Hey, die heb ik nog gekochtquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ontopic: kaasvlinders en [afbeelding] En nee dit geen google-shit![]()
Kloptquote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog gekocht![]()
OT: een half stokbrood met kaas en ham weggewerkt![]()
Eigen foto's uiteraard.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef sanni het volgende:
Leuk dat je lekker hebt gegeten. Eigen foto's of gewoon google-shit?
sow he!quote:
Was/is bij de c1000 in Delft in de aanbieding, 99 cent voor een bakquote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Qwea het volgende:
appeltje.
Waar koop je marsepijn ijs lemonlime?
En is dat het huismerk van c1000? Of van hertog ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:01 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Was/is bij de c1000 in Delft in de aanbieding, 99 cent voor een bakDe marsepeinsmaak is echt super, alleen zitten er ook stukjes chocola in, dat vind ik weer iets minder. Morgen de aarbeien variant maar kopen
![]()
Nee, een of ander Duits merk. Bij de grote c1000 in Delft hebben ze nog wel eens overschotten uit andere landen. Laatst nog een Franse diepvries-stoofpot met kabeljauw en St-Jacobsschelpen geprobeerd, ook 99 centquote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
En is dat het huismerk van c1000? Of van hertog ofzo?
Binnenkort ff kijken
oei dan ben ik helaas bang dat ze dat hier niet hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Nee, een of ander Duits merk. Bij de grote c1000 in Delft hebben ze nog wel eens overschotten uit andere landen. Laatst nog een Franse diepvries-stoofpot met kabeljauw en St-Jacobsschelpen geprobeerd, ook 99 cent![]()
Altijd wel goed op de datum letten daarquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Nee, een of ander Duits merk. Bij de grote c1000 in Delft hebben ze nog wel eens overschotten uit andere landen. Laatst nog een Franse diepvries-stoofpot met kabeljauw en St-Jacobsschelpen geprobeerd, ook 99 cent![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Qwea het volgende:
appeltje.
lekker, ik krijg trekquote:Op maandag 4 juni 2007 23:52 schreef Bluezz het volgende:
We hadden borrelvrienden
Bij de rode en witte wijn hebben we op tafel gezet :
Kruidenpaté en brie op een toastje
Belegen boerenkaas met ital. kruiden in blokjes
Gamba's in dillesaus
Geitenkaas in spek gewikkeld met een klein vijgje op een prikkertje
Kleine chorizobommetjes
Jij mag altijd even je tietuh posten hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
lekker, ik krijg trek![]()
ik mag zeker mijn tieten niet weer posten, dus dan maar ontopic: ijsthee![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag altijd even je tietuh posten hoor.
Ik weet het dan wel weer om te vormen naar iets eetbaar.
Ik doe niets verkeerd met haar hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd met haar hoor.![]()
Ontopic, morgen gaan we w.s. BBQ-en:
[afbeelding]
Zelfgemaakt of uit de winkel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:36 schreef Innocence het volgende:
Geroosterd brood met Javaanse kipsaté-salade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |