Ik moet hardop lachen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:25 schreef cosmick het volgende:
De Kane-grapjes zijn aardig.
Ja, zijn grapjes zijn niet zo sterk iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:28 schreef pekel het volgende:
Dennis vd Geest met z'n semi-grappige opmerkingen..
kan ze normaal gesproken goed hoorquote:
"Ja, want dat klinkt minder simpel"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:39 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Maar dat mens met die beugel die Dennis genoemd wilde worden..![]()
Zangeresje. http://www.thisisdennis.com/quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
wie was dat kind met dat beugeltje eigenlijk
zangeres oa No can do en Today. Vooral die laatste herken je waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
wie was dat kind met dat beugeltje eigenlijk
Zegt me niets, is dat zoiets als k3 ofzo ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
zangeres oa No can do en Today. Vooral die laatste herken je waarschijnlijk wel.
Ik vind trouwens Pepijn altijd wel grappigEn Arie minder. Tomas was ook wel leuk.
haar doelgroep is naar mijn weten gewoon volwassenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zegt me niets, is dat zoiets als k3 ofzo ?
Arie had een opmerking naar Ricky: wat maakt televisie dik he? - Vond ik wel grappig
Ja, dat viel me ook op. Maar als je naar het origineel kijkt: Marc Lamarr presenteerde ook op zo'n manier. Korte, bijtende opmerkingen of grapjes (of pogingen tót..). Zou best kunnen dat Harm Edens de teksten geschreven heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:43 schreef Vale17 het volgende:
Wat betreft Sander, zet gewoon Harm Edens erneer.. Dan hoeft hij Harm ook niet meer na te doen.. Zijn manier van praten en zijn manier van het gezicht houden is exact gelijk aan die van Harm Edens bij Dit Was Het Nieuws.
Die is wel leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |