Daarom, die van mij kan je krijgen maar ben je slechter mee af vermoed ik...quote:Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ik heb denk ik wel een nieuwe lever nodig na gisteren.
quote:
Eczeem.quote:
ben al vaker in het Gelredome geweest; 3 keer Tiesto nu en een keer Coldplayquote:
Hey, lul, had ff gezegd dat je jarig bent, gisteren ofzo.quote:
Hier QUeen + Paul ROdgers en Rammsteinquote:
Was idd topquote:Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef rubbereend het volgende:oi
zo Tiesto was gisterenhij draaide geweldig en de show was
Licht & lasersen een videoscherm zo groot als de hele achterkant van eht stodion
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was je ouders dan gaan bezoeken, had je mooi voetbal kunnen kijken op de Herdgang (Ottencup)quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef Suijk het volgende:
Feli inderdaad.
En ik ben vandaag echt super chagrijnig, komt het omdat er geen voetbal is?
foto's: http://partyflock.nl/album/322012/1024370.htmlquote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was idd top![]()
Toevallig nog meer foto's , zo ja heb je een linkje ?![]()
Had mijn toestel niet bij me , omdat ik niet zoon klein ding heb , en is dus niet makkelijk mee te nemen
En de Blue Man Group was ook![]()
Ik ben al groot!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
en VoreG van harte gefelicteerd, dat je maar een grote jongen mag worden
Fixed.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ikke is klein en das niet eerlijk.
Wat hij zegt, maar dan zonder die tong.quote:
Ik zal dat nieuwe subforum maar eens uit mijn active topics slopenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:22 schreef rubbereend het volgende:ben je ff 1,5 dag niet online is Popo ineens blauw
Dat ligt meer aan popo dan aan dat forum hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 18:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat is er mis met het kaaskoppenforum?
Lees ik Popla en Edith Beiden WC-papier.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef VoreG het volgende:
-edit-
Sst.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte VoreG!
Je blijft een breezah he Mess.
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef VoreG het volgende:
-edit-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |