abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57684509
quote:
Doe maar normaal

waarin twee panels van BN'ers het tegen elkaar opnemen. De vaste panelleden zijn Arie Koomen in gezelschap van zangeres/actrice Birgit Schuurman. Zij nemen het op tegen Pepijn Lanen van De Jeugd Van Tegenwoordig en Ruben van der Meer van De Lama's. In elke aflevering worden de teams versterkt door een bekende gast. De panelleden testen in verschillende rondes hun popkennis. In de clipronde proberen zij een belangrijke vraag te beantwoorden over een clip of artiest. In andere rondes komt het aan op muziekkennis en zijn ze op zoek naar de drie. Het zoeken van drie nummers met een vogel in de titel of drie nummers van een zanger met de naam Johnny kunnen daar voorbeelden van zijn. De intro-ronde laat de panelleden het begin van een liedje neuriën en de overige panelleden moeten raden welk liedje het is.
Zojuist gezien, vond het erg humoristisch. Alleen jammer van die auto-cue grappen. Ze waren leuk, maar zo nep als ze opgelezen worden. Beetje Nieuwste show achtig.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57684618
dan doe je al raar genoeg!!1
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 22:52:38 #3
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57684919
Dit format is redelijk bekent, beetje "dit was het nieuws " met muziek vragen. Ook diverse BBC shows hebben dit format. Wel aardige grappen. Krijgen we nog een clou zo.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_57684979
Ja idd, bekend format. Wilde het eigenlijk zien vanwege Ruben vd Meer, maar het programma an sich bleek toch leuker te zijn dan ik dacht. En het scheelt dat het na de Lama's komt
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57685083
Heb het ook gezien en het is inderdaad mooi meegenomen als je toch al de Lama's kijkt.
Wat aardige grappen, maar die autocue grappen waren nogal geforceerd. Dan zie ik liever die opmerking van Pepijn over Alain Clark en z'n vader
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57689006
Toch brengt Sander die autocue grappen beter dan bijvoorbeeld Patrick Lodiers. En ze waren ook echt leuker. Het duet van Mika met Do. En de Engelse versie van Banger hart (bang her hard) ook echt geniaal
  Moderator zaterdag 29 maart 2008 @ 12:10:50 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_57693554
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')