Het programma duurt dan ook al 3 x zo lang als de gemiddelde BBquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:00 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind Huub inmiddels een antipathieke, zichzelf overschreeuwende, over het paard getilde puber, te zeer van zijn eigen gelijk overtuigd om nog enige realiteit te onderscheiden van grootheidswaan, maar vreemd genoeg hoop ik ook weer niet dat hij zijn eigen kansen decimeert door met dat claimende egotripstertje te blijven doorjukken.
Dit programma roept nogal tegenstrijdige gevoelens bij me op, dat effect heeft BB nooit op me gehad. Psychologisch gezien is dit een interessanter experiment.
Jaap is echt veel te lief tegen die aso's.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:08 schreef Soho het volgende:
Ik val net binnen. Is er iets gebeurt vanavond? Heeft Nasty Jaap getart?
Geneukt en nu hebben ze ruzie over het feit dat het van voren of van achter wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:08 schreef Soho het volgende:
Ik val net binnen. Is er iets gebeurt vanavond? Heeft Nasty Jaap getart?
Ja, ze moet rustig doen voor der hechtingen maar zag je der naar boven rénnen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef SIRA het volgende:
ze heeft weer gebeld hoor, wat een hand-boven-haar-hoofd-houden show zeg
inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, ze moet rustig doen voor der hechtingen maar zag je der naar boven rénnen?
Het is ook de schuld van die imitatie rat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:09 schreef Liess het volgende:
Brian zegt weer dat dit Huub zn idee is.
Dat klinkt weer bekend eng.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian naar Natasia. "Laat je niet over de zeik gaan. Je kunt beter rustig blijven en mij ook rustig laten"
"Huub ik heb zin in terror, doe je mee?"quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is ook de schuld van die imitatie rat.![]()
Een fatsoenlijk mens zou rekening houden met de borsten van mevrouw Blank en daarop wijzen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef Liess het volgende:
[..]
"Huub ik heb zin in terror, doe je mee?"
Ja, dit is allemaal Huub zn idee.
OOOH Ik wil de kooi in, ik wil helpen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef ruby het volgende:
Natasia gaat niet haar gezondheid op het spel zetten. Ze is zelfs bereid naar huis te gaan.
Om haar kinderen zijn die euri's wel een probleem maar om een beetje terror van Jaap ineens niet meer?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, Natasia dreigt naar huis te gaan als het niet stopt![]()
Ze moet ons niet blij maken met een dode musquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Als ik het risico loopt dat de hechtingen eruit springen, dan bel ik m'n ventje en laat me ophalen"
Dreigement naar de burenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Als ik het risico loopt dat de hechtingen eruit springen, dan bel ik m'n ventje en laat me ophalen"
Die krijgt morgen op z'n flikker van mama Tasiaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian laat Natasia verder in de steek en kruipt bij Amanda in bed.
[afbeelding]
Doet ze niet, anders zit ze levenslang aan die straie-buik vast......quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet ons niet blij maken met een dode mus![]()
Daar slaapt hij toch altijd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die krijgt morgen op z'n flikker van mama Tasia![]()
En dan word er snel gebeld voor Jaap.... Want ze willen die schreeuwhoeaah niet de hele nacht achter,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niemand heeft verder aandacht voor Natasia. Ze loopt naar boven en zegt dat ze in de testimonialruimte gaat slapen.
[afbeelding]
huub beseft niet als lieke en erik elkaar gaan backen dat hij alleen staat, en zeker snel eruit gaatquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef lorence1 het volgende:
is lieke nu bij erik gaan liggen?
Lieke laat haar Huubje echt niet vallenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub beseft niet als lieke en erik elkaar gaan backen dat hij alleen staat, en zeker snel eruit gaat
Dus zal ie binnen een mum van tijd weer zitten kwijlen bij die twee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub beseft niet als lieke en erik elkaar gaan backen dat hij alleen staat, en zeker snel eruit gaat
Nou... lustig? Zijn kraaien lustig?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
Natas zingt er lustig op af... Wilgo ook denk ik![]()
Ooowww, ooooww, ooowww!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Jaap en Huub backen elkaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Huub en Jaap elkaars dekking zijn. Misschien is het niet afgesproken, maar als de één eruit vliegt zal de ander snel volgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als lieke over haar verliefdheid heen is, gaat dat denk ook wel gebeurenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:21 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ooowww, ooooww, ooowww!
Mooie dromen!
Brian denkt wel vaker van allesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef Liess het volgende:
Brian denkt echt dat ie Jaap het bed uit kan trekken.
Ik denk eerder dat Huub Lieke eruit gooit dan andersom.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als lieke over haar verliefdheid heen is, gaat dat denk ook wel gebeuren![]()
Ja ze heeft sinds een week borstenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef ruby het volgende:
Natasia klaagt over puberaal gedrag.
Gelukkig is zij wel heel erg volwassen....![]()
Hij heeft het al een keer gedaanquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
Voordeel voor de rat is dat hij niet hoeft te pretenderen Delley te kunnen bewerkstelligen.
Moet daar geen hoor achterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
Brian ligt Amanda te zoenen.. Doet íe anders nooit!
Ook wel weer tekenend voor Huuppie is dat-ie uitgebreid gaat zitten vertellen dat Lieke klaarkwam vannacht. Heel erg triest zo' n ventje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
Voordeel voor de rat is dat hij niet hoeft te pretenderen Delley te kunnen bevredigen.
Sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet daar geen hoor achter
Doet íe anders nooit! hoor![]()
Ow, is dat het? Ik vond 'r al zo wijs de afgelopen week.quote:
Denk je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
Kan nog leuk worden, eindelijk een keer schaken, zegt huub nog ik weet niet of ik van jou kan winnen
Kan nog leuk worden, huub kan niet tegen zijn verlies
Sja, ik snap het ook niet hoor. Er zijn wel ergere dingen op de wereld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
En wat is het probleem als die hechtingen springen? Hooguit een nog groter litteken.
Jaap wint 100 op 100 partijen half slapend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
Kan nog leuk worden, eindelijk een keer schaken, zegt huub nog ik weet niet of ik van jou kan winnen
Kan nog leuk worden, huub kan niet tegen zijn verlies
Lekkere pussige groene ontstekingen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
En wat is het probleem als die hechtingen springen? Hooguit een nog groter litteken.
Wat een leuke offtopic 'rel'postquote:
Zou dat de reden zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het programma duurt dan ook al 3 x zo lang als de gemiddelde BB
Het is in wezen ergerlijk, als je denkt aan mensen die echt ziek zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
Dat wijf met d'r gezondheid riskeren!!!!
Ze is wel echt ziek, maar niet aan d'r tietenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is in wezen ergerlijk, als je denkt aan mensen die echt ziek zijn.
Natasia is altijd zieker dan mensen die echt ziek zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is in wezen ergerlijk, als je denkt aan mensen die echt ziek zijn.
Natasia is een mens, geen discriminatie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Nu gaat het al om mensenlevens volgens Lieke.
Lieke wil toch niet opeens donor worden?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Nu gaat het al om mensenlevens volgens Lieke.
Dat vind jij dan. Ik bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke denkt werkelijk dat ze alle wijsheid in pacht heeft. Ze heeft haar momenten (zoals gisteravond) maar ver het algemeen is ze ontzettend irritant![]()
Nou... tietendonor lijkt me sterk in haar geval.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieke wil toch niet opeens donor worden?![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Lieke had verzonnen dat 'de kleine van achter' had gebeld. Nu hoor ik Huub zeggen dat 'de kleine' op het plasma had gezet "Laat mij erbuiten" ......
Dat magquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind jij dan. Ik bijvoorbeeld niet.
Helemaal mee eens. Gister is ze echt gestegen in mijn achting, maar vanavond is ze weer zoals we haar kennen. Behoorlijk vervelend. Haar bunuspunten is ze alweer kwijt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke denkt werkelijk dat ze alle wijsheid in pacht heeft. Ze heeft haar momenten (zoals gisteravond) maar ver het algemeen is ze ontzettend irritant![]()
Als Natasia ermee gered is?....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... tietendonor lijkt me sterk in haar geval.
zij wil ze krijgen zonder donor te zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... tietendonor lijkt me sterk in haar geval.
In ieder geval kan ze geen borsten doneren!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieke wil toch niet opeens donor worden?![]()
Ze is echt van mening dat het gevaarlijk voor haar gezondheid kan zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Lieke zich met de hele situatie ging bemoeien. Bij Natasia wint ze er echt niets mee en Huub zal haar hooguit verwijten dat ze zijn spel zit te verpesten.
Waar heb je deze cijfers vandaan accountant STAP?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef STAP01 het volgende:
Huub 40%
Jaap 21%
Brian 27% Dit is echt veel te veel credits voor die idioot!
Eric12%
Ze probeert bij Eric in een goed daglicht te komen denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Lieke zich met de hele situatie ging bemoeien. Bij Natasia wint ze er echt niets mee en Huub zal haar hooguit verwijten dat ze zijn spel zit te verpesten.
aandacht?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die kan Amanda dan op haar hoofd plakken. Heeft ze toch nog haar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
Lieke heeft de nerstjas gevonden in de kelders van DGK
Bij mij is ze juist nog meer gestegen. Ze heeft 100% gelijk dat Huub zich weer als een idioot heeft gedragen vanavond en voor de zoveelste keer de grens opzocht met wat hij kan flikken. En nu heeft zo wéér gelijk over Natasia.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef Soho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gister is ze echt gestegen in mijn achting, maar vanavond is ze weer zoals we haar kennen. Behoorlijk vervelend. Haar bunuspunten is ze alweer kwijt.
Bij mijn vorige post... Bron: 10quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar heb je deze cijfers vandaan accountant STAP?
Ja, het zal ook eens bij fokkers opkomen dat ze echt bezorgd kan zijn om Natasia's gezondheid. Nee, dat kán natuurlijk niet. Dat is onmogelijk. Tijd om weer wat anders te gaan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze probeert bij Eric in een goed daglicht te komen denk ik.
Het zijn allemaal idiooten pleasequote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij is ze juist nog meer gestegen. Ze heeft 100% gelijk dat Huub zich weer als een idioot heeft gedragen vanavond en voor de zoveelste keer de grens opzocht met wat hij kan flikken. En nu heeft zo wéér gelijk over Natasia.
Ze zei wel degelijk 'dankjewel' .quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia stuurt Lieke zonder bedankje weg, Eric lekker slijmen bij Natasia in de masterbedroom. En het slachtoffer is Lieke, eenzaam en alleen in de tuin
[afbeelding]
Ze heeft ruzie met Huub hoor. Is toch logisch!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het zal ook eens bij fokkers opkomen dat ze echt bezorgd kan zijn om Natasia's gezondheid. Nee, dat kán natuurlijk niet. Dat is onmogelijk. Tijd om weer wat anders te gaan doen.
Natasia heeft Brian en Amanda toch. Toch echt geen reden om te proberen Brian voorbij te streven in 'reddende acties'.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt van mening dat het gevaarlijk voor haar gezondheid kan zijn.
Tot nu toe vind ik Lieke nog steeds heel normaal overal op reageren. Dat FOK blijkbaar vindt dat je niet moet zeuren als je vriendje loopt te flirten en wat al niet meer met andere meiden.... tja... dan houdt het op.quote:
Ik vroeg hier gister al of een Brian-fan mij kon vertellen waarom hij zo goed is en het spel goed speelt, maar heb hier geen antwoord kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef STAP01 het volgende:
Huub 40%
Jaap 21%
Brian 27% Dit is echt veel te veel credits voor die idioot!
Eric12%
Wat nou, Natasia's gezondheid?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het zal ook eens bij fokkers opkomen dat ze echt bezorgd kan zijn om Natasia's gezondheid. Nee, dat kán natuurlijk niet. Dat is onmogelijk. Tijd om weer wat anders te gaan doen.
Waarom geeft ze die sukkel dan geen rot schopquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik Lieke nog steeds heel normaal overal op reageren. Dat FOK blijkbaar vindt dat je niet moet zeuren als je vriendje loopt te flirten en wat al niet meer met andere meiden.... tja... dan houdt het op.
ze probeert hem eerst te veranderenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom geeft ze die sukkel dan geen rot schop
ze blijft voor mij een van de eerlijkste....ik vind ook dat je niet met iemands zijn gezondheid kan spelen,als de wond openspringt ben je helemaal ver van huis,kan allerlei nare gevolgen hebben...vind dat lieke daarin gelijk heeft,daarmee fuck je nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef Soho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gister is ze echt gestegen in mijn achting, maar vanavond is ze weer zoals we haar kennen. Behoorlijk vervelend. Haar bunuspunten is ze alweer kwijt.
de meeste die fan van Huub zijn hebben ook een anti-redenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vroeg hier gister al of een Brian-fan mij kon vertellen waarom hij zo goed is en het spel goed speelt, maar heb hier geen antwoord kunnen krijgen.
Ben er nog steeds benieuwd naar, omdat ik me echt niet voor kan stellen dat Brian je favoriet is, tenzij je een hekel hebt aan Huub.
Misschien kan vanavond iemand mij antwoord geven?
Volgens mij is niemand in dat huis eerlijk. In mijn ogen zijn ze allemaal op hun eigen manier onuitstaanbaar. Je zal zoiets maar in je omgeving hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:54 schreef riri het volgende:
[..]
ze blijft voor mij een van de eerlijkste....ik vind ook dat je niet met iemands zijn gezondheid kan spelen,als de wond openspringt ben je helemaal ver van huis,kan allerlei nare gevolgen hebben...vind dat lieke daarin gelijk heeft,daarmee fuck je niet
verder deed huub vanavond ook onuitstaanbaar....luisteren naar de gegevens van buiten de kooi...hoe mayday had gereageerd op liek en de vele brieven en zich laten bewerken door melissa met verhalen over lieke....nee,dat had hij dan gisteren moeten doen naar lieke en nu ineens weer in de groep zeikerig doen over haar....dat zou ik ook niet pikken
Mevrouw Blank heeft geen relatie met Lieke, toch even anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe hypocriet. Natasia begrijpt niet dat Lieke slikt dat Huub haar heeft uitgescholden. Alsof Natasia dat nog geen dag geleden zelf nog deed. En niet mis ook !
Waarschijnlijk is ze dat door haar "ziekte" vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe hypocriet. Natasia begrijpt niet dat Lieke slikt dat Huub haar heeft uitgescholden. Alsof Natasia dat nog geen dag geleden zelf nog deed. En niet mis ook !
Huub heeft vanaf het begin vertel waar hij voor stond en wat ze kon verwachten, toen was ze nog schoonmaakster. Hij houdt dit tot op de dag van vandaag alleen maar vol, hij laat zich niets opleggen door Lieke.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik Lieke nog steeds heel normaal overal op reageren. Dat FOK blijkbaar vindt dat je niet moet zeuren als je vriendje loopt te flirten en wat al niet meer met andere meiden.... tja... dan houdt het op.
ja maar natas en lieke hebben geen relatie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke laat zich toch ook z behandelen? (net zoals amanda) mrgen is weer alles koek en ei tussen haar en huub. Daarin had Brian gelijk, hij zei dat Huub alles weer snel ged kon praten. Moet ze haar poot eens stijf houden, dan dimt hij heus wel in ( of niet). in mijn ogen je eigen keuzequote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Mevrouw Blank heeft geen relatie met Lieke, toch even anders.![]()
ik vind lieke wel eerlijk....een van de enigen in dat huis met wie ik dat hebquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand in dat huis eerlijk. In mijn ogen zijn ze allemaal op hun eigen manier onuitstaanbaar. Je zal zoiets maar in je omgeving hebben.
Een verstikkende, opdringerige, onbedwingbare, aandachtvragende eerlijkheid.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:01 schreef riri het volgende:
[..]
ik vind lieke wel eerlijk....een van de enigen in dat huis met wie ik dat heb
Lieke is een dame die met geduld en begrip tracht huppeltje tot inkeer te krijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Lieke laat zich toch ook z behandelen? (net zoals amanda) mrgen is weer alles koek en ei tussen haar en huub. Daarin had Brian gelijk, hij zei dat Huub alles weer snel ged kon praten. Moet ze haar poot eens stijf houden, dan dimt hij heus wel in ( of niet). in mijn ogen je eigen keuze
Ik moet zeggen dat ik ben wezen stappen en geen idee heb wat er vanavond is gebeurt. Dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:54 schreef riri het volgende:
[..]
ze blijft voor mij een van de eerlijkste....ik vind ook dat je niet met iemands zijn gezondheid kan spelen,als de wond openspringt ben je helemaal ver van huis,kan allerlei nare gevolgen hebben...vind dat lieke daarin gelijk heeft,daarmee fuck je niet
verder deed huub vanavond ook onuitstaanbaar....luisteren naar de gegevens van buiten de kooi...hoe mayday had gereageerd op liek en de vele brieven en zich laten bewerken door melissa met verhalen over lieke....nee,dat had hij dan gisteren moeten doen naar lieke en nu ineens weer in de groep zeikerig doen over haar....dat zou ik ook niet pikken
ach tegen amanda heb ik haar er nooit over gehoord dat haar neukertje dr vanalles en nog wat noemt, slaat en op dr spuugt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja maar natas en lieke hebben geen relatie.
lieke is huub's vriendin, hij scheldt haar regelmatig uit voor kankerhoer en kutwijf, niet zo leuk
hij heeft haar een paar dagen geleden beloofd haar vertrouwen niet te beschamen en toch deed hij dat vanavond weer....als hij zuiver is hoort hij zich niet te laten bewerken door anderen en dat doet hij wel...voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:59 schreef Soho het volgende:
[..]
Huub heeft vanaf het begin vertel waar hij voor stond en wat ze kon verwachten, toen was ze nog schoonmaakster. Hij houdt dit tot op de dag van vandaag alleen maar vol, hij laat zich niets opleggen door Lieke.
We hebben dit liefdesverhaal met z'n allen zien groeien. En ik geef toe, soms vind ik Lieke erg sterk als ze doorzet tegen Huub, maar soms vind ik haar een irritante en vervelende meid.
Ik heb vaak het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. En volgens mij kwam dat addertje naar boven toen ze met Jaap in het kantoor zat en voorstelde om samen met Huub de nieuwe "She" te worden.
Dat is de reden ook dat ze daar zitten. In je eigen omgeving ontloop je gewoon dat soort lui.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand in dat huis eerlijk. In mijn ogen zijn ze allemaal op hun eigen manier onuitstaanbaar. Je zal zoiets maar in je omgeving hebben.
'Ik HEB nog een moeder! En ik BEN een moeder!'quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
Eric ligt gezellig met Natasia in bed, terwijl een paar weken geleden, mevrouw Blank zich geroepen voelde, om te schreeuwen; en jij hebt je moeder lekker niet meer oid
Met eerlijk en oprecht zijn behoud je wel zelfrespect en gevoel van eigenwaarde, naar mijn mening uitermate belangrijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef Soho het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk dat ze een van de eerlijkste is. Maar met eerlijk zijn win je het spel niet.
[sub]Edit: bij deze wil ik het woord eerlijk graag vervangen voor oprecht. Zoals ze nu oprecht is voor Nasty's nieuwe borsten.
Het ging echt veel groffer dan dat, lieverd!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
'Ik HEB nog een moeder! En ik BEN een moeder!'
dat vraag ik me af....ze tolereert het steeds minder...duurt niet lang meer en dan laat ze hem los,duidelijk te merken...te ver gaan is te ver gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Lieke laat zich toch ook z behandelen? (net zoals amanda) mrgen is weer alles koek en ei tussen haar en huub. Daarin had Brian gelijk, hij zei dat Huub alles weer snel ged kon praten. Moet ze haar poot eens stijf houden, dan dimt hij heus wel in ( of niet). in mijn ogen je eigen keuze
Als Jaap Huub eruit stemt, wie houdt hem er dan nog in?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef neehe het volgende:
Huub is een vervelende arrogante kleine puber.Hij duld geen tegenspraak, en vindt dat hij altijd gelijk heeft.
Jaap houd hem er echt niet in.
Doe eens voorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het ging echt veel groffer dan dat, lieverd!
Ja het zou wel zonde zijn van die jas als die in de fik staat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Die kaars staat aardig dicht bij de jas die Lieke over zich heen heeft liggen.
Volgens Brian is ze ziek. Zal dus wel te veel gedronken hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef mazaru het volgende:
Was dat Amanda die aan het kotsen was?
Mijn oren tuiten!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
<doet 100 x hetzelfde te schreeuwen tegen scherm>
Denk het haast wel, want ze was net aan het kotsenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens Brian is ze ziek. Zal dus wel te veel gedronken hebben
Net als huppeltje een gevalletje niet te redden alcoholist.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens Brian is ze ziek. Zal dus wel te veel gedronken hebben
En als hij straks uit het kantoor gaat, loopt hij (hopelijk) gewoon naar zijn eigen bed in de masterroomquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
Jaap zit gewoon weer in het kantoor achter de computer. So much for terror![]()
Er is nog hoop!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als hij straks uit het kantoor gaat, loopt hij (hopelijk) gewoon naar zijn eigen bed in de masterroom
En wat zegt het dan over Lieke als ze daar elke keer intrapt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Zó typerend dit. Eerst weer echt de grens opzoeken en dan, na een tijdje, alles weer goed gaan maken. Huub lijkt echt een soort van borderline te hebben.
Oké, daar behoudt je inderdaad je zelfrespect mee. Maar veel spelers vinden die 2.000.000,- belangrijker dan eerlijkheid en oprechtheid. Als je dat niet vind maak je weinig kans in dit programma denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Met eerlijk en oprecht zijn behoud je wel zelfrespect en gevoel van eigenwaarde, naar mijn mening uitermate belangrijk.
Hij is een borderline. Kun je zo mee langs middelbare scholen om te wijzen op het gevaar van alcoholisme.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Zó typerend dit. Eerst weer echt de grens opzoeken en dan, na een tijdje, alles weer goed gaan maken. Huub lijkt echt een soort van borderline te hebben.
Gokje: ik denk dat ze echt heel erg verliefd is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:16 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
En wat zegt het dan over Lieke als ze daar elke keer intrapt?
Dan voelt ze zich belangrijk. En daar doet ze al zo verschrikkelijk haar best voor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:15 schreef Anderkeertje het volgende:
Als Huub nu eens Liekegedrag overneemt en haar constant naloopt en in haar weg gaat staan?![]()
daar is Natasia toch zelf verantwoordelijk voor?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Wat bij een herstelproces komt is ook een stukje rust.
Natasia, rust?!?
dan laat je je zo vernederen? waar is dan je eigenwaarde?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gokje: ik denk dat ze echt heel erg verliefd is.
Precies. En we hebben haar nu al weer vaak genoeg zien bleren of met de veger tekeer zien gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
daar is Natasia toch zelf verantwoordelijk voor?
Gisteravond huppeltje beschermd tegen loco en ban gevloerd in haar eentje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:16 schreef Soho het volgende:
[..]
Oké, daar behoudt je inderdaad je zelfrespect mee. Maar veel spelers vinden die 2.000.000,- belangrijker dan eerlijkheid en oprechtheid. Als je dat niet vind maak je weinig kans in dit programma denk ik.
Ze is al 100x meer mens dan Huub ooit zal kunnen. Huub geeft enkel en alleen maar om zichzelf.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan voelt ze zich belangrijk. En daar doet ze al zo verschrikkelijk haar best voor.
Zoals Lieke voornamelijk geeft om haar verstikkende en aandachtvragende 'eerlijkheid'.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is al 100x meer mens dan Huub ooit zal kunnen. Huub geeft enkel en alleen maar om zichzelf.
Blind. Liefde maakt blind.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
dan laat je je zo vernederen? waar is dan je eigenwaarde?
Deze opmerking zegt veel over jou.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals Lieke voornamelijk geeft om haar verstikkende en aandachtvragende 'eerlijkheid'.
Ik ook, maar helaas kan ze dat niet doen omdat ze dan zelf meteen uit het spel ligt. Zo slim is ze ook nog wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:20 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop dat ze er definitief een punt achter zet
Nu vind ik Lieke trouwens beter dan Huub. Maar dan moet ze ook wel echt weglopen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Met eerlijk en oprecht zijn behoud je wel zelfrespect en gevoel van eigenwaarde, naar mijn mening uitermate belangrijk.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Waarom loop je dan continu over me heen.
Ik denk niet dat ik dat doe.
Waarom doe je het dan wel.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Waarom loop je dan continu over me heen.
Ik denk niet dat ik dat doe.
Waarom doe je het dan wel.
Klopt, zij toont dat ze een scherp obeservatievermogen heeft.quote:
Zou jij niet gaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Lieke zegt dat ze ook vindt dat er niet te veel is gebeurd, maar dat Huub iedere keer weer een bepaalde grens op zoek. En daarin heeft ze opnieuw 100% gelijk.
dat zien we dan andersquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar helaas kan ze dat niet doen omdat ze dan zelf meteen uit het spel ligt. Zo slim is ze ook nog wel.
Dank je.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, zij toont dat ze een scherp obeservatievermogen heeft.
Huub pikt dat niet en gaat haar dan echt non stop achterna.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef Soho het volgende:
[..]
Nu vind ik Lieke trouwens beter dan Huub. Maar dan moet ze ook wel echt weglopen!![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar helaas kan ze dat niet doen omdat ze dan zelf meteen uit het spel ligt. Zo slim is ze ook nog wel.
Wat bedoel je? Dat ze dan niet meteen uit het spel ligt?quote:
Dat noem ik dan niet slim.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Hier geven we commentaar op de streamsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
iddquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
'Hier geven we commentaar op de streams'
Daarom zei ik daarnet dat ze gister flink is gestegen in mijn achting.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Gisteravond huppeltje beschermd tegen loco en ban gevloerd in haar eentje.
En dat op een rustige manier zonder zichzelf te verliezen.![]()
Nee, twee Japen, twee Huubs, twee Liekes. Nachtluiheid achter de schermenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
Heeft één van jullie B en N nog op de streams, krijg ze al een uur niet meer op mijn scherm.
Laat ze dan lekker iets met een of andere Carlos beginnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Lieke zegt dat ze ook vindt dat er niet te veel is gebeurd, maar dat Huub iedere keer weer een bepaalde grens op zoek. En daarin heeft ze opnieuw 100% gelijk.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ze dan niet meteen uit het spel ligt?
Of we zeggen dat we commentaar op de streams gevenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
'Hier geven we commentaar op de streams'
Lol.. dat klopt in feite. Maar ik denk dat Lieke ook dingen pikt omdat ze gewoon echt gek op hem. De laatste tijd ziet ze trouwens wel alle negatieve punten. Ze heeft in feite een beetje het licht gezien. Ze is nog steeds blind omdat ze echt hoopt dat hij kan verbeteren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:24 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
![]()
Dan is het dus niet zo dat liefde blind maakt. dan is het om een hele andere reden. en zo eerlijk is ze dan.
Denk je dat Eric Lieke er niet uit stemt als Huub dat wel doet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
eric is ook alleen in het spel en is een betrouwbaardere back up als huub
Eigenlijk wel ja. Dus ze moet echt wel gek op hem zijn dat ze zo blind is dat ze die enorme negatieve punten schijnt te pikken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Laat ze dan lekker iets met een of andere Carlos beginnen.
Ze wist waar ze aan begon, dan moet ze niet achteraf gaan zeiken.
Ik vind Lieke alleen al een verschrikkelijk fout wijf dat ze op zoiemand als Huub lijkt te vallen.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol.. dat klopt in feite. Maar ik denk dat Lieke ook dingen pikt omdat ze gewoon echt gek op hem. De laatste tijd ziet ze trouwens wel alle negatieve punten. Ze heeft in feite een beetje het licht gezien. Ze is nog steeds blind omdat ze echt hoopt dat hij kan verbeteren.
Eric is idd een betrouwbare backup voor Huub, maar andersom geloof ik het niet zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
eric is ook alleen in het spel en is een betrouwbaardere back up als huub
Duurt echt niet lang meer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Dus ze moet echt wel gek op hem zijn dat ze zo blind is dat ze die enorme negatieve punten schijnt te pikken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol.. dat klopt in feite. Maar ik denk dat Lieke ook dingen pikt omdat ze gewoon echt gek op hem. De laatste tijd ziet ze trouwens wel alle negatieve punten. Ze heeft in feite een beetje het licht gezien. Ze is nog steeds blind omdat ze echt hoopt dat hij kan verbeteren.
denk ook niet dat dat lang meer duurt....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:19 schreef Liess het volgende:
Zet er gvd een PUNT achter dan....
Ben bang dat áls ze vanach tgeen se xhebben het morgen nacht, of ochtend is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:29 schreef riri het volgende:
[..]
denk ook niet dat dat lang meer duurt....
ja sinds een week heeft eric een eigen mening gekregen, omdat hij voelt dat hij alleen staat. hij voelt zich verraden door huub en weet ook wel hoe het zit waarom huub de stemming heeft teruggetrokken, ik denk dat hij nu ook wel inziet dat ie meer aan lieke zal kunnen hebben als aan huub als lieke genezen is van haar blindheidquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat Eric Lieke er niet uit stemt als Huub dat wel doet?
Ja, gek hè. Zoals hij doet is toch normaal binnen iedere relatie en moet toch kunnen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:30 schreef Liess het volgende:
Oh kijk, Huub moet alweer veranderen.
Huub zei al dat hij de stemming zou intrekken vóórdat er sprake was van de Istanbul stemming.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja sinds een week heeft eric een eigen mening gekregen, omdat hij voelt dat hij alleen staat. hij voelt zich verraden door huub en weet ook wel hoe het zit waarom huub de stemming heeft teruggetrokken,
daar heb ik het niet overquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub zei al dat hij de stemming zou intrekken vóórdat er sprake was van de Istanbul stemming.
Lijkt me op het randje van toegestaan. Chatten (via een site) en vrijwel zeker over DGK.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft ruzie met een journalist. Ze reageren op elkaar op de site van de journalist.
Als ik een relatie heb en ik krijg van IEDEREEN te horen dat mijn vriend/in niet te vertrouwen is dan word dat vertrouwen moeilijker, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:35 schreef riri het volgende:
huub is voor de zoveelste keer niet eerlijk.....tegen eric zei hij...waarom reageert mayday zo naar haar? waarom in al die brieven?waarom zegt hij niet wat melissa zei?
Daardoor liet hij zich bewerken en gedroeg hij zich anders naar haar.......hij is niet eerlijk
Ik zou geen zin meer hebben eerlijk te zijn tegen zoveel overweldigende lust tot 'eerlijkheid'.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:35 schreef riri het volgende:
huub is voor de zoveelste keer niet eerlijk.....tegen eric zei hij...waarom reageert mayday zo naar haar? waarom in al die brieven?waarom zegt hij niet wat melissa zei?
Daardoor liet hij zich bewerken en gedroeg hij zich anders naar haar.......hij is niet eerlijk
De gebruikelijke reden. Het begint met Huub, die dicht bij Melissa zit en Lieke die heel jaloers wordt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:36 schreef Day het volgende:
Hebben het loveduo nu alweer ruzie joh?
Toen hij zei dat de journalist weer terug zou reageren, nam ik aan dat achter het wel in de gaten houdt. Jammer dat we het niet kunnen zien in een close-up van z'n scherm.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me op het randje van toegestaan. Chatten (via een site) en vrijwel zeker over DGK.
Is waar. Maar ik heb in dit geval toch wel het gevoel dat het als machtsmiddel wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb en ik krijg van IEDEREEN te horen dat mijn vriend/in niet te vertrouwen is dan word dat vertrouwen moeilijker, zo simpel is het.
huub heeft de stemming niet teruggetrokken voor istanboel, ook niet voor de vriendschap van eric, maar omdat hij er niet op vertrouwde dat amanda en lieke in de stemming mee zouden gaanquote:
Het is dan ook een ordinaire machtsstrijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef Liess het volgende:
Lieke zegt dat Huub niet MOET doen wat zij wil maar moet doen wat ie zelf wil.
Maar als hij wat doet dan gaat ze flippen en dan wil zij weer dingen
En dan doet ie wat zij wil en dan is het wéer niet goed.
Ja, sla hem aub! hard, bloedneus! VET HARD SLAAN!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef FdW het volgende:
Geef die lul een hoek Lieke.
Vrouwen....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef Liess het volgende:
Lieke zegt dat Huub niet MOET doen wat zij wil maar moet doen wat ie zelf wil.
Maar als hij wat doet dan gaat ze flippen en dan wil zij weer dingen
En dan doet ie wat zij wil en dan is het wéer niet goed.
idd. Hoor hem nu dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef FdW het volgende:
Geef die lul een hoek Lieke.
Hier komen ze echt nooit uit. Huub heeft vanaf het begin gezegd dat hij niet monogaam is en Lieke geeft toe echt jaloers te zijn. Dat gaat noooooit samen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
Wat een pathetische strijd om de macht.
Het bontje van Natrasha (Eric)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:46 schreef Day het volgende:
Wat heeft Lieke voor agrijselijk jas aan?
Het is een gebed zonder einde. Die 2 denken zo verschillend over een relatie. Dat wordt nooit wat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dan ook een ordinaire machtsstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |