Van Lottum.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:51 schreef tong80 het volgende:
Het wordt echt tijd voor een nationale cultuur-sportzender.
Dan maar naar Eurosport. Is dat Elthing ?
Belachelijk gewoonquote:
Ik vind hem ook aangenaam naar te luisterenquote:
En hoe heet Edit van achteren ?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:58 schreef Tim86 het volgende:
ooit gehoord van EDIT tong80?
edit: ik bedoel:![]()
Dat heb ik ook.Jammerquote:Op maandag 4 juni 2007 18:02 schreef Bruce117 het volgende:
GSM Nadal.
Jammer, had nog wel een set willen zien
Inderdaad, Hewitt kwam net lekker op stoom.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:02 schreef Bruce117 het volgende:
GSM Nadal.
Jammer, had nog wel een set willen zien
Heeft hij niet meerdere malen vanuit een matchpoint tegen de wedstrijd toch nog gewonnen?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad, Hewitt kwam net lekker op stoom.
Zeker.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heeft hij niet meerdere malen vanuit een matchpoint tegen de wedstrijd toch nog gewonnen?
Bedankt voor de spoilerquote:Op maandag 4 juni 2007 18:14 schreef suus21 het volgende:
gelukkig ligt die baghdatis eruit...
Idd, 6-4 6-3 eraf.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
En wéér is Rogier Wassen de laatste Nederlander, al redt ie het vast niet tegen Mirnyi/Bjorkman.
Bedoel je Becky? De vrouw van Hewitt zelfs, ze hebben ook al een kind (of zelfs meer?).quote:
Rebecca Cartwright right?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bedoel je Becky? De vrouw van Hewitt zelfs, ze hebben ook al een kind (of zelfs meer?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |