Lieke laat haar Huubje echt niet vallenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub beseft niet als lieke en erik elkaar gaan backen dat hij alleen staat, en zeker snel eruit gaat
Dus zal ie binnen een mum van tijd weer zitten kwijlen bij die twee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub beseft niet als lieke en erik elkaar gaan backen dat hij alleen staat, en zeker snel eruit gaat
Nou... lustig? Zijn kraaien lustig?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
Natas zingt er lustig op af... Wilgo ook denk ik![]()
Ooowww, ooooww, ooowww!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Jaap en Huub backen elkaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Huub en Jaap elkaars dekking zijn. Misschien is het niet afgesproken, maar als de één eruit vliegt zal de ander snel volgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als lieke over haar verliefdheid heen is, gaat dat denk ook wel gebeurenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:21 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ooowww, ooooww, ooowww!
Mooie dromen!
Brian denkt wel vaker van allesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef Liess het volgende:
Brian denkt echt dat ie Jaap het bed uit kan trekken.
Ik denk eerder dat Huub Lieke eruit gooit dan andersom.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als lieke over haar verliefdheid heen is, gaat dat denk ook wel gebeuren![]()
Ja ze heeft sinds een week borstenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef ruby het volgende:
Natasia klaagt over puberaal gedrag.
Gelukkig is zij wel heel erg volwassen....![]()
Hij heeft het al een keer gedaanquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
Voordeel voor de rat is dat hij niet hoeft te pretenderen Delley te kunnen bewerkstelligen.
Moet daar geen hoor achterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
Brian ligt Amanda te zoenen.. Doet íe anders nooit!
Ook wel weer tekenend voor Huuppie is dat-ie uitgebreid gaat zitten vertellen dat Lieke klaarkwam vannacht. Heel erg triest zo' n ventje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
Voordeel voor de rat is dat hij niet hoeft te pretenderen Delley te kunnen bevredigen.
Sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet daar geen hoor achter
Doet íe anders nooit! hoor![]()
Ow, is dat het? Ik vond 'r al zo wijs de afgelopen week.quote:
Denk je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
Kan nog leuk worden, eindelijk een keer schaken, zegt huub nog ik weet niet of ik van jou kan winnen
Kan nog leuk worden, huub kan niet tegen zijn verlies
Sja, ik snap het ook niet hoor. Er zijn wel ergere dingen op de wereld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
En wat is het probleem als die hechtingen springen? Hooguit een nog groter litteken.
Jaap wint 100 op 100 partijen half slapend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
Kan nog leuk worden, eindelijk een keer schaken, zegt huub nog ik weet niet of ik van jou kan winnen
Kan nog leuk worden, huub kan niet tegen zijn verlies
Lekkere pussige groene ontstekingen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
En wat is het probleem als die hechtingen springen? Hooguit een nog groter litteken.
Wat een leuke offtopic 'rel'postquote:
Zou dat de reden zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het programma duurt dan ook al 3 x zo lang als de gemiddelde BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |