Mooi ik weet waar ik morgen eetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond tartaartjes, gegrilde champ/uienmix en wat rijst erbij.
Morgen zelf sushi maken met tonijn, zalm, surimistikkies, komkommer en avocado
quote:
quote:
Jaaaa leuk, hier zit de accu in de opladerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het zo zelf maken geloof ik. Heb net besloten dat ik toch maar niet uitga. Ik word te oud voor die ongein![]()
Voor het eerst, ik heb behalve komkommer niks in huis dus het worden maki-rollen (zo heet dat toch) met komkommer, gewoon om even te proberen![]()
Ik heb eindelijk weer een foto-toestel (leende die van mijn moeder zo vaak dat ze zelf maar een nieuwe heeft gekocht van de week) dus ik ga een verslagje maken voor het sushi-topic
![]()
De eerste foto's zijn al genomen, de rijst is net aan de kook, dus ik maak vorderingenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk, hier zit de accu in de oplader![]()
Next time niet meer van die kutkleine reepjes snijden, knulquote:Op zondag 10 juni 2007 01:17 schreef golfer het volgende:
Kon het even niet laten, maar alvast even een reepje rauwe tonijn in Japanse sojasaus gesnoept. Jammie.
Jullie willen morgen toch ook wel wat te eten hebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Next time niet meer van die kutkleine reepjes snijden, knul
Komt goed, er is nog genoeg over en desnoods komen we gewoon naar Delft en vreten we jou op.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Jullie willen morgen toch ook wel wat te eten hebben![]()
Ik eet jou op natuurlijk....met huid en haarquote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt goed, er is nog genoeg over en desnoods komen we gewoon naar Delft en vreten we jou op.![]()
Een trioquote:Op zondag 10 juni 2007 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik eet jou op natuurlijk....met huid en haarBluezz is het toetje
![]()
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:35 schreef Curiosity het volgende:
vanavond eten we Oelek gehaktballetjes en zoete sojarijst met kroepoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |