Aangezien jij het vorige topic had gesloten mocht jij een nieuwe openen, maar dat is best moeilijk te begrijpen voor sommige mensenquote:
Goed idee.quote:
Netzo als dat 't voor sommigen heel moeilijk te begrijpen is om ontopic te blijven ipv leuk denken te zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Aangezien jij het vorige topic had gesloten mocht jij een nieuwe openen, maar dat is best moeilijk te begrijpen voor sommige mensen![]()
Yup. Ze waren ook erg OKquote:Op zondag 3 juni 2007 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee.
Ook net gedaan, samen met een kipsaté.
Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef sanni het volgende:
Leuk dat je lekker hebt gegeten. Eigen foto's of gewoon google-shit?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef sanni het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Ontopic: kaasvlinders en [afbeelding] En nee dit geen google-shit![]()
Je kan me nu opvegenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef golfer het volgende:
Ontopic:
glaasje whisky, met dit als bewijs voor sanni:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit heet Sanni dissen.
Oh en een dis is OT
Nu kom ik er wel bij de volgende keer!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:59 schreef Bluezz het volgende:
En we gaan er nog een keer overheen, eigen lijf, eigen tattoo, eigen glas![]()
OT : glaasje aussie wijn
[afbeelding]
![]()
Dat is OTquote:Op maandag 4 juni 2007 03:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik geloof dat ik nu spontaan aan de drank ga![]()
heeyquote:Op maandag 4 juni 2007 03:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg kom je altijd zo laat....
- fotooooo-
OT nog een laatste glaasje wijn
Hey, die heb ik nog gekochtquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog gekocht![]()
OT: een half stokbrood met kaas en ham weggewerkt![]()
Eigen foto's uiteraard.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef sanni het volgende:
sow he!quote:
Was/is bij de c1000 in Delft in de aanbieding, 99 cent voor een bakquote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Qwea het volgende:
appeltje.
Waar koop je marsepijn ijs lemonlime?
En is dat het huismerk van c1000? Of van hertog ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:01 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Was/is bij de c1000 in Delft in de aanbieding, 99 cent voor een bakDe marsepeinsmaak is echt super, alleen zitten er ook stukjes chocola in, dat vind ik weer iets minder. Morgen de aarbeien variant maar kopen
![]()
Nee, een of ander Duits merk. Bij de grote c1000 in Delft hebben ze nog wel eens overschotten uit andere landen. Laatst nog een Franse diepvries-stoofpot met kabeljauw en St-Jacobsschelpen geprobeerd, ook 99 centquote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
En is dat het huismerk van c1000? Of van hertog ofzo?
Binnenkort ff kijken
oei dan ben ik helaas bang dat ze dat hier niet hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Nee, een of ander Duits merk. Bij de grote c1000 in Delft hebben ze nog wel eens overschotten uit andere landen. Laatst nog een Franse diepvries-stoofpot met kabeljauw en St-Jacobsschelpen geprobeerd, ook 99 cent![]()
Altijd wel goed op de datum letten daarquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Nee, een of ander Duits merk. Bij de grote c1000 in Delft hebben ze nog wel eens overschotten uit andere landen. Laatst nog een Franse diepvries-stoofpot met kabeljauw en St-Jacobsschelpen geprobeerd, ook 99 cent![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Qwea het volgende:
appeltje.
lekker, ik krijg trekquote:Op maandag 4 juni 2007 23:52 schreef Bluezz het volgende:
We hadden borrelvrienden
Bij de rode en witte wijn hebben we op tafel gezet :
Kruidenpaté en brie op een toastje
Belegen boerenkaas met ital. kruiden in blokjes
Gamba's in dillesaus
Geitenkaas in spek gewikkeld met een klein vijgje op een prikkertje
Kleine chorizobommetjes
Jij mag altijd even je tietuh posten hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
lekker, ik krijg trek![]()
ik mag zeker mijn tieten niet weer posten, dus dan maar ontopic: ijsthee![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag altijd even je tietuh posten hoor.
Ik weet het dan wel weer om te vormen naar iets eetbaar.
Ik doe niets verkeerd met haar hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd met haar hoor.![]()
Ontopic, morgen gaan we w.s. BBQ-en:
[afbeelding]
Zelfgemaakt of uit de winkel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:36 schreef Innocence het volgende:
Geroosterd brood met Javaanse kipsaté-salade.
Diepvries hè? Die is echt lekker! Zeker gezien wat je er voor betaald.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:24 schreef golfer het volgende:
Toch maar geen BBQ vandaag.
Het wordt straks: gebakken pesto-aardappeltjes, stoomgroentes met zeekraal en kabeljauwburgers met mosterdsaus.![]()
Soulmatequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:20 schreef Innocence het volgende:
[..]
Diepvries hè? Die is echt lekker! Zeker gezien wat je er voor betaald.
Eet ik vaak op zondag met rijst of geroosterd brood.![]()
Dan ga ik nog veel meer lekkers klaarmaken.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga ik nog veel meer lekkers klaarmaken.![]()
Lijkt mij een goed plan. CUL en XXX-rated-meet voor de liefhebers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:43 schreef SeaOfLove het volgende:
![]()
Gaan gewoon een X een mini-CUL-meet houden![]()
Wat is een eierbal?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Patat met ik weet nog niet.. eierbal of berehap
Een eierbal is een populaire snack in Noord- en Oost-Nederland. Daar is de eierbal bij de automatiek, snackbar en cafetaria's te verkrijgen. Buiten die regio's heeft de eierbal nauwelijks bekendheid.quote:
Nou, veel uitgebreider had ik het inderdaad niet kunnen beantwoorden!quote:
Dan heb je of een mega kroket, of een klein eiquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, veel uitgebreider had ik het inderdaad niet kunnen beantwoorden!
Je kunt het het ook simpel zeggen door.. je stopt een gekookt ei in een kroket
Uhm, nouja zo maken de meeste snackbars hier in de omgeving ze wel hoor.. dus het zal wel gaan denk ik !quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je of een mega kroket, of een klein ei
vanmiddag ook al op smaakte erg goedquote:
Italiaanse keuken ken niet echt een origineel recept. Verschilt per regio, en soms per familie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond: fettuccine met zelfgemaakte originele carbonara-saus.![]()
De haring had geen trietuh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe tieten-pic aankomen![]()
Jummie, wil je dat voor mij ook een keer koken?quote:
Mooi ik weet waar ik morgen eetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond tartaartjes, gegrilde champ/uienmix en wat rijst erbij.
Morgen zelf sushi maken met tonijn, zalm, surimistikkies, komkommer en avocado
quote:
quote:
Jaaaa leuk, hier zit de accu in de opladerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het zo zelf maken geloof ik. Heb net besloten dat ik toch maar niet uitga. Ik word te oud voor die ongein![]()
Voor het eerst, ik heb behalve komkommer niks in huis dus het worden maki-rollen (zo heet dat toch) met komkommer, gewoon om even te proberen![]()
Ik heb eindelijk weer een foto-toestel (leende die van mijn moeder zo vaak dat ze zelf maar een nieuwe heeft gekocht van de week) dus ik ga een verslagje maken voor het sushi-topic
![]()
De eerste foto's zijn al genomen, de rijst is net aan de kook, dus ik maak vorderingenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk, hier zit de accu in de oplader![]()
Next time niet meer van die kutkleine reepjes snijden, knulquote:Op zondag 10 juni 2007 01:17 schreef golfer het volgende:
Kon het even niet laten, maar alvast even een reepje rauwe tonijn in Japanse sojasaus gesnoept. Jammie.
Jullie willen morgen toch ook wel wat te eten hebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Next time niet meer van die kutkleine reepjes snijden, knul
Komt goed, er is nog genoeg over en desnoods komen we gewoon naar Delft en vreten we jou op.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Jullie willen morgen toch ook wel wat te eten hebben![]()
Ik eet jou op natuurlijk....met huid en haarquote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt goed, er is nog genoeg over en desnoods komen we gewoon naar Delft en vreten we jou op.![]()
Een trioquote:Op zondag 10 juni 2007 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik eet jou op natuurlijk....met huid en haarBluezz is het toetje
![]()
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:35 schreef Curiosity het volgende:
vanavond eten we Oelek gehaktballetjes en zoete sojarijst met kroepoek.
Mocht je nog trek hebben, dan mag je ook nog wat restjes van mijn rolletje komen opeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Net de laatste sushi gemaakt van wat ik nog over had van gisteren
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht je nog trek hebben, dan mag je ook nog wat restjes van mijn rolletje komen opeten.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Net de laatste sushi gemaakt van wat ik nog over had van gisteren
[afbeelding]
fotootje van gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |