Daarom, die van mij kan je krijgen maar ben je slechter mee af vermoed ik...quote:Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ik heb denk ik wel een nieuwe lever nodig na gisteren.
quote:
Eczeem.quote:
ben al vaker in het Gelredome geweest; 3 keer Tiesto nu en een keer Coldplayquote:
Hey, lul, had ff gezegd dat je jarig bent, gisteren ofzo.quote:
Hier QUeen + Paul ROdgers en Rammsteinquote:
Was idd topquote:Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef rubbereend het volgende:oi
zo Tiesto was gisterenhij draaide geweldig en de show was
Licht & lasersen een videoscherm zo groot als de hele achterkant van eht stodion
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was je ouders dan gaan bezoeken, had je mooi voetbal kunnen kijken op de Herdgang (Ottencup)quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef Suijk het volgende:
Feli inderdaad.
En ik ben vandaag echt super chagrijnig, komt het omdat er geen voetbal is?
foto's: http://partyflock.nl/album/322012/1024370.htmlquote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was idd top![]()
Toevallig nog meer foto's , zo ja heb je een linkje ?![]()
Had mijn toestel niet bij me , omdat ik niet zoon klein ding heb , en is dus niet makkelijk mee te nemen
En de Blue Man Group was ook![]()
Ik ben al groot!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
en VoreG van harte gefelicteerd, dat je maar een grote jongen mag worden
Fixed.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ikke is klein en das niet eerlijk.
Wat hij zegt, maar dan zonder die tong.quote:
Ik zal dat nieuwe subforum maar eens uit mijn active topics slopenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:22 schreef rubbereend het volgende:ben je ff 1,5 dag niet online is Popo ineens blauw
Dat ligt meer aan popo dan aan dat forum hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 18:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat is er mis met het kaaskoppenforum?
Lees ik Popla en Edith Beiden WC-papier.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef VoreG het volgende:
-edit-
Sst.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte VoreG!
Je blijft een breezah he Mess.
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef VoreG het volgende:
-edit-
Wasabi, groene mosterd. Teveel van dat spul en je staat de huilen als een kleine meid waar de lollie van afgepikt is.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Een wat Aanvoerder?
jij en tiesto dat had ik nooit verwachtquote:Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef rubbereend het volgende:oi
zo Tiesto was gisterenhij draaide geweldig en de show was
Licht & lasersen een videoscherm zo groot als de hele achterkant van eht stodion
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MOsterd is toch meestal/altijd groenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wasabi, groene mosterd. Teveel van dat spul en je staat de huilen als een kleine meid waar de lollie van afgepikt is.
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
foto's: http://partyflock.nl/album/322012/1024370.html
BMG was inderdaad erg tof!
wasabi, sterk spulquote:Op zondag 3 juni 2007 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Een wat Aanvoerder?
O ja, dat goedje heeft A het al eens over gehad.quote:
Helaas?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:37 schreef lookinforyou het volgende:
Goedenavond Hoolsjes![]()
Enne Tong, ik let er niet echt op, maar soms kan het je helaas niet ontgaan.
Niet alleen het gekreun.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je het gekreun zat?
Op die foto is de mosterd toch duidelijk groenquote:
Ja idd, Als ik sommige schaatsers zie, kan ik nie zeggen dat dat nou zou fijn gezicht isquote:
Die hebben dan gelukkig ook een pak aan, waardoor het al onmogelijk is om de lul te laten hangen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja idd, Als ik sommige schaatsers zie, kan ik nie zeggen dat dat nou zou fijn gezicht is
Heb ik niet gezien.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hebben dan gelukkig ook een pak aan, waardoor het al onmogelijk is om de lul te laten hangen.
Maar bijvoorbeeld bij Rob Witschge, waar het klokkenspel al eens in beeld is geweest tijdens een wedstrijd ?
Lefgozerquote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef RayMania het volgende:
Durf het haast niet te zeggen, maar ik ben best trots geworden op m'n verslag.
Heb het nu echt gehad, dit weekend elke dag van 09:00 t/m 22:00quote:
Wow, dat is snel. Ik dacht dat ik rap was met Prison Break in drie dagenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:21 schreef pascalheister het volgende:
zo dat was 24 weer voor vandaag, sezoen 1 gister en vandaag in een haal gekeken.
Nu seizoen 2 nog snel oppakken
2x8=16 uur mooi verdeeld over 2 dagenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wow, dat is snel. Ik dacht dat ik rap was met Prison Break in drie dagen.
24 begin ik niet aan, kost teveel tijd. Ik houd het bij Prison Break, Lost en Heroes, hoop ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2x8=16 uur mooi verdeeld over 2 dagen![]()
man je weet niet wat je mist, die series vallen in het niet bij 24 dat verzeker ik jequote:Op zondag 3 juni 2007 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
24 begin ik niet aan, kost teveel tijd. Ik houd het bij Prison Break, Lost en Heroes, hoop ik.
Ik heb de eerste twee seizoenen, maar S01E01 vond ik al nietsquote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
man je weet niet wat je mist, die series vallen in het niet bij 24 dat verzeker ik je![]()
dat is de intro van de serie niet zo gek dat die nog niet zo boeiend is, bij 2 begint het pas echtquote:Op zondag 3 juni 2007 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee seizoenen, maar S01E01 vond ik al niets.
die ben ik nu aan het kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is de intro van de serie niet zo gek dat die nog niet zo boeiend is, bij 2 begint het pas echt
Slotjequote:Op zondag 3 juni 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
Vanavond de film TITANIC op RTL-4 ( zonder spoilers )
Ik moest lachen.
Hij toverde toch een kleine glimlach op mijn gezicht.quote:
Hier in Bommel ook net het theaterseizoen binnen.Komen leuke dingen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:16 schreef rubbereend het volgende:
zit mn abo in te vullen bij het theater van Oss maar het gaat zooooooo traag
Hier niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hard Gras on tour
die show van Arie & Sylvester is erg goedquote:Op maandag 4 juni 2007 00:03 schreef borisz het volgende:
wij hebben oa Najib Amhali ingevuld en Arie & Sylvester
één van de weinige leuke vrouwen in het cabaretquote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ma verrassen met Brigitte Kaandorp.Vind ik zelf ook leuk
De enigequote:Op maandag 4 juni 2007 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één van de weinige leuke vrouwen in het cabaret
We zitten te wachten op de laatste aflevering uit de USA, die morgen w.s. online staat.quote:
Man je hebt vakantie. Kijk daar naar uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:13 schreef VoreG het volgende:
Morgen laatste tentamen van dit studiejaar en daarna dus vakantie. Blegh, 4 uur lang een tentamen en dan ook nog om 11 uur beginnen.
Zijn toch geen tijden.
Sanne Wallis de Vries en Claudia de Breij waren erg leuk in het theater. Vooral Claudia verraste met één van de beste shows die ik dit seizoen gezien heb!quote:
3.8 is het voor mijquote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
We zitten te wachten op de laatste aflevering uit de USA, die morgen w.s. online staat.
6.20 voor ons.quote:
Zeker, alleen dat tentamen bepaalt ontzettend veel voor m'n studie. Als ik er anders voor had gestaan was ik een stuk positiever.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man je hebt vakantie. Kijk daar naar uit.
Je gaat later nog terug verlangen naar zo iets futiels als een tentamenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, alleen dat tentamen bepaalt ontzettend veel voor m'n studie. Als ik er anders voor had gestaan was ik een stuk positiever.
Leukste terrasjes dan in Nederlandquote:
Ik wist niet dat je Fins sprak.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Gronings/ fins één pot nat.quote:
quote:Resultoat van joen zuikopdracht » moi «
Vet = Grunnegs
--------------------------------------------------------------------------------
Woorden mit moi :
Moi » begroeting, hallo
van wat nu bezig is ben ik niet zo kapotquote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef tong80 het volgende:
Waar was ik zonder rockpalast zondagnacht ? Heerlijk
Incubus. Niet echt my cup of tea.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef tong80 het volgende:
Waar was ik zonder rockpalast zondagnacht ? Heerlijk
Mij ook niet, maar wel lekker zo in de nacht.quote:
Zet maar even eigen CD-tje op: Nirvana unplugged in New York.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar wel lekker zo in de nacht.
Plateauquote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet maar even eigen CD-tje op: Nirvana unplugged in New York.
Oh, maar dat had ik ook al de hele dagquote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nou, goed, een goed boek kent geen tijd geloof ik, maar het kost het wel.
Trusten.
En 9 seconden.quote:
dat duurt nog wel ff dat ik ze in moet leverenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:46 schreef Messenga het volgende:
Boeken ingeleverd!
Ik zou 't niet weten. Even de schoolsite bekijken...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:49 schreef borisz het volgende:
[..]
dat duurt nog wel ff dat ik ze in moet leveren![]()
goed planquote:Op maandag 4 juni 2007 09:56 schreef MaxPower het volgende:
zo, we gaan maar eens het derde bakje koffie van de ochtend halen.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef Suijk het volgende:
Ik heb een bakje koffie op hier en iedere keer als ik dat doe is dat een reminder dat ik deze koffie eigenlijk helemaal niet lekker vind.
Jawel, maar zo'n automaat is altijd ranzig. Drink eigenlijk de hele dag door water.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]Maar bij gebrek aan beter
is het geen DE ?
en PH dat kan ik me goed voorstellen, zal er ook wel niet beter op worden de aankomende tijd.
Ja dat doe ik ook... maar ik blijf heen en weer lopen naar de WCquote:Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jawel, maar zo'n automaat is altijd ranzig. Drink eigenlijk de hele dag door water.
Is goed wegwerken niet goed genoeg meer tegenwoordig?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar eerst nog even die enorme kop koffie verkeerd wegwerken
Sendquote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Is goed wegwerken niet goed genoeg meer tegenwoordig?
Kutgeluid.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:07 schreef Againzender het volgende:
He, ze gooien hier de sirenes ook maar eens aan
ik heb niks gehoordquote:Op maandag 4 juni 2007 12:07 schreef Againzender het volgende:
hehe idd. Maar golfer wat is je antwoord?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Mijn beeld van Aanvoerder is opeens weer even bijgesteld:
Fantaseren over je ex!
![]()
Hier waren ze ook al 4 minuten te laat ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:07 schreef Againzender het volgende:
Die uithoek waar jij zit wordt ook niet gewaarschuwd bij een eventuele ramp. Da's expres.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef appelsientje het volgende:
Heb ik ze weer gemist.. de sirenes..... de wereld kan vergaan en dan heb ik het niet eens door..
hier wel dat scheeltquote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die uithoek waar jij zit wordt ook niet gewaarschuwd bij een eventuele ramp. Da's expres.
Na gisteren inderdaad!quote:
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die uithoek waar jij zit wordt ook niet gewaarschuwd bij een eventuele ramp. Da's expres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hoe viezerikquote:
Waaaarquote:Op maandag 4 juni 2007 15:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hup, IQ discussie in GC. Haven't seen those in a long time. Ik ga me vermaken.
In GC dat zegt Lego toch.quote:
Ja maar ik ben te lui om te zoekenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In GC dat zegt Lego toch.
Of kun je niet lezen
Dan help ik je een beetje op wegquote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben te lui om te zoeken
En nee, lezen ben ik verleerd. Tis vakantie he.
Mja, ik had m al. Thnx anywayquote:Op maandag 4 juni 2007 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan help ik je een beetje op weg
http://forum.fok.nl/user/history/58327
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:52 schreef RayMania het volgende:
KLAAR KLAAR KLAAR KLAAR KLAARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan ga eerst maar eens een paar dagen ontsapnnen, slapen en zuipen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Hopelijk goed gefixed.quote:
Al hebben hebben politci ook wel rare ideeënquote:In Noord-Brabant heeft de politie gisterochtend een 39-jarige man aangehouden, die kort daarvoor zijn 32-jarige vriendin had bedreigd en mishandeld.
Aanleiding voor de vechtpartij was een vergeten verjaardag. De 39-jarige man kon het niet verkroppen dat zijn levensgezel zijn geboortedag onopgemerkt voorbij liet gaan. Daarom stompte hij haar in het gezicht, vernielde haar spullen en dreigde ook het huis in brand te steken. De vrouw heeft aangifte gedaan, zo meldt de politie.
Maar ja die woont dan weer in zaltbommel en heeft in brabant gestudeerd.quote:Het Tweede Kamerlid Anouchka van Miltenburg (VVD) heeft oplossingen bedacht om het het tekort aan orgaandonoren terug te dringen. Zo wil ze het dragen van een autogordel niet langer verplicht stellen. "Misschien moeten we meer mensen dood laten gaan."
De VVD-woordvoerdster voor Volksgezondheid prijst BNN voor de discussie die is losgemaakt over het tekort aan donoren, maar vraagt zich hardop af of daar de oplossing ligt. "Donorregistratie heeft een heel beperkt effect op de wachtlijsten. Mensen wier organen anders zouden worden getransplanteerd, blijven langer leven door medische vooruitgang en veiligheidsmaatregelen. Door airbags en verplichte autogordel is het aantal dodelijke ongelukken afgenomen. Mensen sterven ouder en hun organen zijn dan vaak ongeschikt voor transplantatie."
Daarom gaat van Miltenburg haar fractie voorstellen om de verplichte veiligheidsriem in de auto af te schaffen. "Waarom bemoeit de overheid zich daarmee?"
De politica wil verder gerichte campagnes voeren om jonge mensen die een risicovol beroep of hobby hebben binnen te halen als orgaandonor. Daarbij denkt zij aan motorrijders en militairen. Ook wil ze kinderen betrekken bij deze problematiek. "Je moet ook voor kinderen bespreekbaar maken of ze zich willen laten registreren."
Tot slot wil de politica de mogelijkheden van stamcelonderzoek gebruiken. In het geen-bezwaar-systeem van onze Zuiderburen ziet ze echter geen heil. "De discussie laait weer op over een systeem waarbij mensen verplicht aangeven of ze donor zijn. De vraag is of dat niet averechts werkt. Als de overheid zegt: jouw organen zijn van mij, tenzij je je verzet, denk ik dat de reactie bij veel mensen is: ik dacht 't niet."
omg dat wijf heeft geen idee hoe orgaandonatie werktquote:Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Kijk 3 juni is een belangrijke dag, maar die Brabanders slaan door!
[..]
Al hebben hebben politci ook wel rare ideeën
[..]
Maar ja die woont dan weer in zaltbommel en heeft in brabant gestudeerd.
Gekke zuiderlingen...
Mag ik hopen, alleen snap ik het grapje dat ze wilde maken dan weer nietquote:Op maandag 4 juni 2007 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft ze al afstand van genomen, was cynisch bedoeld.
VVD-ers hebben een Duits gevoel voor humor. Geen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mag ik hopen, alleen snap ik het grapje dat ze wilde maken dan weer niet.
Dat vind ik dan weer erg jammer om te horenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
VVD-ers hebben een Duits gevoel voor humor. Geen.
er zijn zoveel meer redenen om te gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog twee weken en dan Defqon!
Ow en mss een reden voor mij om ooit naar Lowlands te gaan, Promo wil er best een keer draaien
Ik vind Lowlands maar een matige line-up hebben, ik vond die van Pinkpop beter.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn zoveel meer redenen om te gaan
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind Lowlands maar een matige line-up hebben, ik vond die van Pinkpop beter.
Al is de line-up van Werchter natuurlijk de beste.
Tong zal alleen geen kroegbaas zijn, daar heeft hij geen tijd voor.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Zeg tong, om niet offopic te gaan in je NIVO Sparta topic, maar ben jij dat echt? Je lijkt heel erg op de kroegbaas die ik ken en me altijd gratis bier toeschuift.
Bier?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn zoveel meer redenen om te gaan
onder anderequote:
Dano stond ooit op Lowlands trouwensquote:Op maandag 4 juni 2007 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog twee weken en dan Defqon!
Ow en mss een reden voor mij om ooit naar Lowlands te gaan, Promo wil er best een keer draaien
Ik krijg nog een geeltje van jequote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Zeg tong, om niet offopic te gaan in je NIVO Sparta topic, maar ben jij dat echt? Je lijkt heel erg op de kroegbaas die ik ken en me altijd gratis bier toeschuift.
Basement Jaxx, Editors, Groove Armada, Interpol, Kaiser Chiefs, Kasabian, Killersquote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
matig? Tot nu toe is het al erg goed en er komt nog zoveel. Uffie is erbij gekomen zag ik
Bij Pinkpop typte ik het zelf in en bij Werchter was ik aan het copy-pastenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
VoreG, wat is het verschil tussen MUSE op Pinkpop en Muse op Werchter?
Muse op Pinkpop :quote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
VoreG, wat is het verschil tussen MUSE op Pinkpop en Muse op Werchter?
omgquote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Basement Jaxx, Editors, Groove Armada, Interpol, Kaiser Chiefs, Kasabian, Killers
tegenover Pinkpop
Wir Sind Helden, C-Mon & Kypsi, Razorlight, Stooges, MUSE, Snow Patrol, Lostprophets, Fratellis, Wolfmother, Arctic Monkeys, Linkin Park, Kooks
TegenoverWerchter
Muse, Air, Mika, Kaiser Chiefs, Bloc Party,Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, Pearl Jam, Razorlight, Snow Patrol, The Killers, Keane, The Chemical Brothers, The Kooks, Interpol, Incubus, Metallica, Faithless
Niet te veel h'tjes, hè.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Muse op Pinkpop :
'Thank you you where a great Dutch audiance'
Muse op Werchter :
'Thank you you where a great German audiance'
Ik heb geen zin om over een terrein te struinen in de hoop wat goeds te horen, ik wil goede muziekquote:Op maandag 4 juni 2007 18:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omgdat zijn dan de grote namen, Lowlands is gelukkig meer, je vergeet bij de grote namen bands als Sonic Youth en Tool
Ik heb het over dit jaarquote:bovendien wat Pinkpop en Werchter neer zetten stond vorig jaar voor een groot deel op Lowlands
Maakt niet uitquote:daarbij is Werchter een heel ander festival..... 2 podia
En dat heeft ie gewetenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dano stond ooit op Lowlands trouwens
Jaquote:Op maandag 4 juni 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Toen ik nog naar Pinkpop ging hadden ze één podium en 8 bands.
luister van te voren veel radio, bezoek wat myspacejes en youtube, kijk naar de tips in het Lowlandstopicquote:Op maandag 4 juni 2007 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om over een terrein te struinen in de hoop wat goeds te horen, ik wil goede muziek.
maarja dan kunnen we elk jaar voor jou wel hetzelfde boekenquote:Ik heb het over dit jaar.
[..]
quote:Maakt niet uit.
maar hij kwam later in de nacht wel terug en draaide samen met aphrodite tot grote vreugde van het publiekquote:Op maandag 4 juni 2007 18:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dat heeft ie geweten
Soort Rob Gee op Sensation Black ervaring had ie toen
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja dan kunnen we elk jaar voor jou wel hetzelfde boeken
klinkt meer als VoreGlandsquote:Op maandag 4 juni 2007 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]. Elk jaar komen er dan gewoon wat nieuwe bandjes bij die ik ken
.
om kleine kinderen te lokken?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gegarandeerd succes!
Ik wil ook m'n eigen Disneyland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |