Tot nu toe vind ik Lieke nog steeds heel normaal overal op reageren. Dat FOK blijkbaar vindt dat je niet moet zeuren als je vriendje loopt te flirten en wat al niet meer met andere meiden.... tja... dan houdt het op.quote:
Ik vroeg hier gister al of een Brian-fan mij kon vertellen waarom hij zo goed is en het spel goed speelt, maar heb hier geen antwoord kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef STAP01 het volgende:
Huub 40%
Jaap 21%
Brian 27% Dit is echt veel te veel credits voor die idioot!
Eric12%
Wat nou, Natasia's gezondheid?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het zal ook eens bij fokkers opkomen dat ze echt bezorgd kan zijn om Natasia's gezondheid. Nee, dat kán natuurlijk niet. Dat is onmogelijk. Tijd om weer wat anders te gaan doen.
Waarom geeft ze die sukkel dan geen rot schopquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik Lieke nog steeds heel normaal overal op reageren. Dat FOK blijkbaar vindt dat je niet moet zeuren als je vriendje loopt te flirten en wat al niet meer met andere meiden.... tja... dan houdt het op.
ze probeert hem eerst te veranderenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom geeft ze die sukkel dan geen rot schop
ze blijft voor mij een van de eerlijkste....ik vind ook dat je niet met iemands zijn gezondheid kan spelen,als de wond openspringt ben je helemaal ver van huis,kan allerlei nare gevolgen hebben...vind dat lieke daarin gelijk heeft,daarmee fuck je nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef Soho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gister is ze echt gestegen in mijn achting, maar vanavond is ze weer zoals we haar kennen. Behoorlijk vervelend. Haar bunuspunten is ze alweer kwijt.
de meeste die fan van Huub zijn hebben ook een anti-redenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vroeg hier gister al of een Brian-fan mij kon vertellen waarom hij zo goed is en het spel goed speelt, maar heb hier geen antwoord kunnen krijgen.
Ben er nog steeds benieuwd naar, omdat ik me echt niet voor kan stellen dat Brian je favoriet is, tenzij je een hekel hebt aan Huub.
Misschien kan vanavond iemand mij antwoord geven?
Volgens mij is niemand in dat huis eerlijk. In mijn ogen zijn ze allemaal op hun eigen manier onuitstaanbaar. Je zal zoiets maar in je omgeving hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:54 schreef riri het volgende:
[..]
ze blijft voor mij een van de eerlijkste....ik vind ook dat je niet met iemands zijn gezondheid kan spelen,als de wond openspringt ben je helemaal ver van huis,kan allerlei nare gevolgen hebben...vind dat lieke daarin gelijk heeft,daarmee fuck je niet
verder deed huub vanavond ook onuitstaanbaar....luisteren naar de gegevens van buiten de kooi...hoe mayday had gereageerd op liek en de vele brieven en zich laten bewerken door melissa met verhalen over lieke....nee,dat had hij dan gisteren moeten doen naar lieke en nu ineens weer in de groep zeikerig doen over haar....dat zou ik ook niet pikken
Mevrouw Blank heeft geen relatie met Lieke, toch even anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe hypocriet. Natasia begrijpt niet dat Lieke slikt dat Huub haar heeft uitgescholden. Alsof Natasia dat nog geen dag geleden zelf nog deed. En niet mis ook !
Waarschijnlijk is ze dat door haar "ziekte" vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe hypocriet. Natasia begrijpt niet dat Lieke slikt dat Huub haar heeft uitgescholden. Alsof Natasia dat nog geen dag geleden zelf nog deed. En niet mis ook !
Huub heeft vanaf het begin vertel waar hij voor stond en wat ze kon verwachten, toen was ze nog schoonmaakster. Hij houdt dit tot op de dag van vandaag alleen maar vol, hij laat zich niets opleggen door Lieke.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik Lieke nog steeds heel normaal overal op reageren. Dat FOK blijkbaar vindt dat je niet moet zeuren als je vriendje loopt te flirten en wat al niet meer met andere meiden.... tja... dan houdt het op.
ja maar natas en lieke hebben geen relatie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke laat zich toch ook z behandelen? (net zoals amanda) mrgen is weer alles koek en ei tussen haar en huub. Daarin had Brian gelijk, hij zei dat Huub alles weer snel ged kon praten. Moet ze haar poot eens stijf houden, dan dimt hij heus wel in ( of niet). in mijn ogen je eigen keuzequote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Mevrouw Blank heeft geen relatie met Lieke, toch even anders.![]()
ik vind lieke wel eerlijk....een van de enigen in dat huis met wie ik dat hebquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand in dat huis eerlijk. In mijn ogen zijn ze allemaal op hun eigen manier onuitstaanbaar. Je zal zoiets maar in je omgeving hebben.
Een verstikkende, opdringerige, onbedwingbare, aandachtvragende eerlijkheid.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:01 schreef riri het volgende:
[..]
ik vind lieke wel eerlijk....een van de enigen in dat huis met wie ik dat heb
Lieke is een dame die met geduld en begrip tracht huppeltje tot inkeer te krijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Lieke laat zich toch ook z behandelen? (net zoals amanda) mrgen is weer alles koek en ei tussen haar en huub. Daarin had Brian gelijk, hij zei dat Huub alles weer snel ged kon praten. Moet ze haar poot eens stijf houden, dan dimt hij heus wel in ( of niet). in mijn ogen je eigen keuze
Ik moet zeggen dat ik ben wezen stappen en geen idee heb wat er vanavond is gebeurt. Dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:54 schreef riri het volgende:
[..]
ze blijft voor mij een van de eerlijkste....ik vind ook dat je niet met iemands zijn gezondheid kan spelen,als de wond openspringt ben je helemaal ver van huis,kan allerlei nare gevolgen hebben...vind dat lieke daarin gelijk heeft,daarmee fuck je niet
verder deed huub vanavond ook onuitstaanbaar....luisteren naar de gegevens van buiten de kooi...hoe mayday had gereageerd op liek en de vele brieven en zich laten bewerken door melissa met verhalen over lieke....nee,dat had hij dan gisteren moeten doen naar lieke en nu ineens weer in de groep zeikerig doen over haar....dat zou ik ook niet pikken
ach tegen amanda heb ik haar er nooit over gehoord dat haar neukertje dr vanalles en nog wat noemt, slaat en op dr spuugt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja maar natas en lieke hebben geen relatie.
lieke is huub's vriendin, hij scheldt haar regelmatig uit voor kankerhoer en kutwijf, niet zo leuk
hij heeft haar een paar dagen geleden beloofd haar vertrouwen niet te beschamen en toch deed hij dat vanavond weer....als hij zuiver is hoort hij zich niet te laten bewerken door anderen en dat doet hij wel...voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:59 schreef Soho het volgende:
[..]
Huub heeft vanaf het begin vertel waar hij voor stond en wat ze kon verwachten, toen was ze nog schoonmaakster. Hij houdt dit tot op de dag van vandaag alleen maar vol, hij laat zich niets opleggen door Lieke.
We hebben dit liefdesverhaal met z'n allen zien groeien. En ik geef toe, soms vind ik Lieke erg sterk als ze doorzet tegen Huub, maar soms vind ik haar een irritante en vervelende meid.
Ik heb vaak het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. En volgens mij kwam dat addertje naar boven toen ze met Jaap in het kantoor zat en voorstelde om samen met Huub de nieuwe "She" te worden.
Dat is de reden ook dat ze daar zitten. In je eigen omgeving ontloop je gewoon dat soort lui.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand in dat huis eerlijk. In mijn ogen zijn ze allemaal op hun eigen manier onuitstaanbaar. Je zal zoiets maar in je omgeving hebben.
'Ik HEB nog een moeder! En ik BEN een moeder!'quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
Eric ligt gezellig met Natasia in bed, terwijl een paar weken geleden, mevrouw Blank zich geroepen voelde, om te schreeuwen; en jij hebt je moeder lekker niet meer oid
Met eerlijk en oprecht zijn behoud je wel zelfrespect en gevoel van eigenwaarde, naar mijn mening uitermate belangrijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef Soho het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk dat ze een van de eerlijkste is. Maar met eerlijk zijn win je het spel niet.
[sub]Edit: bij deze wil ik het woord eerlijk graag vervangen voor oprecht. Zoals ze nu oprecht is voor Nasty's nieuwe borsten.
Het ging echt veel groffer dan dat, lieverd!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
'Ik HEB nog een moeder! En ik BEN een moeder!'
dat vraag ik me af....ze tolereert het steeds minder...duurt niet lang meer en dan laat ze hem los,duidelijk te merken...te ver gaan is te ver gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Lieke laat zich toch ook z behandelen? (net zoals amanda) mrgen is weer alles koek en ei tussen haar en huub. Daarin had Brian gelijk, hij zei dat Huub alles weer snel ged kon praten. Moet ze haar poot eens stijf houden, dan dimt hij heus wel in ( of niet). in mijn ogen je eigen keuze
Als Jaap Huub eruit stemt, wie houdt hem er dan nog in?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef neehe het volgende:
Huub is een vervelende arrogante kleine puber.Hij duld geen tegenspraak, en vindt dat hij altijd gelijk heeft.
Jaap houd hem er echt niet in.
Doe eens voorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het ging echt veel groffer dan dat, lieverd!
Ja het zou wel zonde zijn van die jas als die in de fik staat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Die kaars staat aardig dicht bij de jas die Lieke over zich heen heeft liggen.
Volgens Brian is ze ziek. Zal dus wel te veel gedronken hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef mazaru het volgende:
Was dat Amanda die aan het kotsen was?
Mijn oren tuiten!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
<doet 100 x hetzelfde te schreeuwen tegen scherm>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |