Het is in wezen ergerlijk, als je denkt aan mensen die echt ziek zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
Dat wijf met d'r gezondheid riskeren!!!!
Ze is wel echt ziek, maar niet aan d'r tietenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is in wezen ergerlijk, als je denkt aan mensen die echt ziek zijn.
Natasia is altijd zieker dan mensen die echt ziek zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is in wezen ergerlijk, als je denkt aan mensen die echt ziek zijn.
Natasia is een mens, geen discriminatie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Nu gaat het al om mensenlevens volgens Lieke.
Lieke wil toch niet opeens donor worden?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Nu gaat het al om mensenlevens volgens Lieke.
Dat vind jij dan. Ik bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke denkt werkelijk dat ze alle wijsheid in pacht heeft. Ze heeft haar momenten (zoals gisteravond) maar ver het algemeen is ze ontzettend irritant![]()
Nou... tietendonor lijkt me sterk in haar geval.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieke wil toch niet opeens donor worden?![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Lieke had verzonnen dat 'de kleine van achter' had gebeld. Nu hoor ik Huub zeggen dat 'de kleine' op het plasma had gezet "Laat mij erbuiten" ......
Dat magquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind jij dan. Ik bijvoorbeeld niet.
Helemaal mee eens. Gister is ze echt gestegen in mijn achting, maar vanavond is ze weer zoals we haar kennen. Behoorlijk vervelend. Haar bunuspunten is ze alweer kwijt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke denkt werkelijk dat ze alle wijsheid in pacht heeft. Ze heeft haar momenten (zoals gisteravond) maar ver het algemeen is ze ontzettend irritant![]()
Als Natasia ermee gered is?....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... tietendonor lijkt me sterk in haar geval.
zij wil ze krijgen zonder donor te zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... tietendonor lijkt me sterk in haar geval.
In ieder geval kan ze geen borsten doneren!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieke wil toch niet opeens donor worden?![]()
Ze is echt van mening dat het gevaarlijk voor haar gezondheid kan zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Lieke zich met de hele situatie ging bemoeien. Bij Natasia wint ze er echt niets mee en Huub zal haar hooguit verwijten dat ze zijn spel zit te verpesten.
Waar heb je deze cijfers vandaan accountant STAP?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef STAP01 het volgende:
Huub 40%
Jaap 21%
Brian 27% Dit is echt veel te veel credits voor die idioot!
Eric12%
Ze probeert bij Eric in een goed daglicht te komen denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Lieke zich met de hele situatie ging bemoeien. Bij Natasia wint ze er echt niets mee en Huub zal haar hooguit verwijten dat ze zijn spel zit te verpesten.
aandacht?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die kan Amanda dan op haar hoofd plakken. Heeft ze toch nog haar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
Lieke heeft de nerstjas gevonden in de kelders van DGK
Bij mij is ze juist nog meer gestegen. Ze heeft 100% gelijk dat Huub zich weer als een idioot heeft gedragen vanavond en voor de zoveelste keer de grens opzocht met wat hij kan flikken. En nu heeft zo wéér gelijk over Natasia.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef Soho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gister is ze echt gestegen in mijn achting, maar vanavond is ze weer zoals we haar kennen. Behoorlijk vervelend. Haar bunuspunten is ze alweer kwijt.
Bij mijn vorige post... Bron: 10quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar heb je deze cijfers vandaan accountant STAP?
Ja, het zal ook eens bij fokkers opkomen dat ze echt bezorgd kan zijn om Natasia's gezondheid. Nee, dat kán natuurlijk niet. Dat is onmogelijk. Tijd om weer wat anders te gaan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze probeert bij Eric in een goed daglicht te komen denk ik.
Het zijn allemaal idiooten pleasequote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij is ze juist nog meer gestegen. Ze heeft 100% gelijk dat Huub zich weer als een idioot heeft gedragen vanavond en voor de zoveelste keer de grens opzocht met wat hij kan flikken. En nu heeft zo wéér gelijk over Natasia.
Ze zei wel degelijk 'dankjewel' .quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia stuurt Lieke zonder bedankje weg, Eric lekker slijmen bij Natasia in de masterbedroom. En het slachtoffer is Lieke, eenzaam en alleen in de tuin
[afbeelding]
Ze heeft ruzie met Huub hoor. Is toch logisch!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het zal ook eens bij fokkers opkomen dat ze echt bezorgd kan zijn om Natasia's gezondheid. Nee, dat kán natuurlijk niet. Dat is onmogelijk. Tijd om weer wat anders te gaan doen.
Natasia heeft Brian en Amanda toch. Toch echt geen reden om te proberen Brian voorbij te streven in 'reddende acties'.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt van mening dat het gevaarlijk voor haar gezondheid kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |