lekker wijf, maar verder voegt ze niet veel toe aan het programma.quote:
Ik heb me gister ook erg vermaaktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:30 schreef chansadres het volgende:
Gisteren is het nieuwe seizoen begonnen. Ze staan geprogrammeerd na de Lama's. En ik moet zeggen dat ik meer heb gelachen als bij de Lama's. Arie Koomen was grappig. Lama Ruben van der Meer een goede toevoeging. En leuke gasten die meededen. Ik ga weer kijken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb het ook gezien en het is inderdaad mooi meegenomen als je toch al de Lama's kijkt.
Wat aardige grappen, maar die autocue grappen waren nogal geforceerd. Dan zie ik liever die opmerking van Pepijn over Alain Clark en z'n vader![]()
zoooo ontzettend mee eenschquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:12 schreef peterfan het volgende:
O, o, o, o, wat is die Arie toch ontzettend NIET grappig. Pijnlijk gewoon. Dit programma heeft best potentie, maar dan wel met echt grappige mensen in het panel. Vond het vorig jaar al onbegrijpelijk dat ze Dennis vd Geest en Ricky Koole of all people kiezen, maar Arie en Birgit zijn toch geen haar beter. Pepijn en Ruben kan ik nog wel waarderen.
zeker, de grappen komen er bij Sander Lantinga ook wat natuurlijker uitquote:
Zo goed zijn die grappen niet hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:25 schreef One_conundrum het volgende:
Het gaat om de grappen en hij brengt ze goed. hij doet niet of het zijn grappen zijn toch?
Kijk hem anders even terug op uitzendinggemist?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:35 schreef T3hTommay het volgende:
Vraagje, weet iemand heel toevallig nog hoe de band heette van de eerste persoon uit de band die ze moesten raden? Team 1 moest geloof ik raden wie van de 4 in een bepaalde band zat. De band had één hit en daar wil ik graag de naam van weten.
Nee, de presentator van NMTB verzint al zijn grappen. Liever had ik ook gezien dat ze NMTB uitzonden, maar voor een Nederlands programma vind ik het al van een redelijk niveau. Er zit potentie in. De eerste seizoenen van Dit was het nieuws waren ook niet om aan te zien. Net zoals al die eerste shows van de BBC. Geef het wat tijdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:00 schreef Repeat het volgende:
best een kutprogramma eigenlijk
zeker met die presentator die uit zichzelf totaal niet leuk is maar al zn grappen van een kaartje haalt...
Roberto Jacketti & The Scootersquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:35 schreef T3hTommay het volgende:
Vraagje, weet iemand heel toevallig nog hoe de band heette van de eerste persoon uit de band die ze moesten raden? Team 1 moest geloof ik raden wie van de 4 in een bepaalde band zat. De band had één hit en daar wil ik graag de naam van weten.
Zeker, ik vind het een best leuk programma. En dat er potentie in zit blijkt ook uit die Britse versie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, de presentator van NMTB verzint al zijn grappen. Liever had ik ook gezien dat ze NMTB uitzonden, maar voor een Nederlands programma vind ik het al van een redelijk niveau. Er zit potentie in. De eerste seizoenen van Dit was het nieuws waren ook niet om aan te zien. Net zoals al die eerste shows van de BBC. Geef het wat tijd
Die grap van Gert en Hermienquote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:59 schreef MarcoPop het volgende:
Ja wauw ja, Harm Edens is dan nog wel onwijs goed in het vertellen, maar de grapppen zelf bij doe maarnormaal zijn vaak wel beter dan bij Dit Was het nieuws.
- Toen Gert en Hermien uit elkaar gingen kreeg Hermien de kinderen. Gert had ze al gehad. -
Grrrr....
Idd.. leuk programmaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is helaas weer afgelopen, hopelijk komt het weer terug
Desalniettemin was het mooie tv. Ik ben benieuwd of het het programma ook verbetert.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef widmfan7 het volgende:
Sander en Pepijn waren bij De Wereld Draait Door om over het nieuwe seizoen te praten. Doordat Matthijs van Nieuwkerk zo druk was met constant filmpjes in starten heeft hij niet gezegd welke datum het precies begint.
Ik ken mensen die nog nachtmerries van hem krijgen. Maar die Jordy is zo fout dat het goed is (of andersom).quote:
vanavond dus, maar hoe laat danquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef widmfan7 het volgende:
Sander en Pepijn waren bij De Wereld Draait Door om over het nieuwe seizoen te praten. Doordat Matthijs van Nieuwkerk zo druk was met constant filmpjes in starten heeft hij niet gezegd welke datum het precies begint.
Ja, wat een rukker met als zn mama appelsapliedjes. Die gasten zaten er gewoon voor niksquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef widmfan7 het volgende:
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet je dat niet ff op de FP zetten?
Heb dat stuk bij Boulevard gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:25 schreef MarcoPop het volgende:
Ja, en mooie opgeklopte rel van Jrdy van Loon, is volgende week pas. Ga wel weer kijken vanavond, hoopdat t dit sezioen nu echt weer beter wordt... En Ruben is in dit progr wel leuk.
Zijn leeftijdsgenoten liggen dan ook op dat tijdstip in bed of zijn uit drinken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb dat stuk bij Boulevard gezien.En zijn ouders waren niet blij.
Toch zijn de grappen zelf vaak erg leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij de grappen van Sander krijg ik telkens het gevoel dat hij gaat struikelen over zijn woorden. Zijn delivery is zwak btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |