quote:Ik heb alleen maar seks zodat ik later wat heb om aan te denken tijdens het rukken.
Nice!quote:
Waren ze zo erg?quote:
Tsja, als de 1 in Sheffield gaat studeren en de ander in Praag gaat werken dan houdt het op he?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ha!
Het is niet voor niets een ex lijkt me...
Oooh.. dat is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, als de 1 in Sheffield gaat studeren en de ander in Praag gaat werken dan houdt het op he?
Ik ga naar Praag. Zij woont nu nog in Bulgarije. Wat doe je in Praag?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Oooh.. dat is een ander verhaal natuurlijk.
Toevallig ben ik in Praha at this verry moment.... waar woont ze ergens?
Fuck.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ga naar Praag. Zij woont nu nog in Bulgarije. Wat doe je in Praag?
Ik heb anders al een uitgebreid repertoire om over te fantaseren.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Fuck.
Nee, ik zit in Limburg....Maar als jij naar Praag gaat heb je binnekort iets heel anders om over te fantaseren lijkt me.
Kwestie van africhtenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:05 schreef shifto het volgende:
Ik heb idd 1 ex waar ik nog over fantaseer maar dat is dan ook omdat zoals ts al zegt, we super sexpatible waren. Nieuwe partner ok, maar als ik kon kiezen voor de oude sex, ik zou neit twijfelen
Dat een relatie niet werkt wil niet zeggen dat je iemand sexueel niet meer aantrekkelijk vindt...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef karr-1 het volgende:
Er is toch een reden dat het een ex was?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef karr-1 het volgende:
Er is toch een reden dat het een ex was? Tijdens het masturberen denk ik echt niet aan mijn ex hoor, dan zou me accuut de zin vergaan.
Dat kan, maar meestal gaat dat mij samenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat een relatie niet werkt wil niet zeggen dat je iemand sexueel niet meer aantrekkelijk vindt...
ik heb 2 ubergeile exen, dat was tot een tijd terug idd rukmateriaal in mijn gedachten.quote:
Misschien zit daar een beetje de crux. Als je ex-en hebt die alleen opwindend zijn omdat ze "voorhanden" zijn, dan... tsja.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef Vistel het volgende:
ik heb 2 ubergeile exen, dat was tot een tijd terug idd rukmateriaal in mijn gedachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |