Ricky was ook actief in Keyzer & De Boer Advocaten.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef MadGuy het volgende:
Ze heeft volgens mij in die drama miniserie over koningin Wilhelmina gespeeld. Voor de rest ken ik haar ook niet zó goed. Vooral toneel enzo, denk ik?
"Denk aan Henk overrijdt hem met een tank"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:56 schreef knars het volgende:
Ja, best wel. Maar goed, ik ben ook lid van het actiecomité "Denk aan Henk, overrijdt hem met een tank" dus wellicht enigszins bevooroordeeld jegens de heer Westbroek. Ik weet niet wat ik er van moet denken: was hij nou echt een bezopen lul, of deed hij maar alsof in een poging het programma een beetje aan te jagen? Als het dat laatste was, dan zou ik het wel een heel erg zure kopie van Amy bij Buzzcocks vinden. En omdat DMN nog zo stroef oogt (alhoewel het vandaag toch al wat beter liep, zoals ik al zei) zou dat wel heel erg wanhopig overkomen.
Naja. Ricky Koole zag ik laatst nog op tv in een nederlandse film over een zwembad. In badpak zingt ze niet, dat is wel beter te pruimen
moet wel toegeven dat ik dat van de eerste afleveringen van Dit Was Het Nieuws ook dacht en dat is toch leuk bijgedraaidquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef webfreak het volgende:
Mijn god.. Wat een verschrikkelijk slechte rip-off zeg.
Zooo ontzettend ingestudeerd en bedacht. Het komt in de verste verte nog niet in de buurt van Never Mind The Buzzcocks
Ja, goeie reden.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:48 schreef Joepie het volgende:
En Ricky Koole is wel de enige reden om af en toe te kijken![]()
Ik moet hardop lachen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:25 schreef cosmick het volgende:
De Kane-grapjes zijn aardig.
Ja, zijn grapjes zijn niet zo sterk iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:28 schreef pekel het volgende:
Dennis vd Geest met z'n semi-grappige opmerkingen..
kan ze normaal gesproken goed hoorquote:
"Ja, want dat klinkt minder simpel"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:39 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Maar dat mens met die beugel die Dennis genoemd wilde worden..![]()
Zangeresje. http://www.thisisdennis.com/quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
wie was dat kind met dat beugeltje eigenlijk
zangeres oa No can do en Today. Vooral die laatste herken je waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
wie was dat kind met dat beugeltje eigenlijk
Zegt me niets, is dat zoiets als k3 ofzo ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
zangeres oa No can do en Today. Vooral die laatste herken je waarschijnlijk wel.
Ik vind trouwens Pepijn altijd wel grappigEn Arie minder. Tomas was ook wel leuk.
haar doelgroep is naar mijn weten gewoon volwassenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zegt me niets, is dat zoiets als k3 ofzo ?
Arie had een opmerking naar Ricky: wat maakt televisie dik he? - Vond ik wel grappig
Ja, dat viel me ook op. Maar als je naar het origineel kijkt: Marc Lamarr presenteerde ook op zo'n manier. Korte, bijtende opmerkingen of grapjes (of pogingen tót..). Zou best kunnen dat Harm Edens de teksten geschreven heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:43 schreef Vale17 het volgende:
Wat betreft Sander, zet gewoon Harm Edens erneer.. Dan hoeft hij Harm ook niet meer na te doen.. Zijn manier van praten en zijn manier van het gezicht houden is exact gelijk aan die van Harm Edens bij Dit Was Het Nieuws.
Die is wel leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |