Aangezien jij het vorige topic had gesloten mocht jij een nieuwe openen, maar dat is best moeilijk te begrijpen voor sommige mensenquote:
Goed idee.quote:
Netzo als dat 't voor sommigen heel moeilijk te begrijpen is om ontopic te blijven ipv leuk denken te zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Aangezien jij het vorige topic had gesloten mocht jij een nieuwe openen, maar dat is best moeilijk te begrijpen voor sommige mensen![]()
Yup. Ze waren ook erg OKquote:Op zondag 3 juni 2007 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee.
Ook net gedaan, samen met een kipsaté.
Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef sanni het volgende:
Leuk dat je lekker hebt gegeten. Eigen foto's of gewoon google-shit?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef sanni het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Ontopic: kaasvlinders en [afbeelding] En nee dit geen google-shit![]()
Je kan me nu opvegenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef golfer het volgende:
Ontopic:
glaasje whisky, met dit als bewijs voor sanni:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit heet Sanni dissen.
Oh en een dis is OT
Nu kom ik er wel bij de volgende keer!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:59 schreef Bluezz het volgende:
En we gaan er nog een keer overheen, eigen lijf, eigen tattoo, eigen glas![]()
OT : glaasje aussie wijn
[afbeelding]
![]()
Dat is OTquote:Op maandag 4 juni 2007 03:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik geloof dat ik nu spontaan aan de drank ga![]()
heeyquote:Op maandag 4 juni 2007 03:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg kom je altijd zo laat....
- fotooooo-
OT nog een laatste glaasje wijn
Hey, die heb ik nog gekochtquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog gekocht![]()
OT: een half stokbrood met kaas en ham weggewerkt![]()
Eigen foto's uiteraard.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef sanni het volgende:
sow he!quote:
Was/is bij de c1000 in Delft in de aanbieding, 99 cent voor een bakquote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Qwea het volgende:
appeltje.
Waar koop je marsepijn ijs lemonlime?
En is dat het huismerk van c1000? Of van hertog ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:01 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Was/is bij de c1000 in Delft in de aanbieding, 99 cent voor een bakDe marsepeinsmaak is echt super, alleen zitten er ook stukjes chocola in, dat vind ik weer iets minder. Morgen de aarbeien variant maar kopen
![]()
Nee, een of ander Duits merk. Bij de grote c1000 in Delft hebben ze nog wel eens overschotten uit andere landen. Laatst nog een Franse diepvries-stoofpot met kabeljauw en St-Jacobsschelpen geprobeerd, ook 99 centquote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
En is dat het huismerk van c1000? Of van hertog ofzo?
Binnenkort ff kijken
oei dan ben ik helaas bang dat ze dat hier niet hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Nee, een of ander Duits merk. Bij de grote c1000 in Delft hebben ze nog wel eens overschotten uit andere landen. Laatst nog een Franse diepvries-stoofpot met kabeljauw en St-Jacobsschelpen geprobeerd, ook 99 cent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |