
ik dacht dat jij dat van Dulko zou vindenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef mitt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |